Masked Singer 3 OFFICIAL
Tänään taas alkaa Masked Singer. Jutellaan ohjelmasta täällä, en ainakaan löytänyt toista keskustelua uudesta kaudesta. Saapa nähdä ketä ovat saaneet ohjelmaan mukaan.
Kommentit (7590)
Veitola kain luulee, että tuomareittenkin tulee pukeutua jotenkin kummallisesti.
Tää Dino kuulostaa ihan siltä pojalta, kukaseoli, se tubetähti joka oli tanssii tähtien kanssakin? Sitä ollaan veikattu supersankariksi, mutta tää dino kuulostaa paljon enemmän siltä. Tuure! Sehän se oli.
Täh? Dinon ääni kuulosti miehen ääneltä minusta.
Dino voisi olla Veronica Verho!
minna kaupin tytär on nimeltään hertta
Olen koko ajan tiennyt että Dino on Minna Kauppi ja nyt se varmistui. Minnan ja Sipen tyttären nimi on Hertta.
Kaupin lapsi on tosiaan Hertta. Minna on laulanut aikaisemmat kerrat paljon paremmin.
Nyt oli enemmän maskuliinen ääni Dinolla.
Eli onko Tuure Boelius? Koska hänen äänensä on siltä väliltä... Ei täysin miehen eikä naisenkaan.
Vierailija kirjoitti:
minna kaupin tytär on nimeltään hertta
Voitanut Venlan -> Venlaviesti.
oonko ainoa jota ärsyttää kun tuure boeliusta veikataan joka lähtöön hahmoihin jotka on selvästi naisia. Oon aika varma että se on tuure pakottamassa itseään täällä
Dino on selvästi Minna Kauppi. Hertta viittaa tyttäreen ja somessa kertonut, että poika fanittaa dinoja.
Enkä ole koskaan tavannut ketään toista, joka mainostaa joka mahdollisessa käänteessä älykkyyttään.
Vierailija kirjoitti:
Dino on Jenni Alexandrova
Jennin ääni on supernuhainen ja tukkoinen. Dinolla oli kurkkuääni.
Vierailija kirjoitti:
oonko ainoa jota ärsyttää kun tuure boeliusta veikataan joka lähtöön hahmoihin jotka on selvästi naisia. Oon aika varma että se on tuure pakottamassa itseään täällä
Ei ärsytä, ihan sama mulle mitä muut veikkaavat. Tuure on sellainen ihminen, joka voisi olla mukana tässä ohjelmassa naiseksi pukeutuneena. Ääni on myös hyvin naismainen.
Supersankari putoaa tänään. Pusu laulaa yllättävän hyvin tällä kertaa.