Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies 29v miettii; jätän palstan

Vierailija
01.10.2014 |

Minusta tuntuu, että minun täytyy olla enemmän omissa ajatuksissani, vaikka se on paradoksaalista. Minun täytyy keskittyä enemmän positiivisiin asioihin, niin vaikeaa kuin se voikin olla. Tällä foorumilla on perusnegatiivinen asennoituminen minua kohtaan, vaikka myös hyviä hetkiä on ollut. Ehkä saan enemmän muita asioita tehdyksi, kun lakkaan seuraamasta palstaa. Tämän myöhäisillan ajan vastaan vielä asiallisiin kysymyksiin. 

Kommentit (120)

Vierailija
61/120 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 01:19"]

Rakastelisitko kanssani jos hellisin sinua koko illan ja olen sinua hiukan nuorempi?

[/quote] Ei kai tuossa mitään pahaakaan ole

Vierailija
62/120 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/120 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 15:25"]

[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 17:34"]

[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 17:26"]

[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 16:05"][quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 16:01"] Onko sinua ikinä tuomittu lain rikkomisesta? En siis kysy, että pidätkö itseäsi rikollisena? [/quote] Mistä nämä itsepintaiset lainrikkomiskyselyt kumpuavat? [/quote] Äskettäin täällä oli ketju "nyt tiedän kuka mies 29v on!" tms., jossa muutama ihminen sanoi tietävänsä hänen henkilöllisyyden, ja olevan tuomittu rikollinen aiemmin. Rikosnimike juuri se, mikä ensimmäiseksi tulisi mieleen. Tässäkään ketjussa mies ei ole suoraan kiistänyt asiaa, hänen mielestään "rikollinen on sellainen joka toistaa rikosta useasti tai hyötyy siitä rahallisesti". Jos väite on totta, niin hyvä paikka lopettaa nimimerkillä kirjoittelu, niin minäkin tekisin.

[/quote] Voisiko olla niin, että rikosepäily on tehty pelkästään miehen nettikirjoittelujen perusteella?

[/quote]

Ei se nyt niin ihmeellistä ole, että joku voi olla tuomitti seksirikoksista ja silti vaikuttaa ja olla muilta osin suhteellisen tai ihan normaalilta. Minulla on tästä omakohtaista kokemusta. Seurustelin yhden miehen kanssa, hän oli vuoden minua vanhempi, ja olimme noin 25-26 -vuotiaita. Mies ei ollut kaikinpuolin aivan normaali, mutta mietin, että kukapa olisi (tai varmaan monikin mies, mutta mun tuurilla ne ei kiinnostu minusta) ja meillä oli ihan suht mukavaa. Mutta ei se poika mikään unelmapoikaystävä ollut, mutta kävi mulle paremman puutteessa silti oikein hyvin. Mikään hänen käytöksessään ei viitannut mihinkään rikolliseen tai että hän kaipaisi ikäistään nuorempaa. Erosimme ja kumpikin meni menojaan, enkä kuullut hänestä pahemmin. Tai sen tiesin, että hänellä oli jotain juttua erään 16-vuotiaan tytön kanssa, mutta en pitänyt sitä mitenkään ihmeellisenä, olin itse samaan aikaan ihastunut yhteen itseäni 20 vuotta vanhempaan mieheen.

Meni vuosia ja eräänä päivänä luin Hesarista jutun: mies oli tuomittu useammaksi vuodeksi vankilaan nuorten tyttöjen hyväksikäytöstä. Uhrit olivat 13-15- vuotiaita ja heitä oli häiritty osin julkisella paikalla osin netissä ja osin (muistaakseni) ihan tapaamisiakin oli ollut. Jutussa oli nimi, ikä ja paikkakunta ja kaikki täsmäsi, joten mitään epäilyksenvaraista ei jäänyt. Hänestä ei mitenkään havainnut tällaista taipumusta, paitsi että otti jotkut asiat aika lapsellisesti, mutta toisaalta taustalla oli myös lapsuudenajan ongelmia, joihin ei ollut saatu apua. Olivatko ne neurologisia vai jotain muuta en osaa sanoa. 

Hänestä minulla ei ole ihmisenä mitään pahaa sanottavaa, eli päällepäin tällaista on mahdotonta ennustaa jos ihminen pitää tuntemukset itsellään.

