tunnustakaa: salaa kylässä paikkojen penkominen
Tykkään salaa kylässä ollessani tutkia paikkoja, aukoa kaappeja yms. En varsinaisesti hae mitään, en oikeen osaa sanoa motiiviksi muuta kuin uteliaisuuden. Suosikkini on jääkaappi, ja se on myös helpoin kohde koska sen tutkimisen voi tehdä auttamisen varjolla. Vessankaapit on toinen vakiokohde. Löytyykö sielunsiskoja vai olenko ainoa tälläinen höpsö? Mitä ajattelisit jos saisit minut kiinni itseteosta?
Kommentit (227)
Minulla oli yksi tuollainen "ystävä". Nainen aukoi laatikoita ja penkoi työpöytäni eräänäkin iltana, kun kahvittelimme luonani. SIIS MITÄ VI**UA AIVAN MINUN SILMIEN ALLA! !! Katsoin ja kielsin jo häntä, mutta nauroi röhönaurua päälle ja jatkoi hetken päästä. Availi aina kylässä ollessaan taitellut laskuni ja huomasin, kun monesti luki saapuneen viestin puhelimeni näytöstä. Kätökseltään muutenkin hyvin moukka, huutaa ja kiroilee kovaan ääneen julkisilla paikoilla. Oi että aina hävetti tuon naisen seurassa!! Hän on olevinaan yliopistossa opiskeleva muita parempi ihminen. Voitte jo varmaankin arvata, että en enää pidä yhteyttä henkilöön.
.
Vastaus kysymykseen; en todellakaan alennu niin idiootiksi ja minulla on oma elämä. Ja mitä hittoa minua jaksaisi kiinnostaa, mitä laskuja toinen saa tai käyttääkö minkä laisia alusvaatteita. Kyllä on ihmisem äö sama kuin kengän numero, jos ei tuota vertaa osaa kunnioittaa muiden ihmisten yksityisyyttä. Olette kuitenkin suurin osa aikuisia ihmisiä! !
Otsikosta saa käsityksen, että olet salaa kylässä ja pengot kaappeja - sanajärjestys hukassa. Ei mulla muuta.
-ohis
[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 08:41"]
Voi hyvänen aika! Minua ei ainakaan haittaa yhtään, jos joku kurkkaa minun vessan kaappiini. Kaappien penkominen on toki väärin.
Pitäkää ne salaisimmat jutut makuuhuoneidenne kaapeissa, siellä vieraat harvemmin ramppaa.
[/quote]
just näin.
Tästä tuli mieleen, että kun mutama päivä sitten kotonamme kävi huoltomies yksin, oli vessassa stringini ilmestyneet pyykkikorin alle :D ja olin. Ne laittanut pyykkikoriin. Onneksi olivat edes lähes puhtaat :D
[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 23:30"]
[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 18:14"]
Aloittajan tapa on vastenmielinen.
[/quote]
Entä jos vain on utelias ihminen?
[/quote]
Uteliaisuus on vastenmielinen luonteenpiirre.Ihme vastauksia täällä,"mitä oikein piilottelette kun ei saa kurkkia kaappeihin",öö,ihan mitä itse haluan?Ei kaappieni sisältö kuulu vieraille,yksityisasia niin kuin postit,tekstarit ja päiväkirjakin.Tai "jos vaikka tarvitsee pumpulia silmätulehdukseen".Minä en kehtaa edes parhaiden ystävieni luona lainata mitään,vaikkapa rasvaa rutikuiville käsilleni,ennen kuin olen pyytänyt ja saanut luvan,millainen ihminen penkoo omin päin hygieniajuttuja toisen kaapeista? :D Erittäin karmiva ketju,onneksi minulla on täysipäisiä ystäviä ja pieni kämppä niin voin pitää uteliaita vieraita helposti silmällä!
