Mies 29v miettii; jätän palstan
Minusta tuntuu, että minun täytyy olla enemmän omissa ajatuksissani, vaikka se on paradoksaalista. Minun täytyy keskittyä enemmän positiivisiin asioihin, niin vaikeaa kuin se voikin olla. Tällä foorumilla on perusnegatiivinen asennoituminen minua kohtaan, vaikka myös hyviä hetkiä on ollut. Ehkä saan enemmän muita asioita tehdyksi, kun lakkaan seuraamasta palstaa. Tämän myöhäisillan ajan vastaan vielä asiallisiin kysymyksiin.
Kommentit (120)
[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 18:16"]
[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 17:36"]
Ne kirjoittajat väittivät tietävänsä, eivät epäilevänsä. Sinänsä helppo uskoa...
[/quote]
Uskotko kaiken, mitä netissä kirjoitellaan?
[/quote] On kyllä aika ärsyttävää, että täällä voidaan vapaasti tuosta noin vain levitellä kaikenlaisia huhuja
Miksi olet pedofiili? Aiotko hakea hoitoa?
[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 21:17"]
Miksi olet pedofiili? Aiotko hakea hoitoa?
[/quote]
:((((
[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 20:31"]
"Eli hän on rikollinen, jonkin av-palstalaisen kertomana, anonyymisti. Mietipä jos yhteiskunta edellyttäisi epäiltyä todistamaan syyttömyytensä. Onneksi malli ei toimi, paitsi täällä! Syyllinen, kunnes todistaa syyttömyytensä!!!" No höh, m29 on itsekin anonyymi; rikoksesta voidaan epäillä tai syyttää vain luonnollista henkilöä. Että sikäli ihan sama, mitä joku epäilee mutta toisaalta myös se, mitä m29 itse kommentoi.
[/quote]
Eli ihan sama mitä paskaa suoltaa. Ihan sama, ihan sama, ihan sama.Miksi mitään puhutaan, samaa paskaa.
[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 21:52"]
[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 20:31"]
"Eli hän on rikollinen, jonkin av-palstalaisen kertomana, anonyymisti. Mietipä jos yhteiskunta edellyttäisi epäiltyä todistamaan syyttömyytensä. Onneksi malli ei toimi, paitsi täällä! Syyllinen, kunnes todistaa syyttömyytensä!!!" No höh, m29 on itsekin anonyymi; rikoksesta voidaan epäillä tai syyttää vain luonnollista henkilöä. Että sikäli ihan sama, mitä joku epäilee mutta toisaalta myös se, mitä m29 itse kommentoi.
[/quote]
Eli ihan sama mitä paskaa suoltaa. Ihan sama, ihan sama, ihan sama.Miksi mitään puhutaan, samaa paskaa.
[/quote] mitä paskaa?
Taitaa toi tämänhetkinen pedariketju olla saman nimimerkin kirjoittama. Sattumalta Mies1985 on puolustanut pedareita ahkerasti.
Ei saa tuomita! Nimimerkille mies29v täytyy antaa mahdollisuus jatkaa palstailua! Nim. empatiakyky tallella
[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 18:18"][quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 23:11"]Hyvästi, emme jää kaipaamaan.
[/quote] Mä ainakin jään! Mies29 on oikeesti kiinnostavan oloinen tyyppi
[/quote]
Pedofiili kiinnostava? Voihan se olla niinkin.. Av ei ole muuten ainut palsta, jolla Yrjö29 pyörii.
[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 17:08"]
Tänne jää vain ne, joita tunnekuohu estää tutkimasta tekstejäsi ajatuksella. Riittää kun allekirjoittaja on:
Mies 29-v. ja kohta alkaa jäsentymätön haukkuminen. Ei häivääkään loogisesta ajattelusta, vaan vihanpunan vääristämää luuloa.
Vain suotavat keskustelut, nuo ajatusmössöt , jäävät kellumaan ulosteen tapaan.
Pyydän, harkitse vielä lähtöäsi. Palsta puutuu ilman Sinua!
Mies 4 cm, bändärisi
[/quote]
Vittu mitä "miehiä" täällä, t. miestenmies...
