Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vihdoinkin tajusin mistä nainen pystyy päättelemään, että on ruma :)

Vierailija
02.10.2014 |

Siitä, että kattavia ulkonäkökehuja kuulee miessukupuolelta pääasiassa ennen seksiä, ei koskaan sen jälkeen. Olin aikoja ollut epävarma siitä, että olenko minkä näköinen vaikka tosiseikat (mm. se, etten ole koskaan seurustellut) ovat puhuneet sen puolesta että olen tosi ruma mutta nythän tää mulle vasta kunnolla valkeni :D

Jospa vielä joskus löytäisi miehen, joka ymmärtäisi ettei kannata puhua paskaa naisen ulkonäöstä jotain saadakseen, nytkin torjuin taas yhden miehen jonka mukaan olin niiiiiin söpö ja kaunis, juupajuu kyllä se mielipide olisi taas muuttunut jos sille olisi erehtynyt antamaan.

Kommentit (81)

Vierailija
41/81 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 12:24"]

[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 12:22"]

[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 11:12"]

[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 11:03"]

[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 10:55"][quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 10:52"] Kauneus on katsojan silmissä. Se mikä on toisen mielestä kaunista on toisen mielestä jotain muuta ja päinvastoin. Mutta lohduta sillä, että kyllä sussa jotain on, sillä ei miehellä ottas eteen jos olisit vastenmielinen. [/quote] Pyh, miehillä seisoo about mistä tahansa. Ei siihen oikeasti tarvita muutakun ok vartalo naisella, silmäthän voi sulkea ettei tarvi sitä naamaa katsoa. Tai sit ehdotan ens kerralla sitä kuuluisaa paperipussia varmuuden vuoks :) [/quote] Monen mielestä henkilö ei ole määriteltävissä rumaksi, jos on "ok vartalo"

[/quote]

Niin, siis katsos kun panoksi kelpaa joo, muuhun ei. Ruma = rumat kasvot.

[/quote]

Ruma = ruma vartalo.

Aivan sama vaikka olisi kuinka kauniit kasvot, jos on huomattavan lihava, ei ole kaikenkaikkiaan kaunis (tosin lihavuus kyllä yleensä näkyy myös kasvoissa joten varsinaisesti kauniskasvoinen ei voi olla jos on kaksoisleuka, taikinanaama, pulloposket). Kaunis-määritelmä edellyttää sekä hyvää kroppaa että viehättäviä kasvoja. Jos on valittava jompi kumpi, mieluummin "ruma" naama ja hyvä hoikka kroppa.

[/quote]

Paitsi että kropalle voi aina tehdä jotain, naamalle ei.

[/quote]

Nykyään voi, senkun laittaa täytettä huuliin jos on ruma viivahuuli tai eriparihuuli mallia alahuuli lärpättää tai muuten korjauttaa naamansa.

Eikä sille kropallekaan ihmeitä voi tehdä; jos on persjalkainen, millä pidentää jalat? Tai vyötärötön pötkylä? Tai alaspäin levenevä hehtolantioinen pullohartia? Silarit voi toki laittaa ja teettää rasvaimun.

Ei se, että ei ole lihava, vielä tee hyväkroppaiseksi. Jotkut nyt vaan ei voi olla kauniita kun siihen ei ole edellytyksiä, mutta ulkonäköään voi silti aina kohentaa vaikkei miksikään suuren luokan kaunottareksi olekaan aineksia.

Vierailija
42/81 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 12:23"]Ja jos sattuu että oikeesti oot ruma. Mitä en kyllä usko koska tosi rumia ei miehet käy kyllä kokeileen, kauheaa sanoa mutta baariympäristössä totta, pidemmät tuttavuudet voi sitten kummasti kääntääkin päätä. Niin jos oot ruma, ei kauniimmaksi muutu sillä että joka päivä hokee itselleen olevansa ruma.

[/quote]

Mulle on neutraalimpeja ne baarimiesten "oot nätti" kommentit, koska mitä väliä mitä sellaset sanoo. 