[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 16:05"]
[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 16:35"]
[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 15:41"][quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 15:29"] Ihmettelen kyllä näitä reaktioita kuinka ihmiset ihan raivostuu tästä kurkkimisesta. Itseäni ei kiinnosta, mutta ei mulla ole kaapeissa mitään joka ei päivänvaloa kestäisi. [/quote] Ilmeisesti joillekin nyt vaan yksityisyys ei ole minkäänlainen arvo. Mun mielestä yksityisyyteen on jokaisella oikeus. Onhan niitäkin, joiden mielestä on ihan ok että puoliso lukee tekstiviestit ja fb-viestit ja kirjeetkin, koska "ei mulla ole mitään salattavaa". Joiltakin vaan puuttuu ymmärrys siitä, mitä on oikeus yksityisyyteen ja yksityisyyden kunnioittaminen. [/quote] AP tässä, mun mielestä et voi rinnastaa johonkin kaappiin kurkkaamista ja toiselle osoitettujen viestien lukemista. Viestit on selvästi yksityisasia, niitä en urkkisi. Mutta kaappien läpikäynti on harmitonta huvia :D Kiva nähdä näin paljon lisää viestejä ja kokemuksia, selvästi löytyy paljon sielunsiskoja tälle aatteelle. En välitä noista haukkumisviesteistä, tiesin kyllä että joitakin tämä höpsöys suututtaa senhän takia tätä tehdään salaa :D
[/quote]
Kaapeissa voi olla hyvin yksityisiä asioita. Ei sinulle kuulu minun lääkitykseni tai seksivälineistöni. Mieti nyt vähän.
[/quote]
Yhteisövainoava sosiopaatti ei erota mikä on oma asia ja mikä on toisen asia.
[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 21:50"]
Tykkään salaa kylässä ollessani tutkia paikkoja, aukoa kaappeja yms. En varsinaisesti hae mitään, en oikeen osaa sanoa motiiviksi muuta kuin uteliaisuuden. Suosikkini on jääkaappi, ja se on myös helpoin kohde koska sen tutkimisen voi tehdä auttamisen varjolla. Vessankaapit on toinen vakiokohde. Löytyykö sielunsiskoja vai olenko ainoa tälläinen höpsö? Mitä ajattelisit jos saisit minut kiinni itseteosta?
[/quote] En kai ajattelisi mitään erityistä sinusta, jos sinut "kiinni" saisin.
Mutta itseä ei kyllä mitenkään erityisesti kiinnosta availla muiden kaappeja. Miksi kiinnostaisi?
[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 16:38"]Olin hieman hajulla erään tuttavani penkomisvietistä ja laitoin vaatekaapin ylähyllylle shanpanjalasin nojaamaan ovea päin, niin että se putoaa välittömästi kun ovan avaa. Voitte arvata miten nolona tämä oli kun lasi putosi lattialla ja särkyi.
Ei ole tarve ollut kutsua häntä sen jälkeen, eikä ole moni muukaan joka tästä kuuli.
[/quote]
Tämä on hyvä! Kiitos vinkistä :) Nämä penkojat ovat jollain tavalla sairaita mieleltään.
En ole ikinä toisten kaappeja tonkinut. Hyi helkkari, että jotkut tonkii jopa pyykkikorista alusvaatteet.
Katon aina vessan kaapit, ne on se helpoin kohde kun kukaan ei voi rynnätä sisään ovi lukittuna. Jos on mahdollisuus jäädä yksin jonkun kämppään niin tongin yleensä kaiken. Paljon olen löytänyt päiväkirjoja, seksileluja ja kaikkea yllättävää ihmisestä
No eipä olisi tullu mieleenkään että itse sellaista tekisin tai että kukaan on niin utelias että menee tutkimaan toisten kaappeja ym.
Missähän vippaa tuollaisella ihmisellä.
En voi ymmärtää, miksi pitää pyykkiä kuivata silloin kun kutsuu kaverin kylään. Usealla vessassa roikkuu rintsikoita, pikkareita kuivaustelineessä pöntön vieressä.
Kyläpaikoissa pyykkikori.
rouvien pikkuhousujen haistelu on harrastuksena.
Elikkä semmoinen fetissi hoituu kyläilyreissuilla.