[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 22:00"]
[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 18:18"][quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 23:11"]Hyvästi, emme jää kaipaamaan. [/quote] Mä ainakin jään! Mies29 on oikeesti kiinnostavan oloinen tyyppi [/quote] Pedofiili kiinnostava? Voihan se olla niinkin.. Av ei ole muuten ainut palsta, jolla Yrjö29 pyörii.
[/quote]
En ihmettele...mielisairas taitaa olla.
[quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 23:37"][quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 23:34"]
Harmi! Jollain oudolla tavalla pidän sinusta.
[/quote]
Luuserit taas vauhdissa.
[/quote] Itse olet luuseri. Täytyy muita haukkua niin mikäköhän muu oletkaan!
Muistan että oli gallup siitä mikä on kauneinta mitä vastaajat oli nähneet ja mies 29:n mielestä se oli hamsteria silittävä 15-vuotias tyttö.
[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 00:20"][quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 23:06"]
Minusta tuntuu, että minun täytyy olla enemmän omissa ajatuksissani, vaikka se on paradoksaalista. Minun täytyy keskittyä enemmän positiivisiin asioihin, niin vaikeaa kuin se voikin olla. Tällä foorumilla on perusnegatiivinen asennoituminen minua kohtaan, vaikka myös hyviä hetkiä on ollut. Ehkä saan enemmän muita asioita tehdyksi, kun lakkaan seuraamasta palstaa. Tämän myöhäisillan ajan vastaan vielä asiallisiin kysymyksiin.
[/quote]
Tee se. Olet haukkunut naisia idiooteiksi lehmiksi, jotka eivät ymmärrä mistään mitään, eivätkä osaa rakastaa, eivätkä tuntea seksuaalisia haluja.
Sulla ei tunnu olevan normaali tunne-elämä, kun et näe omissa teksteissäsi mitään vikaa, vaan ainoastaan syyttelet muita. Ihanaa että lähdet.
[/quote] No huhhuh kun joku käy kuumana ja ottaa jonkun nimimerkin vauvapalstalla noin tosissaan. Useimmissa ketjuissa Mies 29v. onollut erittäin viksu.
[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 00:25"]Ihmeellistä, kuinka moni nainen suostuu ottamaan vastaan törkeitä haukkuja, vähättelyä ja vihaa naisia kohtaan. Täällä tosiaan muka osa jää 'kaipaamaan' tuota nimimerkkiä, joka toisilla palstoilla on toistuvasti vaatinut esim. suojaikärajan laskemista 13 vuoteen.
[/quote] Kuinkakohan monta naista täällä on hulluja bloggareiden haukkujia, varmaan sinäkin yksi heistä. Ja miesvihaajiakin palsta täynnä, mutta niitä yläpeukutetaan ihan innoissaan.
Onnea, toivottavasti löydät naisen
t.14v poika
[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 00:27"]Onko sattumaa että tyyppi häippäsee nyt, kun eilen tuli vähän liikaa kerralla tietoon hänen menneisyydestään.
[/quote] Ihan kuin joku tietäisi periaatteessa anonyymin "Mies 29v." nimimerkin takana olevasta ihmisestä mitään tai voisi "kaivaa tietoa". Herää ja hanki elämä!
[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 22:10"]
Onnea, toivottavasti löydät naisen t.14v poika
[/quote] Olet kuitenkin 18 vee oikeasti..
Kyllä naiset on tyhmiä, jos ne uskoo tällaista käppyrää. Toivottavasti tämä naistennaurattaja (suluissa ja lainausmerkeissä) on vielä tulevaisuudessa oikeustoimikelpoinen...
-Mies 29v- kirjoitti yhteen ketjuun, että hänen mielestään on väärin, jos joku seksifantasioista juttelu netissä 15v tytön kanssa rinnastetaan johonkin lapsen raiskaamiseen. Jos saa jostain nettijuttelusta tuomion, niin siinä paperissa lukee lapsen seksuaalinen hyväksikäyttö, ja tekijästä tulee melkeinpä lainsuojaton tuon tuomion myötä. Omasta mielestänikin se on liioittelua.