Jos ihminen on ihastunut Alkon kassaan
niin miten ikinä sitä voisi toimia asian suhteen siten, että pääsisi jotenkin enemmän kontaktiin tämän ihanan oloisen ihmisen kanssa? Tilanne on vaikea, ja ihan pelkkä intuitio tässä ihmispolon tukena. Kamala dilemma, koska a) jos siellä alkaa rampata asiakkaana tämän tästä, sitä saattaa erheellisesti vaikuttaa aivan alkoholiongelmaiselta, sekä b) ei myöskään ole tilaa säilyttää määräänsä enempää viinipulloja missään kotona. Kassa saattaa myöskin luulla, että olen aivan varattu, mikä ei ollenkaan pidä paikkaansa. Ehkä sitten viinin lipitys auttaa unohtamaan tämän ongelman. :( Epäilen.
Kommentit (25)
[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 19:47"]niin miten ikinä sitä voisi toimia asian suhteen siten, että pääsisi jotenkin enemmän kontaktiin tämän ihanan oloisen ihmisen kanssa? Tilanne on vaikea, ja ihan pelkkä intuitio tässä ihmispolon tukena. Kamala dilemma, koska a) jos siellä alkaa rampata asiakkaana tämän tästä, sitä saattaa erheellisesti vaikuttaa aivan alkoholiongelmaiselta, sekä b) ei myöskään ole tilaa säilyttää määräänsä enempää viinipulloja missään kotona. Kassa saattaa myöskin luulla, että olen aivan varattu, mikä ei ollenkaan pidä paikkaansa. Ehkä sitten viinin lipitys auttaa unohtamaan tämän ongelman. :( Epäilen.
[/quote] minkä alkon kassasta mahdat puhua? Nimittäin mäkin oon ihan hulluna yhteen tosi komeeseen alkokolliin.
[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 20:11"]
Sano suoraan :)
[/quote]
En voi! En mitenkään uskaltaisi. Voi hiton hiton hitto.
ap
[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 19:59"]
Kysy apua viinin valinnassa
[/quote]
Tähän aion vielä pyrkiä... :)
ap
Sano suoraan :)