Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Harmittaako lyhyitä naisia kun pitkät naiset vie kaiken huomion?

Vierailija
28.08.2021 |

Pitkät naiset on näyttäviä

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei häiritse tai ole häiritsemättä toisten pituus. Omakin on juuri minulle sopiva. Nykyinen mieheni tosin sanoi minulle joskus suhteen alkuaikoina, ettei tunne seksuaalista vetoa pitkiin naisiin, mutta tällainen 160 cm pituinen on todellinen turn on.

Hyväksykää se, että jokaisella on ne omat viehättyjänsä, ja toisaalta kukaan ei ole sellainen että kelpaa kaikille. Tärkeintähän on löytää juuri itselleen se sopivin partneri?

Vierailija
42/47 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä ajatellut asiaa edes. Saan mielestäni liikaa huomiota joten olisi vain positiivinen asia. T.156cm

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkia naisia harmittaa huomion puute. Etenkin lihavia, jotka tukeutuvat lohtusyömiseen.

Vierailija
44/47 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollain on selvästi tänä viikonloppuna kauhea angsti lyhyitä naisia kohtaan, kun aiheesta on useita aloituksia. Veikö lyhyt nainen miehesi vai mistä kiikastaa?

Ja ei, lyhyenä naisena minua ei ärsytä, että pitkä nainen vie huomion, minua sen sijaan ärsyttää valehtelijat, laiskurit, petturit ja näiden yhdistelmät. 

45/47 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää nyt jaksako tosta pituudesta jaanata.. huoh! Jotkut on pitkiäja jotkut lyhyempiä. Molemmat on hyviä tai ei ole. Nämä on makuasioita ja onneksi mielipiteitä riittää joka lähtöön. Joku vaan rakastaa täällä tota vastakkainasettelua... Haastan keksimään jonkun mielenkiintoisemman aiheen.

Pitkät epävarmat naiset tekee näitä aloituksia. Onhan se yleisesti tiedossa että mies haluaa pienen naisen (yleensä). Minäkin 192 ja avokki 157 cm ja pirun hot

Vierailija
46/47 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen keskipituinen ja aika paljon on noita +150 pituisia kavereita. Aika rauhassa saa baarissa olla, kun kavereita ahdistellaan.

Vierailija
47/47 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei harmita. En koe pitkien naisten vievän minulta ollenkaan huomiota. Niin lyhyet kuin pitkät miehet hakeutuvat seuraani sillä olen pieni molempien vierellä.