Mies 29v miettii; jätän palstan
Minusta tuntuu, että minun täytyy olla enemmän omissa ajatuksissani, vaikka se on paradoksaalista. Minun täytyy keskittyä enemmän positiivisiin asioihin, niin vaikeaa kuin se voikin olla. Tällä foorumilla on perusnegatiivinen asennoituminen minua kohtaan, vaikka myös hyviä hetkiä on ollut. Ehkä saan enemmän muita asioita tehdyksi, kun lakkaan seuraamasta palstaa. Tämän myöhäisillan ajan vastaan vielä asiallisiin kysymyksiin.
Kommentit (120)
Voi ei. :( Minulle tulee ikävä sinua. Ethän jätä palstaa ihan kokonaan?
Harmi! Jollain oudolla tavalla pidän sinusta.
[quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 23:30"]
[/quote]Vaikea sanoa tuohon mikään, kun eihän sitä koskaan tiedä. Mutta tuntuu, että palsta ottaa enemmän kuin antaa. Elävää seuraa ei ole täältä löytynyt enkä enää halua kuluttaa itseäni etsien sitä. Minunkin tulee ikävä mukavia, nimimerkittömiä ihmisiä, mutta toisaalta en ole koskaan voinut kiintyä heihin, koska en ole oppinut yhdistämään heitä suurempiin kokonaisuuksiin.
-Mies 29v-
[quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 23:34"]
Harmi! Jollain oudolla tavalla pidän sinusta.
[/quote]
Luuserit taas vauhdissa.
[quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 23:35"]
[/quote]Vaikea sanoa tuohon mikään, kun eihän sitä koskaan tiedä. Mutta tuntuu, että palsta ottaa enemmän kuin antaa. Elävää seuraa ei ole täältä löytynyt enkä enää halua kuluttaa itseäni etsien sitä. Minunkin tulee ikävä mukavia, nimimerkittömiä ihmisiä, mutta toisaalta en ole koskaan voinut kiintyä heihin, koska en ole oppinut yhdistämään heitä suurempiin kokonaisuuksiin.
-Mies 29v-
[/quote] Tekisi mieli haistattaa vitut kaikille, jotka ovat arvostelleet sinua. Minun on ainakin pakko sanoa, että lähtösi on minulle menetys.
Onko sinut tuomittu käräjäoikeudessa rikoksesta?
[quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 23:43"]
[/quote]
Liittyikö rikos lapsiin?
Sen kun häivyt, ei tuu nollapostaajia kyllä ikävä.
[quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 23:40"]
[quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 23:35"]
-Mies 29v-
[/quote] Tekisi mieli haistattaa vitut kaikille, jotka ovat arvostelleet sinua. Minun on ainakin pakko sanoa, että lähtösi on minulle menetys.
[/quote]Minulla on sellainen olo, että en tiedä onko elämäni muuttumassa onnellisemmaksi vai ei. Jos ei ole, niin minun kannattaa harrastaa enemmän itsesensuuria ja elää enemmän henkisissä lapsuus- ja varhaisnuoruuden maisemissa eristäytymällä tietyistä vaikutteista. Olen ollut yksinäinen niin pitkään, että negatiivinenkin huomio tuntuu usein paremmalta kuin pelkkä hiljaisuus, mutta toisaalta tuntuu, että se kyynistää minua ja saa minut tuntemaan itseni epäinhimillisemmäksi. Olen edelleenkin kiitollinen positiivisesta palautteesta.
-Mies 29v-
Siis miten voi olla eri käsityksiä siitä, onko tuomittu rikollinen (l. rikoksesta) vai ei? Joko on tuomittu tai sitten ei. Piste.
[quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 23:44"]
[quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 23:43"]
[/quote]
Liittyikö rikos lapsiin?
[/quote] siis mitä ihmettä????
[quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 23:49"]
Siis miten voi olla eri käsityksiä siitä, onko tuomittu rikollinen (l. rikoksesta) vai ei? Joko on tuomittu tai sitten ei. Piste.
[/quote]Minä en aio villiinnyttää näitä juoruhulluja enää vastaamalla näihin kysymyksiin, joihin on vastattu ennenkin. Jokunen päivä sitten aloitettiin joku sairas ketju, jossa keksittiin aivan uskomattomia valheita nimimerkistäni. Juuri kun vastasin siihen, se poistettiin. Jos on jotakin mielekästä sanottavaa, on vielä muutama minuutti aikaa sanoa.
-Mies 29v-
[quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 23:53"]
[quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 23:49"]
[/quote]Minä en aio villiinnyttää näitä juoruhulluja enää vastaamalla näihin kysymyksiin, joihin on vastattu ennenkin. Jokunen päivä sitten aloitettiin joku sairas ketju, jossa keksittiin aivan uskomattomia valheita nimimerkistäni. Juuri kun vastasin siihen, se poistettiin. Jos on jotakin mielekästä sanottavaa, on vielä muutama minuutti aikaa sanoa.
-Mies 29v-
[/quote]Ja kun lähden, nämä hullut eivät enää pääse hyötymään minusta ja hyväksikäyttämään kärsivällisyyttäni.
-Mies 29v-
Ei sinun tarvitse vastata, mutta joko ihminen on tuomittu rikoksesta tai sitten ei. Tämä siis sinulle tiedoksi tulevaa elämääsi varten.
Minulla on aikaa sanoa sanottavani vielä pitkään, tod.näk. ainakin 40 vuotta :D
Saatteeksi:
Ei kannata odottaa keskivertoihmiseltä liikoja älyn tiimoilta, ei sympatiaa eikä rehellinen maata peri.
Taitaa suurinosa olla täysiä lapasia "miehet" ketkä täällä pyörii :)