Bepanthen-mainoksen lapsi erittäin ärsyttävä
Voi jeesus, että ärsyttää Bepanthen-mainoksen kyselevä lapsi. Miksi sun käsi on punanen, mitä toi on, miksi sä laitat sitä. No mietipä sitä. Miksiköhän.
Kommentit (14)
Minua enemmän ärsyttää ne äidin lässyttävät selitykset!
Mua v*tuttaa sen äidin vastaus;
"Äiti, miksi sun käsi on punainen?"
"Koska sitä kutittaa"
Aijaa, senkö takia se on punainen? Vai ehkä sen takia, että sitä on raavittu, tai että siinä on jotain ihottumaa. Aarrghh!
Se aikuinen siinä vasta ärsyttävä onkin
Ei lapsessa vikaa, mutta "äidin" vois roudaa saunantaa. Plus. Ei ton ikäiselle lapselle enää lässytetä!!! Kuvottava mainos.
Oletteko muuten huomanneet, että mainoksesta on yksi sana vaihdettu? Ennen se äiti sanoi siinä "Koska se auttaa", nyt se sanoo "Koska se hoitaa".
Ja itse aloitukseen, minusta se äiti on siinä lastakin ärsyttävämpi.
Äiti on aivan kauhea lässyttäjä. Tämän mainoksen vuoksi lasten hankinta tuntuu entistä vastenmielisemmältä ajatukselta! Outo juttu, mutta sellainen fiilis tuli ja pääkipu.
Sama näyttelijä, Kristiina, on myös Teboil-mainoksessa pussaamassa bensapumppua ja kohta tulee joku närästyslääkekampanja.
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 21:44"]
Sama näyttelijä, Kristiina, on myös Teboil-mainoksessa pussaamassa bensapumppua ja kohta tulee joku närästyslääkekampanja.
[/quote]
Niiin teennäistä! Huono näyttelemään.
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 21:48"]
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 21:44"]
[/quote]
Niiin teennäistä! Huono näyttelemään.
[/quote]
En kyllä näin äkkisiltään ymmärrä, miten bensapumpun nuoleskelun ja hinkkailun saisi näyttämään luonnollisemmalta mitenkään..=)
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 21:34"]Oletteko muuten huomanneet, että mainoksesta on yksi sana vaihdettu? Ennen se äiti sanoi siinä "Koska se auttaa", nyt se sanoo "Koska se hoitaa".
Ja itse aloitukseen, minusta se äiti on siinä lastakin ärsyttävämpi.
[/quote]
Mä just mietin tätä yks päivä, et onks mainos muutettu vai muistinko sen väärin! Miksiköhän se on muutettu..
Kauhea mainos!
Siis mitä? Hankkikaa nyt vaikka elämä. Mun ja lapseni mielestä mainos on hellyyttävä. Sellaisellakin voi olla hyviä vaikutuksia ihmiseen. terkuin vihaan kyllästynyt
Komppaan!!!