[/quote] :(

Vierailija
64/120 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 23:06"]

Mies 29v miettii; jätän palstan

[/quote]

Ehkä jumala on sittenkin olemassa!

Vierailija
65/120 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 22:21"]

Haluan myös tuoda julki pitkään mieltäni painaneen asian; syvällisen pohdinnan jälkeen olen ymmärtänyt olevani homoseksuaali.

-Mies 29v-

[/quote] Feikki

Vierailija
66/120 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 22:21"]Haluan myös tuoda julki pitkään mieltäni painaneen asian; syvällisen pohdinnan jälkeen olen ymmärtänyt olevani homoseksuaali.

-Mies 29v-
[/quote]

Lensi aamukahvit näppikselle.. :D

Vierailija
67/120 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 10:07"]

[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 22:21"]Haluan myös tuoda julki pitkään mieltäni painaneen asian; syvällisen pohdinnan jälkeen olen ymmärtänyt olevani homoseksuaali.   -Mies 29v- [/quote] Lensi aamukahvit näppikselle.. :D

[/quote] Aika syvällistä saa pohdinta olla, jos hetero sen avulla muuttuu homoksi.

Vierailija
68/120 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 17:07"]

[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 15:25"]

[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 16:05"][quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 16:01"] Onko sinua ikinä tuomittu lain rikkomisesta? En siis kysy, että pidätkö itseäsi rikollisena? [/quote] Mistä nämä itsepintaiset lainrikkomiskyselyt kumpuavat? [/quote] Äskettäin täällä oli ketju "nyt tiedän kuka mies 29v on!" tms., jossa muutama ihminen sanoi tietävänsä hänen henkilöllisyyden, ja olevan tuomittu rikollinen aiemmin. Rikosnimike juuri se, mikä ensimmäiseksi tulisi mieleen. Tässäkään ketjussa mies ei ole suoraan kiistänyt asiaa, hänen mielestään "rikollinen on sellainen joka toistaa rikosta useasti tai hyötyy siitä rahallisesti". Jos väite on totta, niin hyvä paikka lopettaa nimimerkillä kirjoittelu, niin minäkin tekisin.

[/quote] Voisiko olla niin, että rikosepäily on tehty pelkästään miehen nettikirjoittelujen perusteella?

[/quote]

Ei se nyt niin ihmeellistä ole, että joku voi olla tuomitti seksirikoksista ja silti vaikuttaa ja olla muilta osin suhteellisen tai ihan normaalilta. Minulla on tästä omakohtaista kokemusta. Seurustelin yhden miehen kanssa, hän oli vuoden minua vanhempi, ja olimme noin 25-26 -vuotiaita. Mies ei ollut kaikinpuolin aivan normaali, mutta mietin, että kukapa olisi (tai varmaan monikin mies, mutta mun tuurilla ne ei kiinnostu minusta) ja meillä oli ihan suht mukavaa. Mutta ei se poika mikään unelmapoikaystävä ollut, mutta kävi mulle paremman puutteessa silti oikein hyvin. Mikään hänen käytöksessään ei viitannut mihinkään rikolliseen tai että hän kaipaisi ikäistään nuorempaa. Erosimme ja kumpikin meni menojaan, enkä kuullut hänestä pahemmin. Tai sen tiesin, että hänellä oli jotain juttua erään 16-vuotiaan tytön kanssa, mutta en pitänyt sitä mitenkään ihmeellisenä, olin itse samaan aikaan ihastunut yhteen itseäni 20 vuotta vanhempaan mieheen.

Meni vuosia ja eräänä päivänä luin Hesarista jutun: mies oli tuomittu useammaksi vuodeksi vankilaan nuorten tyttöjen hyväksikäytöstä. Uhrit olivat 13-15- vuotiaita ja heitä oli häiritty osin julkisella paikalla osin netissä ja osin (muistaakseni) ihan tapaamisiakin oli ollut. Jutussa oli nimi, ikä ja paikkakunta ja kaikki täsmäsi, joten mitään epäilyksenvaraista ei jäänyt. Hänestä ei mitenkään havainnut tällaista taipumusta, paitsi että otti jotkut asiat aika lapsellisesti, mutta toisaalta taustalla oli myös lapsuudenajan ongelmia, joihin ei ollut saatu apua. Olivatko ne neurologisia vai jotain muuta en osaa sanoa. 

