Vihdoinkin tajusin mistä nainen pystyy päättelemään, että on ruma :)
Siitä, että kattavia ulkonäkökehuja kuulee miessukupuolelta pääasiassa ennen seksiä, ei koskaan sen jälkeen. Olin aikoja ollut epävarma siitä, että olenko minkä näköinen vaikka tosiseikat (mm. se, etten ole koskaan seurustellut) ovat puhuneet sen puolesta että olen tosi ruma mutta nythän tää mulle vasta kunnolla valkeni :D
Jospa vielä joskus löytäisi miehen, joka ymmärtäisi ettei kannata puhua paskaa naisen ulkonäöstä jotain saadakseen, nytkin torjuin taas yhden miehen jonka mukaan olin niiiiiin söpö ja kaunis, juupajuu kyllä se mielipide olisi taas muuttunut jos sille olisi erehtynyt antamaan.
Kommentit (81)
Kauneus on katsojan silmissä. Se mikä on toisen mielestä kaunista on toisen mielestä jotain muuta ja päinvastoin. Mutta lohduta sillä, että kyllä sussa jotain on, sillä ei miehellä ottas eteen jos olisit vastenmielinen.
[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 10:52"]
Kauneus on katsojan silmissä. Se mikä on toisen mielestä kaunista on toisen mielestä jotain muuta ja päinvastoin. Mutta lohduta sillä, että kyllä sussa jotain on, sillä ei miehellä ottas eteen jos olisit vastenmielinen.
[/quote]
Pyh, miehillä seisoo about mistä tahansa. Ei siihen oikeasti tarvita muutakun ok vartalo naisella, silmäthän voi sulkea ettei tarvi sitä naamaa katsoa.
Tai sit ehdotan ens kerralla sitä kuuluisaa paperipussia varmuuden vuoks :)
Kasvata itsetunto, hyvä sisko. <3
T: 25n
Monet miehet juoksevat hutsahtavien maalipurkkien ja silikonimissien perässä aikansa, mutta naivat ns. tavallisen näköisen naisen, koska tämä todennäköisesti on uskollisempi ja ehkä muutenkin fiksumpi kuin nuo irtopainosmisut. Loppujen lopuksi ulkonäkö on aika toisarvoinen asia, jokaisella se rapistuu.
[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 10:55"]
Kasvata itsetunto, hyvä sisko. <3
T: 25n
[/quote]
Miten voi kasvattaa itsetunnon, kun miehet on osoittaneet jo etten kelpaa kun pelkäksi panoksi.
[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 10:55"][quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 10:52"]
[/quote]
Pyh, miehillä seisoo about mistä tahansa. Ei siihen oikeasti tarvita muutakun ok vartalo naisella, silmäthän voi sulkea ettei tarvi sitä naamaa katsoa.
Tai sit ehdotan ens kerralla sitä kuuluisaa paperipussia varmuuden vuoks :)
[/quote]
Monen mielestä henkilö ei ole määriteltävissä rumaksi, jos on "ok vartalo"
Ite oon huomannu sen baarissa. Mun kaverit on tosi kauniita ja niiden ympärillä pörrää miehiä. Kun miehet tulee niille juttelemaan, mun olemassaoloa ei edes huomata (ei tervehditä tms.) tai vilkaistaan inhoavalla katseella. Tää oikeesti yllättää mut joka kerta! Mulle saatetaan jutella sitten, jos kaveri ei lämpene. Kerran menin juttelemaan eräälle miehelle, joka näytti, että vilkuili meidän suuntaan. Oli tosi tyly ja olishan mun pitäny ymmärtää, ettei se mua katellu.
Vaikka se vähän omaa tunnelmaa latistaa, yritän kuitenkin pitää baarissa hauskaa ja tanssia.
Tällä hetkellä seurustelen ja mieheni olen saanut olemalla ensin kaveri. Hän siis rakastui "sisäiseen minuun" :) Rakkaus tekee ihmeitä ja nykyään mieheni pitää minua jopa kauniina.