Mutta ei sitä oikeasti tiedä kuinka pahalta tuntuu, että mies jota on tapaillut tosi pitkään antaa olettaa että pitää sua hyvännäköisenä sanallisesti ja ei-sanallisesti, mutta sitten kun seksi tulee kuvioihin alkaa "ootko sittenki aika ruma" -kommentit mun ulkonäöstä :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/81 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Paitsi että kropalle voi aina tehdä jotain, naamalle ei."

Tuota noin, jos on katsellut muodonmuutosjuttuja ihmisistä, on helppo huomata että rumahkostakin naisesta saadaan hyvännäköinen naamastaan kun hänet meikataan ja laitetaan hiukset. Mutta samanlainen kroppa sillä silti on, vaikka mitä laitettaisiin päälle; jos on lihava, ei kukaan erehdy luulemaan hoikaksi vaan kyllä se lihavuus näkyy vaikka olisi millaista "hoikentavaa" asua päällä, paksut pohkeet tursuaa, allit roikkuu, reitevyys erottuu.

Että sikäli naamaa on huomattavasti helpompi kohentaa kuin kroppaa.

Vierailija
44/81 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää jauhako meikistä, mä meikkaan jo sen verran mitä parhaiten pystyy tälle naamalle jotain tekemään. 

Vierailija
45/81 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

eiköhän sen rumuuden näe ihan peiliin katsomalla? ei mun tarvitse sitä ainakaan mitenkään erikseen päätellä :D

Vierailija
46/81 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt sotkisi lihavuutta rumuuteen. Sehän on yleensä ihmisen oma valinta ja kertoo elämäntavosta ja -arvoista. Ei toki aina. 

Aloittajan pointtihan on vanha tuttu 'miehet on niin pinnallisia, ettei ruma nainen miestä saa', mutta ei siinä ole mitään pinnallista, että etsii kumppania jolla on tervee elämäntavat.

Vierailija
47/81 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 12:20"]

Et ole ruma. Jos olisit oikeasti ruma, et saisi seksiä.

[/quote]

Tarpeeksi puuttessa mies nai vaikka kalaa.

Vierailija
48/81 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 10:32"]

[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 10:26"]

Mä olen samoilla linjoilla ap:n kanssa. Vuoden nuorempi, enkä ikinä seurustellut. Oon vaan niin epäviehättävä.

[/quote]

Niinpä. Naurattaa nää, jotka elää harhoissa. Myöntäkää, että rumia naisia on ja me ollaan se alakasti, joka ei kelpaa miehille kun yhdeksi yöksi/salaisiin seksisuhteisiin. Ei mua ole kukaan mies esim. koskaan vienyt ulos syömään, koska ei kukaan kehtaa edes liikkua mun seurassa.

[/quote]

Eräs ruma nainen ilmoittautuu myös. En kelpaa edes rumille miehille, vaan päinvastoin, aiheutan heissä raivoa jos yritän iskeä, koska siten muistutan heitä siitä että he eivät saa niitä missityyppejä, joita himoitsevat.

Oon 28 vuotias, neitsyt edelleen.

Vierailija
49/81 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin miehenä täytyy todeta sinun olevan oikeassa. Monta kertaa on tullut lässytettyä kaiken maailman läskipalleroille miten ihania ne onkaan. Samoin vielä panemisen aikana. Aamulla on morkkis ja tulee mietittyä, että ei vittu...

Vierailija
50/81 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tunnen kyllä tosi monta rumaa naista, jotka ovat löytäneet itselleen pitkän parisuhteen tai päässeet useammillekin treffeille. Jos ei miesseuraa löydy, niin kannattaa miettiä, onko jossain muussa vikaa, kuin ulkonäössä. Tai ehkä mä sitten määrittelen ruman eri tavalla. Voitteko laittaa jonkun kuvan sellaisesta realistisen rumasta ihmisestä.