Hänestä minulla ei ole ihmisenä mitään pahaa sanottavaa, eli päällepäin tällaista on mahdotonta ennustaa jos ihminen pitää tuntemukset itsellään.

[/quote] :(

[/quote] Omista ajatuksistani ehkä 6.5 % on ihmisten tiedossa; loput ovat piilossa aivojeni sisällä.

Vierailija
69/120 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 22:10"]

[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 00:27"]Onko sattumaa että tyyppi häippäsee nyt, kun eilen tuli vähän liikaa kerralla tietoon hänen menneisyydestään.  [/quote] Ihan kuin joku tietäisi periaatteessa anonyymin "Mies 29v." nimimerkin takana olevasta ihmisestä mitään tai voisi "kaivaa tietoa". Herää ja hanki elämä!

[/quote] Niinpä. Jokin ei täsmää.

Vierailija
70/120 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 21:57"]

Taitaa toi tämänhetkinen pedariketju olla saman nimimerkin kirjoittama. Sattumalta Mies1985 on puolustanut pedareita ahkerasti. 

[/quote] Tuskin

Vierailija
71/120 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies29 älä mee, voit olla vaikka 69 jos se piristäis

Vierailija
72/120 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkä jätä kuitenkaan! (komisario Repomiehen äänellä)

Vierailija
73/120 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko mies29 katosi palstalta? Haloo?? Asiaa!!!!

Vierailija
74/120 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Vierailija
75/120 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 00:25"]

Ihmeellistä, kuinka moni nainen suostuu ottamaan vastaan törkeitä haukkuja, vähättelyä ja vihaa naisia kohtaan. Täällä tosiaan muka osa jää 'kaipaamaan' tuota nimimerkkiä, joka toisilla palstoilla on toistuvasti vaatinut esim. suojaikärajan laskemista 13 vuoteen.

[/quote] Se on sinun tulkintasi. Asiat voi tulkita myös niin, että mies haluaa inhimillisessä katkeruudessaan kritisoida esim. miessukupuoleen kohdistuvaa vihaa tai torjuntaa. Hän puhuu asioista omasta näkökulmastaan; millaista on elämä miehenä ja mitä epäkohtia hän on miehenä eläessään huomannut. Joistakin hänen kommenteistaan on kaiketi paistanut läpi jonkinasteinen sovinismi, josta hän mahdollisesti saattaa saada itselleen jotain seksuaalista mielihyvää, vähän niin kuin mies, joka dominoivasti mutta hellästi ottaa naisensa makuuhuoneen puolella.

Vierailija
76/120 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin olet ennenkin uhonnut, mutta et kuitenkaan jätä, jatkat kirjoittelua ilman nimimerkkiä ;)

Vierailija
77/120 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 17:41"]

Mikä siinä nyt olisi niin ihmeellistä. Kyllähän täällä palstalla pyörii jos jonkinmoista rikollista. Ei yhtään yllättäisi.

[/quote] haluan uskoa hänen syyttömyyteensä.

Vierailija
78/120 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuvuudesta ei ihan helpolla pääse, eli todennäköisesti kuulemme hänestä jatkossakin..

Vierailija
79/120 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 20:25"]

Riippuvuudesta ei ihan helpolla pääse, eli todennäköisesti kuulemme hänestä jatkossakin..

[/quote] Niin, sitä mietin kyllä itsekin. Kuka nyt tuosta noin vain voisi lopettaa täällä käymisen? ;) Sitä paitsi Mies29v kirjoitti yhteen ketjuun, että yksi hänen elämänsä suurimmista nautinnoista on netissä hengailu.

Vierailija
80/120 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Eli hän on rikollinen, jonkin av-palstalaisen kertomana, anonyymisti. Mietipä jos yhteiskunta edellyttäisi epäiltyä todistamaan syyttömyytensä. Onneksi malli ei toimi, paitsi täällä!

Syyllinen, kunnes todistaa syyttömyytensä!!!"

No höh, m29 on itsekin anonyymi; rikoksesta voidaan epäillä tai syyttää vain luonnollista henkilöä. Että sikäli ihan sama, mitä joku epäilee mutta toisaalta myös se, mitä m29 itse kommentoi.