Harmittaako lyhyitä naisia kun pitkät naiset vie kaiken huomion?
Kommentit (47)
Olen 157 cm pitkä nainen ja seurustelen 172 cm pitkän naisen kanssa. Meille on ihan sama, mitä miehet ajattelee tai mistä he tykkäävät.
Olen 158cm ja en osaa kyllä olla kateellinen 20-30cm pidemmille naisille.
Kuvitellaan nyt melko keskimääräinen olemus eli vaikkapabmi 28 nainen 180 cm ja bmi 28 nainen 160 cm niin kyllä useimmat miehet huomioi positiivisemmin sitä lyhyempää. Kun taas kyseessä on kaunis ja liikunnallinen, hoikka 180 cm nainen ja kaunis, liikunnallinen , hoikka 160 cm nainen niin molemmat saavat enemmän positiivista huomiota miehiltä kuin kumpikaan plösömpi ja sitten on ihan huomioitsijan omasta pituudesta kiinni kumpi on suosikki.
Harmittaako lyhyitä MIEHIÄ kun pitkät miehet vievät kaiken huomion? :D
Lyhyitä miehiä kyllä harmittaa se, että:
- pitkät naiset ovat liian pitkiä (lyhyt mies näyttää pätkältä naisen vierellä)
- lyhyet naiset ovat liian suosittuja (lyhyt nainen on naisellinen eikä näytä drag queeniltä vaikka pukeutuu mekkoon ja laittaa juhlameikit naamalle)
Vierailija kirjoitti:
Lyhyitä miehiä harmittaa kun olen reilusti pidempi.
Ajattele, kuinka monta upeaa miestä olet missannut pituutesi vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Olen 158cm ja en osaa kyllä olla kateellinen 20-30cm pidemmille naisille.
Sama. Olen aina nauttinut siitä, että olen lyhyt. Voin istua mukavasti bussissa, junassa ja lentokoneessa. Moni mies valittaa, että penkit ovat liian ahtaita ja jalkatila liian lyhyt. He eivät ole tajunneet, että bisnesluokan paikoilla (junassa ja lentokoneessa) on enemmän tilaa.
No eipä harmita eikä ole harmittanut koskaan-
Taas joku hongankolistaja nainen aloitti ketjun. Mutta saahan sen huomion täältä, muualta se voi jäädä vähäiseksi:)
Voipa lyhyt nainenkin varastaa huomion nokkelalla huumorilla, pirteällä hymyllä, keveällä tyylillä liikkua, ties millä. Ihmiset kiinnittävät muissa ihmisissä niin monenlaisiin seikkoihin huomiota, pituus on vaon yksi ja pitkiäkin on niin monenlaisin muine piirtein, pitkä ja paksu, pitkä ja hoikka, pitkä ja soma, pitkä ja huonoryhtinen.....
Vierailija kirjoitti:
Kauneimmat ja upeimmat naiset eivät ole lyhyitä. Katsokaa Miss Universum-kisoja. Kukaan ei ole alle 170cm...
Oikeasti kauniit naiset on ihan näitä taviksia, missikisat on tarkoitettu juuri noille yli pitkille naisille ja koska heitä ei aivan hirveästi ole(ainakaan ennen vanhaan) niin se näkyy, ettei ne kasvot ole monillakaan kovin kummosia nykyään. Ennen vanhaan vielä 90- luvulle asti oli oikeasti kauniitakin missejä.
Kommenteista näkyy lyhyiden naisten paniikki, heille tuli kiire puolustaa itseä.
Meidän työpaikalla lyhyet naiset ovat olleet ylipainoisia, jopa nuoret.
On tämä totta siinä mielessä että pitkät naiset saa helpommin arvostusta. Työnsaanti ja muiden ihmisten luottamuksen saaminen on varmasti helpompaa. Olen itse 152 cm pitkä ja tuntuu että pitää olla 5 kertaa parempi kun joku toinen että saa samoja hommia. Heikko ei saa olla ollenkaan. Luulen että sama homma lyhyillä miehillä.
Vierailija kirjoitti:
Kommenteista näkyy lyhyiden naisten paniikki, heille tuli kiire puolustaa itseä.
Meidän työpaikalla lyhyet naiset ovat olleet ylipainoisia, jopa nuoret.
Lukutaitosi on hukassa kun totuus lyö kasvoille. Enemmin lyhyt ja lihava, kuin pitkä hujoppi:)
Hollywoodissa naisten ihanne pituus on 155cm.
Ite oon 160 ja ukko 25cm pidempi. Hän se minut valitsi 25v sitten. Eipä ole ollu esteenä elämässä pituuden puute ja työssäni se on vain etu että pääsee helposti matalalla työskentelemään. Autoissa yms paikoissa ei tarvi raajoja laskostaa että mahtuu polvet mukaan. Pituudelle ei ihminen voi ja jokainen sopii maailmaan ihan yhtähyvin .
Aloitus ei ole ainakaan pitkän naisen tekemä. He vain elävät elämäänsä ja ainoastaan muut huomaavat heidän pituutensa.
Kuka näitä lapsellisia teinimäisiä aloituksia tehtailee, mies 11 cm??
Niin, kyllä naisen ulkonäössä muukin vaikuttaa, itsellä ylipainoa, mutta kauniit kasvot ja miehiltä tulee ehdotuksia jatkuvasti.
Ihme nillitystä, vai pitää naisen olla joku miehen mittainenkin nykyään, ei saa olla pieni ja siro naisellinen..huomaa miten muusut vaikuttavat jo lol. Noh, koskas pienet naisen mittaiset ja b-kupin tisuleilla varustetut miehet sitten ovat niitä halutuimpia hunkseja??;)
Lyhyitä miehiä harmittaa kun olen reilusti pidempi.