Vierailija
51/81 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 12:51"]

Näin miehenä täytyy todeta sinun olevan oikeassa. Monta kertaa on tullut lässytettyä kaiken maailman läskipalleroille miten ihania ne onkaan. Samoin vielä panemisen aikana. Aamulla on morkkis ja tulee mietittyä, että ei vittu...

[/quote]

Mutta sä sentään et miehenä ole ollut niin epätoivoinen, että olisit tapaillut monta viikkoa jotain rumilusta kun et muualtakaan saanu seksiä? Musta miehet vois tän lopettaa, etsikää ne helpot panot sieltä baarista älkääkä kiusatko rumia naisia turhaan.

Vierailija
52/81 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 12:42"]

eiköhän sen rumuuden näe ihan peiliin katsomalla? ei mun tarvitse sitä ainakaan mitenkään erikseen päätellä :D

[/quote]

Niinkun sanottu, ei sitä tiedä. Miesten kehut ei merkitse oikein mitään, samoin naisten antamien kommenttien määrästä ei voi päätellä.

Lisäksi oma arviointikyky ei ole kellään vakuuttava. Näytin mä aiemmin kun olin lievästi ylipainoinen ihan OK:lta, vaikka olin läski. Nyt olen jo hoikka enkä nytkään näe itseäni enää hoikkana vaan edelleen yhtä paksuna kun aiemmin. 

Vierailija
53/81 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 10:04"]Äläs nyt, eihän miehet edes ymmärtääkseni tule iskemään rumia naisia. Varmasti olet miesten mielestä nätti.
[/quote]

Kerro tota vaan itsellesi. ;)

Vierailija
54/81 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 12:56"]

[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 12:42"]

[/quote]

Niinkun sanottu, ei sitä tiedä. Miesten kehut ei merkitse oikein mitään, samoin naisten antamien kommenttien määrästä ei voi päätellä.

Lisäksi oma arviointikyky ei ole kellään vakuuttava. Näytin mä aiemmin kun olin lievästi ylipainoinen ihan OK:lta, vaikka olin läski. Nyt olen jo hoikka enkä nytkään näe itseäni enää hoikkana vaan edelleen yhtä paksuna kun aiemmin. 

[/quote]

Mä olen kyllä sitä mieltä, että jos peilistä näkee ruman ihmisen, niin on ruma. Ja jos näkee lihavan, niin on lihava (ellei ole anorektikko).

Vierailija
55/81 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 12:33"]

[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 12:23"]Ja jos sattuu että oikeesti oot ruma. Mitä en kyllä usko koska tosi rumia ei miehet käy kyllä kokeileen, kauheaa sanoa mutta baariympäristössä totta, pidemmät tuttavuudet voi sitten kummasti kääntääkin päätä. Niin jos oot ruma, ei kauniimmaksi muutu sillä että joka päivä hokee itselleen olevansa ruma.

[/quote]

Mulle on neutraalimpeja ne baarimiesten "oot nätti" kommentit, koska mitä väliä mitä sellaset sanoo. 

Mutta ei sitä oikeasti tiedä kuinka pahalta tuntuu, että mies jota on tapaillut tosi pitkään antaa olettaa että pitää sua hyvännäköisenä sanallisesti ja ei-sanallisesti, mutta sitten kun seksi tulee kuvioihin alkaa "ootko sittenki aika ruma" -kommentit mun ulkonäöstä :(

[/quote]

Onko näin käynyt monta kertaa vai vaan jokun tietyn kanssa? Kuulostaa kamalalle, olen pahoillani. Ihan vastaavaa en ole kokenut, toki tiedän miltä tuntuu kun haluaisi niin kovin että toinen ihailisi ja tuntisi vetoa, mutta kun ei.  Mut älä anna toisen sanoilla nujertaa! Se mitä näistä "ensin ihana, sitten tylsä ja lopulta karsee akka"-tyypeistä oon ikinä kuullut, on että tarkoitus onkin vaan talloa ja alistaa. Olethan ihan sama ihminen ollut koko ajan, muuttunut asia on toisen näkemys. Tuollainen myrkky sylje ulos ja matkaan kohti uusia uroita!

