Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vihdoinkin tajusin mistä nainen pystyy päättelemään, että on ruma :)

Vierailija
02.10.2014 |

Siitä, että kattavia ulkonäkökehuja kuulee miessukupuolelta pääasiassa ennen seksiä, ei koskaan sen jälkeen. Olin aikoja ollut epävarma siitä, että olenko minkä näköinen vaikka tosiseikat (mm. se, etten ole koskaan seurustellut) ovat puhuneet sen puolesta että olen tosi ruma mutta nythän tää mulle vasta kunnolla valkeni :D

Jospa vielä joskus löytäisi miehen, joka ymmärtäisi ettei kannata puhua paskaa naisen ulkonäöstä jotain saadakseen, nytkin torjuin taas yhden miehen jonka mukaan olin niiiiiin söpö ja kaunis, juupajuu kyllä se mielipide olisi taas muuttunut jos sille olisi erehtynyt antamaan.

Kommentit (81)

Vierailija
61/81 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 13:12"][quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 13:05"]

[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 10:09"][quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 10:08"] et ole koskaan seurustellut? :/ [/quote] Ei rumien naisten kanssa seukata. Tuleeko teille oikeasti tää yllätyksenä :D [/quote] Seukataan. Tarvii ne vakatkin kantensa. :) T:ruma nainen Joka on muuten paarissakin iskuyritysten kohteena. Komiaksi väittävät. :D

[/quote]

Rumia naisia isketään baarissa paremman puutteessa. Kun keltään muulta ei heru tai humalatila on tarpeeksi vahva, kelpaa millanen suohirviö tahansa. Rumat naiset ovat helpompia kuin kauniit, sillä kauniit naiset tietävät olevansa kauniita ja saavat kehuja jatkuvasti. Rumia ei kehuta yhtä usein, joten kun joku mies sitten tulee vähän lässyttämään että oletpas ihana, niin pillu on lähes takuuvarma juttu.

Tälläisen käsityksen olen miehiltä saanut.
[/quote]

Näin on. Siksi ne kehut naurattaa, varsinkin jos juuri on vessasta tullut ja nähnyt sen saman taikinanaaman siansilmillä peilistä. Vaikuttaa muuten baarikin siihen, pintaliitopaikassa ruma saa olla enemmän rauhassa. Häissä on muuten rumallakin kova vienti, vaikuttanee se ilmapiiri miehiinkin. ;)

Omanikin tuli aikanaan kehumaan punaista tukkaani, mutta taisi jäädä huumorintajun takia. Tai niin väittää. Epäilen ettei parempaakaan saa, ja tietää sen. On vähän rimpula mieheksi.

Vierailija
62/81 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 12:56"]

[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 12:42"]

eiköhän sen rumuuden näe ihan peiliin katsomalla? ei mun tarvitse sitä ainakaan mitenkään erikseen päätellä :D

[/quote]

Niinkun sanottu, ei sitä tiedä. Miesten kehut ei merkitse oikein mitään, samoin naisten antamien kommenttien määrästä ei voi päätellä.

Lisäksi oma arviointikyky ei ole kellään vakuuttava. Näytin mä aiemmin kun olin lievästi ylipainoinen ihan OK:lta, vaikka olin läski. Nyt olen jo hoikka enkä nytkään näe itseäni enää hoikkana vaan edelleen yhtä paksuna kun aiemmin. 

[/quote]

Senkun menee tarjolle mallitoimistoon, varttuneemmillekin on hommia jos ulkonäössä löytyy. Tai nuoret naiset hakeutuu misssuomi-kisoihin, on vaikka osallistumatta mutta jos pääsee loppukilpailuun, ei ole ruma.

Random miehet nyt ole mitään kauneusasiantuntijoita; katsokaa vähän millaisia tankeroita ja pottunokkia niillä on emäntinä, on varmasti kehuneet nekin tappijalkaiset kaunottariksi :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/81 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 13:12"][quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 13:05"]

[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 10:09"][quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 10:08"] et ole koskaan seurustellut? :/ [/quote] Ei rumien naisten kanssa seukata. Tuleeko teille oikeasti tää yllätyksenä :D [/quote] Seukataan. Tarvii ne vakatkin kantensa. :) T:ruma nainen Joka on muuten paarissakin iskuyritysten kohteena. Komiaksi väittävät. :D

[/quote]

Rumia naisia isketään baarissa paremman puutteessa. Kun keltään muulta ei heru tai humalatila on tarpeeksi vahva, kelpaa millanen suohirviö tahansa. Rumat naiset ovat helpompia kuin kauniit, sillä kauniit naiset tietävät olevansa kauniita ja saavat kehuja jatkuvasti. Rumia ei kehuta yhtä usein, joten kun joku mies sitten tulee vähän lässyttämään että oletpas ihana, niin pillu on lähes takuuvarma juttu.

