Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen mt-ongelmainen ja seurustelen kaupunkimme yhden tavoitelluimmista...

Vierailija
30.09.2014 |

miehen kanssa.

Kysyttävää?

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 18:12"]

Mitä miehesi sanoo sairaudestasi, täytyykö sinun piilotella sitä hänen menestyviltä ystäviltään? Oletko työkyvytön ja näkyykö sairautesi päällepäin?

[/quote]

Mies on ymmärtäväinen, välillä tuntuu, että hän on liiankin ymmärtäväinen. Että en tavallaan ansaitse sitä. Itse asiassa ei ole tullut puheeksi asia miehen kavereiden kanssa. Hänellä on kavereita laidasta laitaan, ei oikeastaan yhtään sellaista "Stubbmaista", maireaa ns.menestyjää. Olen tällä hetkellä virallisesti työkyvytön, käyn terapiassa ja määräaikaisella eläkkeellä. Tarkoitukseni on aloittaa opsikelut seuraavana syksynä ja talvella hakea työtä.

t.ap

Vierailija
42/42 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 18:42"]

[quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 18:12"]

Mitä miehesi sanoo sairaudestasi, täytyykö sinun piilotella sitä hänen menestyviltä ystäviltään? Oletko työkyvytön ja näkyykö sairautesi päällepäin?

[/quote]

Mies on ymmärtäväinen, välillä tuntuu, että hän on liiankin ymmärtäväinen. Että en tavallaan ansaitse sitä. Itse asiassa ei ole tullut puheeksi asia miehen kavereiden kanssa. Hänellä on kavereita laidasta laitaan, ei oikeastaan yhtään sellaista "Stubbmaista", maireaa ns.menestyjää. Olen tällä hetkellä virallisesti työkyvytön, käyn terapiassa ja määräaikaisella eläkkeellä. Tarkoitukseni on aloittaa opsikelut seuraavana syksynä ja talvella hakea työtä.

t.ap

[/quote]

Sinun täytyy olla harvinaisen nätti. Toivottavasti mies pysyy tukenasi silloinkin kun voit huonommin. Onnea teille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kolme