[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 11:03"]
[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 10:55"][quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 10:52"] Kauneus on katsojan silmissä. Se mikä on toisen mielestä kaunista on toisen mielestä jotain muuta ja päinvastoin. Mutta lohduta sillä, että kyllä sussa jotain on, sillä ei miehellä ottas eteen jos olisit vastenmielinen. [/quote] Pyh, miehillä seisoo about mistä tahansa. Ei siihen oikeasti tarvita muutakun ok vartalo naisella, silmäthän voi sulkea ettei tarvi sitä naamaa katsoa. Tai sit ehdotan ens kerralla sitä kuuluisaa paperipussia varmuuden vuoks :) [/quote] Monen mielestä henkilö ei ole määriteltävissä rumaksi, jos on "ok vartalo"
[/quote]
Niin, siis katsos kun panoksi kelpaa joo, muuhun ei. Ruma = rumat kasvot.
Ehkä kaikista epäviehättävin ja rumentavin piirre naisessa on huono itsetunto.
[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 10:22"]
[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 10:11"]
Hohhoijaa. Mä kuulen kehuja ennen ja jälkeen, ja olen seurustellut kolme kertaa vakavasti, nyt olen naimisissa. Myöskin 25-vuotias. Ja olen ruma. Että nyt lensi roskiin tämäkin teoria.
[/quote]
No mut hei, et sä oo ruma kun kerta kuulet kehuja seksin jälkeenkin haloo.
[/quote]
Hahaha, olen mä ja sillä selvä. Myös monilla mun kavereista on kiva ja ihan hyvännäköinen mies, joka jaksaa heitä aina kehua, vaikka eivät hekään mitään kedon kauneimpia kukkasia ole.
[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 12:09"]
[/quote]
Kaikista kauhein on kyllä ruma nainen jolla on hyvä itsetunto. Miehet kohtelee silloin juuri kamalimmin, itsekin olin ennen itsevarmempi mutta siperia opettaa.
Ei kai kukaan nyt OIKEASTI ota tosissaan kaikkea mitä miehet sanoo? Että ihan oikeasti joku luulee olevansa maailman kaunein kun joku känninen vonkaaja niin sanoo? Tai kaunein miehen koskaan näkemä nainen (ei koskaan käynyt missään, ei katsonut televisiota, ei lukenut lehtiä)? Tai edes baarin kaunein?
Jos noin on, naiset on tyhmiä. Kehua toki voi ja pitää hyvännäköisenä, mutta aina jos mennään johonkin ylisanoihin ja kohde ei ole tehnyt uraa mallina, voittanut missikisoja tai muita ulkonäköskaboja, on ymmärrettävä että siinä mies yrittää vanhaa konstia, kehumista, koska aina löytyy niitä jotka ovat innoissaan p-kanpuhumisesta. Peilistä voi käydä katsomassa, se on aika faktaa mitä sieltä näkyy.
Et ole ruma. Jos olisit oikeasti ruma, et saisi seksiä.
Voi hitsi, käy vähän kyllä sääliksi parisuhteessa olevia miehiä. Jos kehuu, niin puhuu p:skaa. Jos ei kehu, niin on sika.
[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 11:12"]
[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 10:55"][quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 10:52"] Kauneus on katsojan silmissä. Se mikä on toisen mielestä kaunista on toisen mielestä jotain muuta ja päinvastoin. Mutta lohduta sillä, että kyllä sussa jotain on, sillä ei miehellä ottas eteen jos olisit vastenmielinen. [/quote] Pyh, miehillä seisoo about mistä tahansa. Ei siihen oikeasti tarvita muutakun ok vartalo naisella, silmäthän voi sulkea ettei tarvi sitä naamaa katsoa. Tai sit ehdotan ens kerralla sitä kuuluisaa paperipussia varmuuden vuoks :) [/quote] Monen mielestä henkilö ei ole määriteltävissä rumaksi, jos on "ok vartalo"
[/quote]
[/quote]
Ruma = ruma vartalo.
Aivan sama vaikka olisi kuinka kauniit kasvot, jos on huomattavan lihava, ei ole kaikenkaikkiaan kaunis (tosin lihavuus kyllä yleensä näkyy myös kasvoissa joten varsinaisesti kauniskasvoinen ei voi olla jos on kaksoisleuka, taikinanaama, pulloposket). Kaunis-määritelmä edellyttää sekä hyvää kroppaa että viehättäviä kasvoja. Jos on valittava jompi kumpi, mieluummin "ruma" naama ja hyvä hoikka kroppa.
Komp. Miten ne miehet pääsisi kehumaan hoidon jälkeen, kun ei ne koskaan pääse siihen vaiheeseen kun tulee pakit? Kohtaus yössä:
"olet tosi kaunis".
