Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vihdoinkin tajusin mistä nainen pystyy päättelemään, että on ruma :)

Vierailija
02.10.2014 |

Siitä, että kattavia ulkonäkökehuja kuulee miessukupuolelta pääasiassa ennen seksiä, ei koskaan sen jälkeen. Olin aikoja ollut epävarma siitä, että olenko minkä näköinen vaikka tosiseikat (mm. se, etten ole koskaan seurustellut) ovat puhuneet sen puolesta että olen tosi ruma mutta nythän tää mulle vasta kunnolla valkeni :D

Jospa vielä joskus löytäisi miehen, joka ymmärtäisi ettei kannata puhua paskaa naisen ulkonäöstä jotain saadakseen, nytkin torjuin taas yhden miehen jonka mukaan olin niiiiiin söpö ja kaunis, juupajuu kyllä se mielipide olisi taas muuttunut jos sille olisi erehtynyt antamaan.

Kommentit (81)

Vierailija
81/81 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 15:40"]

[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 12:53"]

[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 12:51"]

Näin miehenä täytyy todeta sinun olevan oikeassa. Monta kertaa on tullut lässytettyä kaiken maailman läskipalleroille miten ihania ne onkaan. Samoin vielä panemisen aikana. Aamulla on morkkis ja tulee mietittyä, että ei vittu...

[/quote]

Mutta sä sentään et miehenä ole ollut niin epätoivoinen, että olisit tapaillut monta viikkoa jotain rumilusta kun et muualtakaan saanu seksiä? Musta miehet vois tän lopettaa, etsikää ne helpot panot sieltä baarista älkääkä kiusatko rumia naisia turhaan.

[/quote]

En. Jos olen kännissä erehtynyt panemaan naista joka ei oikeasti viehätä minua, halua lähinnän lähtevän mielellään nopeasti. Jos nainen kiinnostaa minua muuten kuin pelkästään panemismielessä, niin sitten tilanne on toinen.

Aiheeseen vielä liittyen, kännissä voi tosiaan sanoa vaikka mitä imarteluja, jos haluaa kaataa naisen. Aamulla selvänä ei vaan pysty enää pokkana "valehtelemaan" päin naamaa. Jos nainen on oikeasti kaunis, niin silloin imartelua voi jatkaa vielä aamullakin toiveena, että jutusta voisi kehittyä jotain muutakin.

[/quote]

Käyttäytyispä kaikki miehet noin. Juuri toi, ettei anneta väärää kuvaa naiselle muutakun tilanteissa joissa se on ok (eli baari jne humalassa).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yhdeksän