Masked Singer 3 OFFICIAL
Tänään taas alkaa Masked Singer. Jutellaan ohjelmasta täällä, en ainakaan löytänyt toista keskustelua uudesta kaudesta. Saapa nähdä ketä ovat saaneet ohjelmaan mukaan.
Kommentit (7590)
Supersanarin uusin vihje Instagramissa Riosta viitannee sambakarnevaaleihin. Tuokko tansssi TTK-finaalissa samban ja pari sai ennätyspisteet. Vihreä väri voisi hyvin viitata johonkin tanssiasuun tai vaikka Shrek-musikaaliin, jossa Tuokko on esittänyt Fionaa.
Toivottavasti corppi vihje video tulis tänää. Nii ennalta arvattava. Jätetään se suurin mysteeri viimeiseksi. Ja toivottavasti panda jatkaisi laulujen saralla samaa mystisyyttä eikä alkaisi leikkiä Ilkka alankoa. Pidetään jännitys yllä ja sukat pyörimässä jalassa koko illan, sinne maskin pudotukseen.
Olis läppä jos corppi voitais.
Corpin vihjevideo: tykkää hevistä.
Vierailija kirjoitti:
Corpin vihjevideo: tykkää hevistä.
Kasmir on ilmeisesti kaikki Ruokainen. Tää voi olla myös hämy. Kaikki tietää että se on Kasmir. Kasmir laulut on hyviä, mutta se ei kerro koko totuutta henkilöstä, se voi kertoa Kasmir tykkää myös hevistä.
Kasmir on laulanu ennen kasmiriksi tulemistaan heavya ja hard rockia. Taitaa olla nytkin jonkinlainen metalliprojekti sivuharrastuksena.
Vierailija kirjoitti:
Olis läppä jos corppi voitais.
Finaalibiisinä voi vetää laulun Kettu ja korppi.
YLIHUOMENNA JEE!!!!!! MASKED FINAALI!
CORPPI VIE VOITON! CÄMÄÄ KASMIR
Kaikki näistä hahmoista ketkä on paljastunut nii on ollut Radio tyyppejä!
tomi piiroinen kirjoitti:
YLIHUOMENNA JEE!!!!!! MASKED FINAALI!
CORPPI VIE VOITON! CÄMÄÄ KASMIR
Eipä taida
Rami kirjoitti:
Kaikki näistä hahmoista ketkä on paljastunut nii on ollut Radio tyyppejä!
Päivi Räsänen ja Saija Tuupanen on tosiaankin radiossa sekä Minna Kauppi
Kuka on Mikko Vartiainen. Joku veikkas ig corppia Mikko vartiakseks yritin googlettaa enkä löytänyt.
Olen jo pitkään pohtinut yhtä ongelmaa, ilen pituuden verran pizzaa, ile on 184 minkä kokoisia pizza laatikot ovat eli monta pizza laatikkoa mahtuu ilen pituuteen...
Pizza laatikon korkeus on 30 tai 40 tai 50 riippuen myyjästä mutta minkä korkusia laatikoita tässä nyt haetaan?
Vierailija kirjoitti:
Olen jo pitkään pohtinut yhtä ongelmaa, ilen pituuden verran pizzaa, ile on 184 minkä kokoisia pizza laatikot ovat eli monta pizza laatikkoa mahtuu ilen pituuteen...
Mun tietääkseni kukaan ei oo pizzoja voittanu. Ei ainakaan Somessa oo tullu mitään onneksi olkoon tai laitettu kuvaa. Eli ihmettelen suuresti.
Vierailija kirjoitti:
Kuka on Mikko Vartiainen. Joku veikkas ig corppia Mikko vartiakseks yritin googlettaa enkä löytänyt.
Vissiin joku trolli sen on kirjoittanu.
Ei kukaan ole noita pizzoja voittanut, en minä sitä kysynyt vaan mietin vain sitä että miten monta pizzaa tuo palkinto käsittää? Sillä jos laatikot ovat korkeudeltaan 60 silloin voittaa puolet vähemmän pizzaa kuin silloin kun laatikot on korkeudeltaan 30... Mitataanko pizzojen määrä sen mukaan mitä laatikko korkeus on, eikö silloin tässä voida huijata voittajaa kun laatikko on korkeampi.
Supersankarista tulee mieleen joku uhmaikäinen. Polkee jalkaa ja kohottaa olkapäätänsä samalla tavoin.