*slap!* "et varmasti sanois tuota aamulla!"
Ja tämä siis nominätiltä 30v naiselta. Muakin on miehet baarissa iskeny (oi siit on aikaa kun on päässy baariin, voi olla tilanne nykysin hiukka eri :), oon ajatellu että jees, oon fiiine! Ja ovat myös fiksusti kyselleet että kun mun kaveri on tosi hot, mites siihen pääsis yhteyteen? Oon ajatellu että niin se kyllä onkin tosi kaunis, mut skarpimpi kaveri oisi muotoillu sanansa mulle vähän diplomaattisemmin :D!
Ja jos sattuu että oikeesti oot ruma. Mitä en kyllä usko koska tosi rumia ei miehet käy kyllä kokeileen, kauheaa sanoa mutta baariympäristössä totta, pidemmät tuttavuudet voi sitten kummasti kääntääkin päätä. Niin jos oot ruma, ei kauniimmaksi muutu sillä että joka päivä hokee itselleen olevansa ruma.
[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 12:09"]
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 12:22"]
[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 11:12"]
[/quote]
[/quote]
Ruma = ruma vartalo.
Aivan sama vaikka olisi kuinka kauniit kasvot, jos on huomattavan lihava, ei ole kaikenkaikkiaan kaunis (tosin lihavuus kyllä yleensä näkyy myös kasvoissa joten varsinaisesti kauniskasvoinen ei voi olla jos on kaksoisleuka, taikinanaama, pulloposket). Kaunis-määritelmä edellyttää sekä hyvää kroppaa että viehättäviä kasvoja. Jos on valittava jompi kumpi, mieluummin "ruma" naama ja hyvä hoikka kroppa.
[/quote]
Paitsi että kropalle voi aina tehdä jotain, naamalle ei.
[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 10:02"]
Siitä, että kattavia ulkonäkökehuja kuulee miessukupuolelta pääasiassa ennen seksiä, ei koskaan sen jälkeen. Olin aikoja ollut epävarma siitä, että olenko minkä näköinen vaikka tosiseikat (mm. se, etten ole koskaan seurustellut) ovat puhuneet sen puolesta että olen tosi ruma mutta nythän tää mulle vasta kunnolla valkeni :D
Jospa vielä joskus löytäisi miehen, joka ymmärtäisi ettei kannata puhua paskaa naisen ulkonäöstä jotain saadakseen, nytkin torjuin taas yhden miehen jonka mukaan olin niiiiiin söpö ja kaunis, juupajuu kyllä se mielipide olisi taas muuttunut jos sille olisi erehtynyt antamaan.
[/quote]
mun kokemuksen mukaan tämän voi päätellä seuraavasti: laittaa kuvansa faceen ja odottaa kommentteja. Jos naiset kehuvat palllljon, olet ruma. Koska naiset eivät pysty kehumaan ketään oikeasti kaunista naista. Monesti ne naiset, jotka ovat vaatimattoman näköisiä, saavat facessa eniten kehuja. Ja aiiiiina kehujina toiset naiset. Jos taas saat paljon kehuja ulkonäkösi suhteen miehiltä ihan livenä, olet luultavasti kaunis.
[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 12:25"]
[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 10:02"]
[/quote]
mun kokemuksen mukaan tämän voi päätellä seuraavasti: laittaa kuvansa faceen ja odottaa kommentteja. Jos naiset kehuvat palllljon, olet ruma. Koska naiset eivät pysty kehumaan ketään oikeasti kaunista naista. Monesti ne naiset, jotka ovat vaatimattoman näköisiä, saavat facessa eniten kehuja. Ja aiiiiina kehujina toiset naiset. Jos taas saat paljon kehuja ulkonäkösi suhteen miehiltä ihan livenä, olet luultavasti kaunis.
[/quote]
Tämä ei kyllä aina pidä paikkaansa. Mulla on kaveri, joka on ihan jumalaisen kaunis, ja saa aika usein kehuja naisiltakin.
Juuei. Jos olisit oikeasti ruma, vaikka nainenkin, niin ei sitä seksiäkään olisi, tai olisi todella harvoin. Ellet itse olisi kovin aloitteellinen, mutta tuskin tällöinkään sataisi mitään kehuja....