Masked Singer 3 OFFICIAL
Tänään taas alkaa Masked Singer. Jutellaan ohjelmasta täällä, en ainakaan löytänyt toista keskustelua uudesta kaudesta. Saapa nähdä ketä ovat saaneet ohjelmaan mukaan.
Kommentit (7590)
En jotenkin saa noita suoritusta tehostavia poppakonsteja ja palkittua pukeutumista sopiin siihen minttuun. Edelleen veikkaisin kauppia, vaikka usko uuden videon myötä horju. Voiskohan noi dinon farmitoimet kuvata jotenkin sitä taloprojektia? Sielä on jotain maatilakamaa vaikka ilmeisesti kaupunkikoti onkin.
Mä oon ihan varma et bilepanda, corppi, peto, Dino menee masked singer Suomi finaaliin.
Vierailija kirjoitti:
corppi on joku läski
Tekomaha ja on Kasmir.
Jaaha. Supersankarin uusi vihje, jonka mukaan on kaksijakoinen persoona ja nauttii navetan siivoamisesta. Mites tämä nyt Martinaan sopii? Talleilla tietysti tottunut olemaan, mutta navetasta en niinkään tiedä. Taas tulee farmi- ohjelma mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Jaaha. Supersankarin uusi vihje, jonka mukaan on kaksijakoinen persoona ja nauttii navetan siivoamisesta. Mites tämä nyt Martinaan sopii? Talleilla tietysti tottunut olemaan, mutta navetasta en niinkään tiedä. Taas tulee farmi- ohjelma mieleen.
Voi viitata maala asuvaan ihmiseen.
Vierailija kirjoitti:
Farmi on nelosen ohjelma, ei varmasti käytetä vihjeitä nelosen ohjelmien promoamiseen.
Onko Supersankari sitten Olga Temonen? Asuu maalla ja omistaa kotieläimiä.
Navetassa viihtyy kolmiloikkaaja Kristiina Mäkelä, mutta muut vihjeet eivät häneen kyllä sovi mitenkään.
Onko muuten kukaan miettinyt, että jos hame olisi yksi vihje, ja ne nyrkkeilyhanskat, niin voisiko Supersankari olla Elina Gustafsson?
Toisaalta en kyllä tiedä miten ne Supersankarin vihjeet muuten sopisi Elinaan.
Supersankarilla on kova voitontahto ja kilpailuvietti. Tulee mieleen joku urheilija. Supersankari on notkea ja hyvä tanssimaan, joten en usko että on Elina Gustafsson?! Muita sateenkaariväkeen kuuluvia urheilijoita? Sellaisia jotka on ehkä maalta kotoisin?
Tuskin Ellu Gustafsson on noin hyvä laulamaan tai osaisi liikkua noinkaan naisellisesti.
Olga Temonen tuli mullekin navettavihjeestä mieleen, mutta onko liiankin ilmiselvä. Veikkaan kuitenkin että kyseessä on joku, joka on esimerkiksi lapsena asunut maalla ja tehnyt siellä maataloushommia.
Vierailija kirjoitti:
Mä taas pähkäilen että onko Dino Olga Temonen? Hänen ääni taas täsmäisi toisaalta Supersankariin hyvin.
Minna Kauppi on asunut lapsena maalla.
Vierailija kirjoitti:
Olenkin pähkäillyt, että kenen ääni supersankarilla on. Se on niin tuttu. Ensin luulin että kyseessä on Maria Ylipää, mutta Olgahan se on.
Tuon Elina Gustafssonin lisäksi kyllä kävi tuon uusimman vihjevideon perusteella mielessä myös Olga Temonen. Mutta miten se Hollywood vihje? Ellei sitten tosiaan osa vihjeistä ole hämyjä.
Supersankari on erittäin ärsyttävä hahmo, sellainen minä minä tyyppi. Ehkä puvun alla on lempeä ja mukava ihminen, Olga ainakin on.
Mulle tulee Supersankarin viimeisimmästä esityksestä Anna-Maija Tuokko mieleen. On myös kova Roxette-fani. Mutta vihjeistä en tiedä.
KatjaElina kirjoitti:
Tuon Elina Gustafssonin lisäksi kyllä kävi tuon uusimman vihjevideon perusteella mielessä myös Olga Temonen. Mutta miten se Hollywood vihje? Ellei sitten tosiaan osa vihjeistä ole hämyjä.
Hollywood vihje sopii hyvin huonosti täällä ehdotettuihin julkkiksiin. Joaliniin sopii mutta äänen perusteella taas sanoisin, että ei ole hän kyseessä. Tuskin Supersankari kuitenkaan mikään Laura Birn tai Krista Kosonen on. Voisiko mukana olla toinenkin TTK-tanssija?
Supersankari on Sanni.