Tälläisen käsityksen olen miehiltä saanut.
[/quote]

Jaa, eli kauniita naisia ei isketä muka niin usein? En usko.

Vierailija
64/81 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 13:51"]

[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 13:12"][quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 13:05"] [quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 10:09"][quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 10:08"] et ole koskaan seurustellut? :/ [/quote] Ei rumien naisten kanssa seukata. Tuleeko teille oikeasti tää yllätyksenä :D [/quote] Seukataan. Tarvii ne vakatkin kantensa. :) T:ruma nainen Joka on muuten paarissakin iskuyritysten kohteena. Komiaksi väittävät. :D [/quote] Rumia naisia isketään baarissa paremman puutteessa. Kun keltään muulta ei heru tai humalatila on tarpeeksi vahva, kelpaa millanen suohirviö tahansa. Rumat naiset ovat helpompia kuin kauniit, sillä kauniit naiset tietävät olevansa kauniita ja saavat kehuja jatkuvasti. Rumia ei kehuta yhtä usein, joten kun joku mies sitten tulee vähän lässyttämään että oletpas ihana, niin pillu on lähes takuuvarma juttu. Tälläisen käsityksen olen miehiltä saanut. [/quote] Jaa, eli kauniita naisia ei isketä muka niin usein? En usko.

[/quote]

Totta kai isketään, mutta rumat lähtevät helpommin mukaan kuin kauniit. Kauniiseen ihmiseen se "oletpas kaunis"-länkytys ei vain tehoa yhtä hyvin kuin rumaan, koska kaunis ihminen tietää jo olevansa kaunis. Rumalle kehut taas ovat harvinaista herkkua ja sinisilmäisenä ne uskotaan helpommin.

Vierailija
65/81 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 13:55"]

[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 13:51"]

[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 13:12"][quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 13:05"] [quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 10:09"][quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 10:08"] et ole koskaan seurustellut? :/ [/quote] Ei rumien naisten kanssa seukata. Tuleeko teille oikeasti tää yllätyksenä :D [/quote] Seukataan. Tarvii ne vakatkin kantensa. :) T:ruma nainen Joka on muuten paarissakin iskuyritysten kohteena. Komiaksi väittävät. :D [/quote] Rumia naisia isketään baarissa paremman puutteessa. Kun keltään muulta ei heru tai humalatila on tarpeeksi vahva, kelpaa millanen suohirviö tahansa. Rumat naiset ovat helpompia kuin kauniit, sillä kauniit naiset tietävät olevansa kauniita ja saavat kehuja jatkuvasti. Rumia ei kehuta yhtä usein, joten kun joku mies sitten tulee vähän lässyttämään että oletpas ihana, niin pillu on lähes takuuvarma juttu. Tälläisen käsityksen olen miehiltä saanut. [/quote] Jaa, eli kauniita naisia ei isketä muka niin usein? En usko.

[/quote]

Totta kai isketään, mutta rumat lähtevät helpommin mukaan kuin kauniit. Kauniiseen ihmiseen se "oletpas kaunis"-länkytys ei vain tehoa yhtä hyvin kuin rumaan, koska kaunis ihminen tietää jo olevansa kaunis. Rumalle kehut taas ovat harvinaista herkkua ja sinisilmäisenä ne uskotaan helpommin.

[/quote]

Nimenomaan. Ei kukaan oikeasti hyvännäköinen nainen kiherrä typerästi ja ole innoissaan jos joku mies kehaisee. Juurikin ne, jotka ei ole kovin häävinnäköisiä, mouhoavat eniten siitä että kehuttiin ja se on heille iso asia. Mikä on sinänsä outoa, koska olettaisi ihmisen tunnistavan ihan itsekin oman ns. tasonsa.

Koko kehujen tärkeänä pitäminen on outoa; en ole ruma, mutta ainakin minun älyäni loukkaa se, jos joku tulee selittämään jostakin maailman kauneimmasta tai mallin näköisestä. Oletetaan että olen niin tyhmä, että naurettava kehuminen saa olemaan tohkeissaan. Kyllähän nuo ylikehujat vähän tyhmänä naisia pitävät, mutta siihen kehuminen eprustuukin kun joukossa kuitenkin on niin tyhmiä, että kehumalla flaksi käy.

