Jos ihminen on ihastunut Alkon kassaan
niin miten ikinä sitä voisi toimia asian suhteen siten, että pääsisi jotenkin enemmän kontaktiin tämän ihanan oloisen ihmisen kanssa? Tilanne on vaikea, ja ihan pelkkä intuitio tässä ihmispolon tukena. Kamala dilemma, koska a) jos siellä alkaa rampata asiakkaana tämän tästä, sitä saattaa erheellisesti vaikuttaa aivan alkoholiongelmaiselta, sekä b) ei myöskään ole tilaa säilyttää määräänsä enempää viinipulloja missään kotona. Kassa saattaa myöskin luulla, että olen aivan varattu, mikä ei ollenkaan pidä paikkaansa. Ehkä sitten viinin lipitys auttaa unohtamaan tämän ongelman. :( Epäilen.
Kommentit (25)
Hei mikä kaupunki, jos et halua Alkoa sanoa? Mäkin oon ollut ihastunut yhteen tosi söpöön ja mukavanoloiseen Alkon myyjään. Onneksi olen päässyt siitä vähän yli :)
[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 20:01"]
Alkon kassat on kylmiä ja lisäksi pultattu pöytään kiinni
[/quote]
:D Kiitos nauruista !!
[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 20:20"]Hei mikä kaupunki, jos et halua Alkoa sanoa? Mäkin oon ollut ihastunut yhteen tosi söpöön ja mukavanoloiseen Alkon myyjään. Onneksi olen päässyt siitä vähän yli :)
[/quote]
Niin minäkin :)
[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 20:01"]
[/quote]
ja yleensä aika laskelmoivia.. =/
En ole alkon kassa, mutta myös ihastunut asiakkaaseensa jo viidettä vuotta! Oih, mikä tunne kun sä mies käyt ja lähtiessäs käännyt moikkaamaan ja hymyilemään! :) Menee jalat alta joka kerta..
Ehkä sit joku päivä.... Kiva tietää etten ole ainoa! ;)
Ihminen ja alkon kassa...
Kumpikohan on mies ja kumpi nainen?
[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 22:43"]Arvaan Klaukkala, onko?
[/quote]
Ai sielläkin on joku hurmuri vai?
Onko sillä ihmisellä nimi tiedossa? Facebook?
Sama ongelma, lähialkossa useampikin hyvännäköinen myyjä! (Helsingissä tämä)
Alkon kassat on köyhiä yksinhuoltajia.
Varo !!!
Vie sellanen vähän parempi cabernet sauvignon tiskille ja lohkaise, että "Tää punkku on kuulemma hyvää lampaan kanssa, mutta ajattelin että jos miuluummin kuitenkin sinun kanssa..?" Sitten isket silmää ja jäät odottamaan vastausta...
Joo ei sitä voi viinallakaan houkutella mukaansa kuten muita naisia... vaikea tilanne.
Kaikesta sitä pitääkin keksiä tekosyitä sille viinin lipittämiselle. Kippis.
[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 19:50"]
Kaikesta sitä pitääkin keksiä tekosyitä sille viinin lipittämiselle. Kippis.
[/quote]
Kun en edes paljoa lipitä. Ja sekin on ongelma, koska sitä harvemminhan sitä tulee putiikissa piipahdettua. Perhana.
ap
Ota hyllystä pullo 700 euron Krugia, vie kassalle ja kysy jos tämä kone (tai ihminen) joisi sen sun kanssasi. Jos tulee pakit, vie pullo takaisin ja osta litra kossua.
[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 20:02"]
Vie sellanen vähän parempi cabernet sauvignon tiskille ja lohkaise, että "Tää punkku on kuulemma hyvää lampaan kanssa, mutta ajattelin että jos miuluummin kuitenkin sinun kanssa..?" Sitten isket silmää ja jäät odottamaan vastausta...
[/quote]
kannibaali?