Omaankin korvaan kuulostaa ärsyttävältä lässytykseltä kommenttini, mutta ihminen joka viitsii noin ilkeillä toiselle, ei ole minkään huomion arvoinen.

Vierailija
56/81 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 10:09"][quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 10:08"]

et ole koskaan seurustellut? :/

[/quote]

Ei rumien naisten kanssa seukata. Tuleeko teille oikeasti tää yllätyksenä :D
[/quote]

Seukataan. Tarvii ne vakatkin kantensa. :)

T:ruma nainen

Joka on muuten paarissakin iskuyritysten kohteena. Komiaksi väittävät. :D

Vierailija
57/81 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 10:04"]

Äläs nyt, eihän miehet edes ymmärtääkseni tule iskemään rumia naisia. Varmasti olet miesten mielestä nätti.

[/quote]

Reikä se on rinkelissäkin. Varsinkin baareissa pilkun lähestyessä ja tarpeeksi alkoholia nauttineena monelle miehelle kelpaisi sängynlämmittäjäksi ihan kuka tahansa naispuoleinen ihminen.

Vierailija
58/81 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 13:05"]

[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 10:09"][quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 10:08"] et ole koskaan seurustellut? :/ [/quote] Ei rumien naisten kanssa seukata. Tuleeko teille oikeasti tää yllätyksenä :D [/quote] Seukataan. Tarvii ne vakatkin kantensa. :) T:ruma nainen Joka on muuten paarissakin iskuyritysten kohteena. Komiaksi väittävät. :D

[/quote]

Rumia naisia isketään baarissa paremman puutteessa. Kun keltään muulta ei heru tai humalatila on tarpeeksi vahva, kelpaa millanen suohirviö tahansa. Rumat naiset ovat helpompia kuin kauniit, sillä kauniit naiset tietävät olevansa kauniita ja saavat kehuja jatkuvasti. Rumia ei kehuta yhtä usein, joten kun joku mies sitten tulee vähän lässyttämään että oletpas ihana, niin pillu on lähes takuuvarma juttu.

Tälläisen käsityksen olen miehiltä saanut.

Vierailija
59/81 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 12:18"]Ei kai kukaan nyt OIKEASTI ota tosissaan kaikkea mitä miehet sanoo? Että ihan oikeasti joku luulee olevansa maailman kaunein kun joku känninen vonkaaja niin sanoo? Tai kaunein miehen koskaan näkemä nainen (ei koskaan käynyt missään, ei katsonut televisiota, ei lukenut lehtiä)? Tai edes baarin kaunein?

Jos noin on, naiset on tyhmiä. Kehua toki voi ja pitää hyvännäköisenä, mutta aina jos mennään johonkin ylisanoihin ja kohde ei ole tehnyt uraa mallina, voittanut missikisoja tai muita ulkonäköskaboja, on ymmärrettävä että siinä mies yrittää vanhaa konstia, kehumista, koska aina löytyy niitä jotka ovat innoissaan p-kanpuhumisesta. Peilistä voi käydä katsomassa, se on aika faktaa mitä sieltä näkyy.
[/quote]

Oonkohän mä sitten oikeesti kaunis kun miehet harvemmin baarissa kehuu mua. Yleensä tulevat juttelemaan kysyen mitä mä opiskelen/teen tms. Tai tulevat kehumaan et mun kaveri on tosi kaunis. :D

Vierailija
60/81 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

59, olet aivan oikeassa.

Kännikiimassa kelpaa lähes kuka tahansa. Mitä läskimpi ja rumempi, sen helpompi yleensä. Ei kannata tärvätä aikaa naisiin jotka ovat oman tason yläpuolella, vaan sen alapuolella oleviin jos haluaa nopeasti pukille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kaksi