Vierailija
66/81 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap,

Tuo ei ole niin yksinkertaista. Minulla on eräs ystävä, joka on oikeasti aika poikkeavan

näköinen (tai jopa ruma). Silti hän löysi opiskeluaikanaan tosi mukavan ja rakastavan

miehen. he ovat olleet jo kauan yhdessä ja monta lastakin on. En usko ollenkaan,

että sinä jäisit ilman hyvää miestä, jos sellaisen haluat löytää!! Ei kaikkien miesten

ainoa kriteeri naiselle ole ulkonäkö!

Vierailija
67/81 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 10:48"]

Siitä tietää ettei ole mikään hehkeyden huipentuma, kun omaa ulkonäköä kriiseillessä naispuoliset kaverit menee vaivautuneiksi, ja sanovat jotain tyyliin "sussa on niin paljon muutakin".. Ja omalta ukoltakin saa nyhtää kehuja, joita ei sitten voi ottaa tosissaan kun ne on pitänyt kerjätä. Mutta siltikään en muuttaisi itsessäni mitään. Mä olen mä eikä toista tällästä ole. 

[/quote]

Joo, mutta hei tohon rumuuteenkin voi vaikuttaa! Mulla nimittäin kävi yhdillä festareilla just tolleen kriiseillessäni, että kaveritkaan ei voineet kehua mun ulkonäköä vilpittömästi, koska olinkin silloin aika hirveän näköinen :D Mulla oli epäluonnolliset mustat hiukset, rumat kulmakarvat ja muutenkin epäedustava tyyli.

Vuoden päästä tosta oltiin samassa tapahtumassa ja kaverit kilpaa kehui kuinka olen niin kaunistunut :D Opettelin vuodessa piirtämään kulmakarvat kauniiksi siiviksi ja vaalensin hiukseni omaksi kauniiksi vaaleanruskeaksi värikseni. Meikkasin luonnollisemmin ja pukeuduin edustavammin. Huomaan myös nykyään joskus kääntäväni kaduilla päitä.

Vierailija
68/81 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ihmiset on niin sen huomion perään, kannattaa muistaa että katsoa voidaan monesta syystä......

Vierailija
69/81 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 14:18"]

Kun ihmiset on niin sen huomion perään, kannattaa muistaa että katsoa voidaan monesta syystä......

[/quote]

Eräskin mies katsoi hymy naamalla ohi lyllertävää minihameista, korkkareilla polvet koukussa konkottavaa meikkipelleä ja tuumasi, että eikö ihmiset katso peiliin kun lähtevät ovesta. Kyseinen kuvatus varmaankin olettti katsomisen tarkoittavan että on kaunotar.

Vierailija
70/81 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 12:58"][quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 10:04"]Äläs nyt, eihän miehet edes ymmärtääkseni tule iskemään rumia naisia. Varmasti olet miesten mielestä nätti.
[/quote]

Kerro tota vaan itsellesi. ;)
[/quote]

Kuulostan varmaan itserakkaalta, mutta olen itse kaunis ja tiedostan sen ilman kehujakin. Mutta vaikea uskoa, että miehet ihan lämpimikseen kehuvat rumiluksia. Vai olenko niin naiivi enkä haluaisi uskoa miesten olevan niin törkeitä että pillun perässä puhuvat mitä vaan? Varsinkin se ihmetyttää, miksi mies haluaisi paneskella ruman naisen kanssa?

Vierailija
71/81 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 13:03"]

[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 12:33"]

[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 12:23"]Ja jos sattuu että oikeesti oot ruma. Mitä en kyllä usko koska tosi rumia ei miehet käy kyllä kokeileen, kauheaa sanoa mutta baariympäristössä totta, pidemmät tuttavuudet voi sitten kummasti kääntääkin päätä. Niin jos oot ruma, ei kauniimmaksi muutu sillä että joka päivä hokee itselleen olevansa ruma.

[/quote]

Mulle on neutraalimpeja ne baarimiesten "oot nätti" kommentit, koska mitä väliä mitä sellaset sanoo. 

Mutta ei sitä oikeasti tiedä kuinka pahalta tuntuu, että mies jota on tapaillut tosi pitkään antaa olettaa että pitää sua hyvännäköisenä sanallisesti ja ei-sanallisesti, mutta sitten kun seksi tulee kuvioihin alkaa "ootko sittenki aika ruma" -kommentit mun ulkonäöstä :(

[/quote]

Onko näin käynyt monta kertaa vai vaan jokun tietyn kanssa? Kuulostaa kamalalle, olen pahoillani. Ihan vastaavaa en ole kokenut, toki tiedän miltä tuntuu kun haluaisi niin kovin että toinen ihailisi ja tuntisi vetoa, mutta kun ei.  Mut älä anna toisen sanoilla nujertaa! Se mitä näistä "ensin ihana, sitten tylsä ja lopulta karsee akka"-tyypeistä oon ikinä kuullut, on että tarkoitus onkin vaan talloa ja alistaa. Olethan ihan sama ihminen ollut koko ajan, muuttunut asia on toisen näkemys. Tuollainen myrkky sylje ulos ja matkaan kohti uusia uroita!

