Orpo vahvistaa, että limukaapit on poistettu Säätytalolta mutta viinit saavat jäädä
Kommentit (10)
Voisivat säästää alentamalla kansanedustajien ja ministerien palkkoja ja pienentämällä puoluetukia.
Se jos mikä olisi ele kansalle...
Vierailija kirjoitti:
Voisivat säästää alentamalla kansanedustajien ja ministerien palkkoja ja pienentämällä puoluetukia.
Se jos mikä olisi ele kansalle...
Unohdin mainita sopeuttamisrahan.
Siitä pitäisi tehdä ehdollinen, niin että sen saajan tulisi hakea neljää työpaikkaa kuukaudessa tai tuki poistettaisiin.
Ja noissa käsissä on Suomen seuraavat 4 vuotta, säästöä tulee?
Tämä alkaa olla kuin hyvinvointialueen johtajalauman ohjeet alaspäin. Tartutaan lillukan varsiin ja julkinen terveydenhoito on kaatunut.
Jos nyt sen taxiedun ottais niiltä ensin pois. Hesassa on julkisiin satasttu miljrdeja ja pysäköinti veronmaksajilta estetty. Taxikortti pois. Jos haluaa ajaa taksilla voi itse maksaa isosta palkasta. Samoin ministereiden limusiinit pois. Ei suomella ole sellaiseen varaa tai tarvetta.
Tekopyyhää?
Te ulkokullatut, oikein teistä Esaias ennusti, sanoen: 'Tämä kansa kunnioittaa minua huulillaan, mutta heidän sydämensä on minusta kaukana, mutta turhaan he palvelevat minua opettaen oppeja, jotka ovat ihmiskäskyjä'." Ja hän kutsui kansan tykönsä ja sanoi heille: "Kuulkaa ja ymmärtäkää. Ei saastuta ihmistä se, mikä menee suusta sisään; vaan mikä suusta käy ulos, se saastuttaa ihmisen."
Silloin opetuslapset tulivat ja sanoivat hänelle: "Tiedätkö, että fariseukset loukkaantuivat kuullessaan tuon puheen?" Mutta hän vastasi ja sanoi: "Jokainen istutus, jota minun taivaallinen Isäni ei ole istuttanut, on juurineen revittävä pois. Älkää heistä välittäkö: he ovat sokeita sokeain taluttajia; mutta jos sokea sokeaa taluttaa, niin he molemmat kuoppaan lankeavat." (Matt. 15:7,14)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se jos mikä olisi ele kansalle...Unohdin mainita sopeuttamisrahan.
Siitä pitäisi tehdä ehdollinen, niin että sen saajan tulisi hakea neljää työpaikkaa kuukaudessa tai tuki poistettaisiin.
Orpo voisi hakea nakkikioskeista sitten töitä, mutta jossain vaiheessa pitäisi keksiä jotain muuta, kun niitä on kuitenkin rajallinen määrä.
"Pitää elää niin kuin opettaa." Joopa joo taas.
Pannaan isopalkkaisilta rahantulo kiinni vuodeksi. Ylimenevä osa valtion ja fortumin maksuihin. Tonnilla pärjättävä kk. Kuten lammaslaumankin.
No ei ne itse voi sitä palkkaa päättää
Tosi säästäjiä. Kalliimmat juomat jätettiin....