Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uusi lamppu tippui maahan..

Vierailija
03.10.2014 |

Tilasin nimeltä mainitsemattomasta firmasta verhoja ja lampun, joka sai paikan käytävältä. Kiinnittäessä katsoin ohjeita tarkkaan ja lamppu näytti hieman huterasti kiinnitetyltä, sillä lampun paikan koukku oli aika heikosti paikallaan. Ajattelin tämän olevan ns. normaalia ja soittavani isälleni heti huomenna jos voisi tulla katsomaan. Ollessan äsken keittiössä kuului vain kamala rysähdys ja lamppu oli maassa. Noh, lamppu maksoi sen 30e ja lasku tulee sitten ensiviikolla siitä kotiin ja jotenkin harmittaa maksaa se kun kuitenkin se on nyt palasina. Voinko nyt ns. syyttää isännöitsijää / vuokranantajaani huonosti kiinnitetystä koukusta tai itse firmaa huonosta lampusta, sillä lamppu ei kuitenkaan tuntunut pysyvän kiinni ja olen lamppuja ennenkin kiinnittänyt, vai onko loppupeleissä vika minun kun annoin lampun katossa olla vinossa?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isännöitsijälle/vuokranantajalle/taloyhtiölle kuuluu ehkä asunnon patterit, hanat ja pöntön vesi-osa. Kaikki muu asunnossa kuuluu asukkaan vastuulle.

Lampunvalmistaja ei tietenkään vastaa mistään käyttövirheistä.

Eli omaan piikkiin menee.. =(

Vierailija
2/8 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 22:56"]

Isännöitsijälle/vuokranantajalle/taloyhtiölle kuuluu ehkä asunnon patterit, hanat ja pöntön vesi-osa. Kaikki muu asunnossa kuuluu asukkaan vastuulle.

[/quote]

Eli esim. keittiön tasot, huoneiston ovet ja samalla myös lampun kiinnitysosio sekä verhotangot kuuluvat vuokralaisena minulle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt lamppua tarkastellessa näkyy lampun kiinnitysosion se rinkula olevan katki... enpäs tiedä nyt onko se tippumisen johdosta vai jo ollut siinä? Voi kuinka paljon yksi lamppu tuottaakin päänsärkyä :D Olen kuitenkin opiskelija ja lamppu tuntui jo todella kalliilta ostaessa mutta ajattelin, että kyllä se sen arvoinen sitten on kun sen parivuotta ainakin on käytössä.. Sinne meni ne 30..... :/

Vierailija
4/8 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi edellistä - ap

Vierailija
5/8 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä huonosti ripustettu lamppu voisi olla vuokranantajan syytä?

Vierailija
6/8 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paniikkipuhelu välittömästi kotivakuutus-yhtiöönne. Kai teillä on voimassaolevat vakuutukset irtaimistolle?

Vierailija
7/8 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 23:04"]

Paniikkipuhelu välittömästi kotivakuutus-yhtiöönne. Kai teillä on voimassaolevat vakuutukset irtaimistolle?

[/quote]

Paniikkipuhelu vakuutusyhtiöön 30€ lampusta? Luulis nyt omavastuunkin jo olevan himpun verran isompi kuin itse lampun arvo.

Vierailija
8/8 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 22:58"]

[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 22:56"]

[/quote]

Eli esim. keittiön tasot, huoneiston ovet ja samalla myös lampun kiinnitysosio sekä verhotangot kuuluvat vuokralaisena minulle?

[/quote]

Joo. Se vuokranantaja eli asunnon omistaja on ostanut asunnon, ehkä remontoinut sitä eli laitattanut sinne uudet keittiökalusteet ja verhotangot yms. ja antanut asunnon sitten vuokralle. Jos menet hajottamaan jotain siellä, niin joo, se menee sinun piikkiin..