Omaankin korvaan kuulostaa ärsyttävältä lässytykseltä kommenttini, mutta ihminen joka viitsii noin ilkeillä toiselle, ei ole minkään huomion arvoinen.

[/quote]

Tätä on se epäviehättävän naisen arki ja kohtelu miehiltä. Ymmärrättekö jo, millaista meillä oikeasti on? 

Vierailija
72/81 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 12:18"]

Ei kai kukaan nyt OIKEASTI ota tosissaan kaikkea mitä miehet sanoo? Että ihan oikeasti joku luulee olevansa maailman kaunein kun joku känninen vonkaaja niin sanoo? Tai kaunein miehen koskaan näkemä nainen (ei koskaan käynyt missään, ei katsonut televisiota, ei lukenut lehtiä)? Tai edes baarin kaunein?

Jos noin on, naiset on tyhmiä. Kehua toki voi ja pitää hyvännäköisenä, mutta aina jos mennään johonkin ylisanoihin ja kohde ei ole tehnyt uraa mallina, voittanut missikisoja tai muita ulkonäköskaboja, on ymmärrettävä että siinä mies yrittää vanhaa konstia, kehumista, koska aina löytyy niitä jotka ovat innoissaan p-kanpuhumisesta. Peilistä voi käydä katsomassa, se on aika faktaa mitä sieltä näkyy.

[/quote]

Lue ajatuksella toi aloitus. Sehän se juuri, että tässä ei uskota miesten paskanpuhumiseen kun se systemaattisesti on ristiriidassa tekoihin nähden. Lisäksi jos joku mies nykyisin uskaltaa sanoa mitään positiivista mun ulkonäöstä niin jätän jutun heti sikseen, koska se on mun älyn aliarviointia kehua olematonta naamaa.

Vierailija
73/81 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"se on mun älyn aliarviointia kehua olematonta naamaa."

On kenen tahansa älyn aliarviointia selittää jotakin maailman kaunein-, oot sä malli vai missi-lässytystä. Ei tuollaisista typeryyksistä innostu kuin höhlät. Paitsi jos on missi tai malli, silloinhan sanottu on totta.

Vierailija
74/81 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 14:44"]

[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 12:18"]

Ei kai kukaan nyt OIKEASTI ota tosissaan kaikkea mitä miehet sanoo? Että ihan oikeasti joku luulee olevansa maailman kaunein kun joku känninen vonkaaja niin sanoo? Tai kaunein miehen koskaan näkemä nainen (ei koskaan käynyt missään, ei katsonut televisiota, ei lukenut lehtiä)? Tai edes baarin kaunein?

Jos noin on, naiset on tyhmiä. Kehua toki voi ja pitää hyvännäköisenä, mutta aina jos mennään johonkin ylisanoihin ja kohde ei ole tehnyt uraa mallina, voittanut missikisoja tai muita ulkonäköskaboja, on ymmärrettävä että siinä mies yrittää vanhaa konstia, kehumista, koska aina löytyy niitä jotka ovat innoissaan p-kanpuhumisesta. Peilistä voi käydä katsomassa, se on aika faktaa mitä sieltä näkyy.

[/quote]

Lue ajatuksella toi aloitus. Sehän se juuri, että tässä ei uskota miesten paskanpuhumiseen kun se systemaattisesti on ristiriidassa tekoihin nähden. Lisäksi jos joku mies nykyisin uskaltaa sanoa mitään positiivista mun ulkonäöstä niin jätän jutun heti sikseen, koska se on mun älyn aliarviointia kehua olematonta naamaa.

[/quote]

Onko sun kroppa hyvä? Jos ne kehuukin sua kokonaisuutena, vaikka naama ei niin häävi olisikaan mutta sulla on hyvä hoikka kroppa, olet pitkä, sulla on upeat hiukset, pukeudut itsllesi sopivasti ja olet kokonaisuutena "näyttävän näköinen"?

