Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Myymme asuntoamme itse. Mikä hinnaksi, kun välittäjien arviot heittelevät?

Vierailija
30.09.2014 |

Pyydettin kolme välittäjää katsomaan kotiamme ennen kuin alamme myydä itse. Meillä on 140-neliöinen rivitaloasunto Helsingissä. Remontoitu osittain pari vuotta sitten, mutta remontoitavaa vielä löytyy. WC:t ja keittiö lähinnä päivitetty tälle vuosikymmenelle, mutta itse kodinostajana laittaisin ne kokonaan uusiksi.

Välittäjä A arvioi asunnon 360 000 €:n arvoiseksi, välittäjä B 390 000 €:n arvoiseksi ja välittäjä C 420 000 €:n arvoiseksi. Nämä siis ne hinnat, jotka välittäjien mukaan tästä pitäisi saada, pyyntihinta tietenkin korkeammaksi.

A:n ja C:n välillä on kuitenkin järkyttävät 60 000 euroa väliä. Pyydetäänkö lisää välittäjiä käymään ja otetaan isompi otanta vai miten tätä nyt lähdetään sitten myymään? 

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me myytiin juuri vanha kerrostaloasunto hintaan 412 000. Välittäjä arvioi hinnaksi 370 000. Joskus välittäjät haluavat myydä nopeasti ja arvioivat vähän alakanttiin. Olin kuitenkin pari vuotta seurannut toteutuneita hintoja ja päätimme myydä itse ja laitettiin lähtöhinnaksi 420 000. asunto meni toisen näytön jälkeen. Asunto on todella hyvässä kunnossa ja alueella jolla isoja kerrostaloasuntoja on vähän.

Laittaisin hinnan , joka itsestä tuntuu sopivalta + 10 000 tinkimisvaraa päälle.

Vierailija
22/22 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaa taas, että nainen kyselmässä..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla