Masked Singer 3 OFFICIAL
Tänään taas alkaa Masked Singer. Jutellaan ohjelmasta täällä, en ainakaan löytänyt toista keskustelua uudesta kaudesta. Saapa nähdä ketä ovat saaneet ohjelmaan mukaan.
Kommentit (7590)
Mä oon ollu tän luona yökylässä.
Siis tämä on selkeästi Arttu harkki
Eeeeeeeeeeeeeeeeeiiiiiiiiiiiiiiii
Toi on kyl nii totta toi Maria Veitolan vakio maneeri. Oon ollu ton luona yökylässä. Sais laittaa Veitola, Strandberg, kokander pihalle tästä ohjelmasta. Mitä jos seuraavalla kaudella on joku kestä Strandberg ei pidä, alkaako huutamaan lähetyksessä.
Ja kuka panelisteista huutaa aina sen "mä tiedän tän äänen tai tää on niin tuttu ääni"
Vierailija kirjoitti:
Ja kuka panelisteista huutaa aina sen "mä tiedän tän äänen tai tää on niin tuttu ääni"
Veitola tai kokander
christoffer strandberg haluaa olla varmasti mukana seuraavalla kaudella, mutta mielestäni ketään ei pidä sulkea pois tästä ohjelmasta, niin mitä jos tuotanto valitsee sellaisen ihmisen ohjelmaan kestä ei pidä. Mielestäni Strandberg on mietittävä tätä. Ja mikäli hän ei tätä kestä, niin onko hänen järkeä tässä olla. Harmitonta viihdettä, jossa eri aloilta olevat tyypit yllättävät. Ketään ei pidä sulkea pois ohjelmasta. Tietääkseni Päivi ei ohjelmassa puhunut mitään sellaista. Mielestäni christofferin on käytävä tätä läpi.
Vierailija kirjoitti:
waltteri kirjoitti:
Tuo Bilepandan valkoinen paita hämää jalkojen pituutta? jalat jää tonne alle. oisko tuo 180-190cm?
Pandan pituus saa kun katsoo millä korkeudella käsivarret on 184 cm ileen nähden ja panda on vähän tai saman pituinen kuin ile eli väh 180 enintään 184
Eli pitää verrata hartialinjaa Ikeen. Onko alempana vai ylempänä. Jalkoihin saa kyllä pituutta mut ei voi lyhentää.
Vierailija kirjoitti:
Matkivat USA:n MS:ää monessa kohtaa. Suora kopioiminen oli kun Janne selitti ja selitti ja toiset nuokkuivat, mitään ei osata keksiä itse. Myös tuo että eräs USA:n panelisti hokee koko ajan tuota samaa I know exactly who this is...Mutta siellä osataan jostain syystä silti olla aina hauskoja, uskottavampia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
waltteri kirjoitti:
Tuo Bilepandan valkoinen paita hämää jalkojen pituutta? jalat jää tonne alle. oisko tuo 180-190cm?
Pandan pituus saa kun katsoo millä korkeudella käsivarret on 184 cm ileen nähden ja panda on vähän tai saman pituinen kuin ile eli väh 180 enintään 184
Eli pitää verrata hartialinjaa Ikeen. Onko alempana vai ylempänä. Jalkoihin saa kyllä pituutta mut ei voi lyhentää.
Samalla tasolla. Eli saman pituinen tai ehkä hiukan pieni ei kovin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Matkivat USA:n MS:ää monessa kohtaa. Suora kopioiminen oli kun Janne selitti ja selitti ja toiset nuokkuivat, mitään ei osata keksiä itse. Myös tuo että eräs USA:n panelisti hokee koko ajan tuota samaa I know exactly who this is...Mutta siellä osataan jostain syystä silti olla aina hauskoja, uskottavampia.
Suomes matkataan muita, ku ei ite osata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joidenkin ohjelmien konsepti on sellainen, ettei alkuperäisversioista saa kauheasti poiketa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joidenkin ohjelmien konsepti on sellainen, ettei alkuperäisversioista saa kauheasti poiketa.
Niin eikä se edes kauheasti Mua haittaa. Pidän paljon tästä ohjelmasta. En ymmärrä miks laitoin tollasen kommentin aiemmin.
Hei pian se panda selviää! Toivon todella, että se on joku täys ylläri!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin juuri
USA n tuomareillakin on rooli ( maski) päällä. Ja siksi se ei ärsytä, koska on kuin sovittu juttu !
Vierailija kirjoitti:
Hei pian se panda selviää! Toivon todella, että se on joku täys ylläri!
Vihdoin. On tässä sitä jo odotettukin. Ja joo jännä nähä kuka sieltä paljastuu. Kaikki salaisuudet paljastuu ylihuomenna.
Ja suuri pettymys se on sitten kun panda onkin sukunimeltään N eka kirjain.
Huomenna pääsee pätemään sillä, jos arvasi pandan olevan Riku Nieminen.
Viekää mut pois täältä