Vierailija
75/81 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 14:50"]

Onko sun kroppa hyvä? Jos ne kehuukin sua kokonaisuutena, vaikka naama ei niin häävi olisikaan mutta sulla on hyvä hoikka kroppa, olet pitkä, sulla on upeat hiukset, pukeudut itsllesi sopivasti ja olet kokonaisuutena "näyttävän näköinen"?

[/quote]

Kyllä erikseen on kehuttu vartaloa kokonaisuutena tai esim. yksittäisiä osia kuten persettä, mutta enpä tiedä onko nekään oikeasti mitkään hyvät. Eniten ahdistaa kun on sanottu kauniiksi naamasta kokonaisuutena. Jonkun "sulla on niin kauniit silmätkin"-kehun voin vielä uskoa. Kyllä mä laittaudun aika paljon eli vaatteet/meikit koska pakko jollain yrittää edes kompensoida puutteita.

Vierailija
76/81 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 14:48"]

"se on mun älyn aliarviointia kehua olematonta naamaa."

On kenen tahansa älyn aliarviointia selittää jotakin maailman kaunein-, oot sä malli vai missi-lässytystä. Ei tuollaisista typeryyksistä innostu kuin höhlät. Paitsi jos on missi tai malli, silloinhan sanottu on totta.

[/quote]

No ei ne tollasia kehuja koskaan ole olleet, pelkkä nätti kommentti on älyn aliarviointia.

Vierailija
77/81 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öööö ei oo totta! ite oon huomannu et helppojen yhen illan juttujen kanssa on luonnollista ettei sitä jatketa ja seurustella(olit sitten ruma tai nätti). Jos taas tarkoitus seukata niin Se homma alkaa ulkonäköön ihastumisella ja luonteeseen rakastumisena. Eli etu olla kaunis mutta kivat rumatkin käy kaupaksi(tietty heitä on vain ehkä vaikeampi "löytää") ja toisen ruma on toisen kaunis. Ei seurustelussa pelkkä naama riitä, tietty tosi vastenmielinen ei toki voi olla...

Vierailija
78/81 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 15:12"]

Öööö ei oo totta! ite oon huomannu et helppojen yhen illan juttujen kanssa on luonnollista ettei sitä jatketa ja seurustella(olit sitten ruma tai nätti). Jos taas tarkoitus seukata niin Se homma alkaa ulkonäköön ihastumisella ja luonteeseen rakastumisena. Eli etu olla kaunis mutta kivat rumatkin käy kaupaksi(tietty heitä on vain ehkä vaikeampi "löytää") ja toisen ruma on toisen kaunis. Ei seurustelussa pelkkä naama riitä, tietty tosi vastenmielinen ei toki voi olla...

[/quote]

Mä olen huomannut, että moni parisuhde alkaa sängyn kautta. Yksi kaunis rakkauteen kyynistynyt kaverini saa hätistellä miehiä pois ympäriltään seksin jälkeen. Olettavat kai, että naiset haluavat sitoutua ja klisee on, että naiset jäävät roikkumaan, kun on harrastettu seksiä. Hänellä se menee toisinpäin.

Vierailija
79/81 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, onpas "kummallista" että mies innostuu ja haluaa sitoutua KAUNIISEEN naiseen seksin jälkeen :D Kiitos kun tulit tämänkin totuuden jakamaan juuri tähän keskusteluun.

Vierailija
80/81 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 12:53"]

[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 12:51"]

Näin miehenä täytyy todeta sinun olevan oikeassa. Monta kertaa on tullut lässytettyä kaiken maailman läskipalleroille miten ihania ne onkaan. Samoin vielä panemisen aikana. Aamulla on morkkis ja tulee mietittyä, että ei vittu...

[/quote]

Mutta sä sentään et miehenä ole ollut niin epätoivoinen, että olisit tapaillut monta viikkoa jotain rumilusta kun et muualtakaan saanu seksiä? Musta miehet vois tän lopettaa, etsikää ne helpot panot sieltä baarista älkääkä kiusatko rumia naisia turhaan.

[/quote]

En. Jos olen kännissä erehtynyt panemaan naista joka ei oikeasti viehätä minua, halua lähinnän lähtevän mielellään nopeasti. Jos nainen kiinnostaa minua muuten kuin pelkästään panemismielessä, niin sitten tilanne on toinen.

Aiheeseen vielä liittyen, kännissä voi tosiaan sanoa vaikka mitä imarteluja, jos haluaa kaataa naisen. Aamulla selvänä ei vaan pysty enää pokkana "valehtelemaan" päin naamaa. Jos nainen on oikeasti kaunis, niin silloin imartelua voi jatkaa vielä aamullakin toiveena, että jutusta voisi kehittyä jotain muutakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme neljä