Masked Singer 3 OFFICIAL
Tänään taas alkaa Masked Singer. Jutellaan ohjelmasta täällä, en ainakaan löytänyt toista keskustelua uudesta kaudesta. Saapa nähdä ketä ovat saaneet ohjelmaan mukaan.
Kommentit (7590)
Vierailija kirjoitti:
Supersankarilla on kova voitontahto ja kilpailuvietti. Tulee mieleen joku urheilija. Supersankari on notkea ja hyvä tanssimaan, joten en usko että on Elina Gustafsson?! Muita sateenkaariväkeen kuuluvia urheilijoita? Sellaisia jotka on ehkä maalta kotoisin?
Maalta lähtöisin en tiedä, mutta Senni Salminen sekä useampi Helmari-pelaaja (esim. Linda Sällström) ja Naisleijona ainakin. Joku Rakel Liekki vois olla kans kova juttu, hirmu vaikeaa vain tarkastaa hänen taustojaan, kun hakukone tahtoo löytää "kaikenlaista" materiaalia ja jos pistää suojaukset päälle, niin ei löydy mitään 😎
Presidentit ja Hollywood-tähdet nyt voi olla vaikka Linnanjuhlat, joissa esim. Jasper Pääkkönen ollut mukana 😅
”Presidentit ja Hollywood-tähdet nyt voi olla vaikka Linnanjuhlat, joissa esim. Jasper Pääkkönen ollut mukana 😅”
Voi muuten hyvin pitää paikkansa. Aikamoinen jymäytys, jos noin on.😂 Mulle tuli mieleen Aino-Kaisa Saarinen. Hän on laulanut kuoroissa ja omaa kuulemma ihan hyvän lauluäänen.
Unohtakaa Minna Kauppi, Dino on taatusti Olga Temonen.
Vierailija kirjoitti:
Unohtakaa Minna Kauppi, Dino on taatusti Olga Temonen.
ei taatusti ole, dino on yhtä selkeä kauppi kuin peto on jahangiri
Luin äsken jostain finaalissa kilpailee kolme hahmoa. Ja semifinaalis tippuu kaksi hahmoa. Kuten sanoin jos aiemmilla kausilla on ollut kolme finaalissa, niin myös tänä vuonna.
Dino on EINI. On maatilantyttö ja ennen oli hammashoitaja. Saanut palkinno parhaasta pukeutumisesta eräässä laulukilpailussa.
Siis oon hämmentynyt. Pusu laulaa tänää todella vanhan naisen äänellä. Ei kuulosta ollenkaan mmiisakselle.
Vierailija kirjoitti:
Dino on EINI. On maatilantyttö ja ennen oli hammashoitaja. Saanut palkinno parhaasta pukeutumisesta eräässä laulukilpailussa.
Ei vain kuulosta pätkääkään Einiltä.
Se maatilavihje on Supersankarilla, ei Dinolla.
Vierailija kirjoitti:
Se maatilavihje on Supersankarilla, ei Dinolla.
Molemmilla.
Kukahan tää uus hahmo HIRVIÖ sit on??
Vihjevideo instagrammissa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle tulee Supersankarin viimeisimmästä esityksestä Anna-Maija Tuokko mieleen. On myös kova Roxette-fani. Mutta vihjeistä en tiedä.
Anna-Maija laulaa paljon paremmin kuin Supersankari, paitsi jos hän ei sitten tahallaan muuta ääntänsä.
Kyllä Supersankari on Joalin. Kootut vihjeet: sateenkaarihame on viittaus Now Unitediin, avoin kirja on hänen äänikirjansa Mun Polku Unelmiin, haaveilu pop-tähteydestä on usein tullut esiin haastatteluissa, presidentit ja hollywoodtähdet tavannut kiertueilla ja musiikkivideoiden kuvauksissa, heikkojen puolustaminen tulee yhteistyöstä MLL:n kanssa, julkisuus- ja tunnistettavuusvihje on ilmiselvä kun toinään on esillä, nopea pakkaaminen ja toinen ulottuvuus on äkkilähtö Meksikosta, totaalinen yllätys kun ei ole laulanut aiemmin juurikaan julkisesti plus vielä esiintyminen ja tanssitaito.
Masked singer Suomi kisaan liittyy uusi hahmo eli hirviö. Ja käykää ig kattoo se. Onks tää pränk vai tosi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle tulee Supersankarin viimeisimmästä esityksestä Anna-Maija Tuokko mieleen. On myös kova Roxette-fani. Mutta vihjeistä en tiedä.
Anna-Maija laulaa paljon paremmin kuin Supersankari, paitsi jos hän ei sitten tahallaan muuta ääntänsä.
Kyllä Supersankari on Joalin. Kootut vihjeet: sateenkaarihame on viittaus Now Unitediin, avoin kirja on hänen äänikirjansa Mun Polku Unelmiin, haaveilu pop-tähteydestä on usein tullut esiin haastatteluissa, presidentit ja hollywoodtähdet tavannut kiertueilla ja musiikkivideoiden kuvauksissa, heikkojen puolustaminen tulee yhteistyöstä MLL:n kanssa, julkisuus- ja tunnistettavuusvihje on ilmiselvä kun toinään on esillä, nopea pakkaaminen ja toinen ulottuvuus on äkkilähtö Meksikosta, totaalinen yllätys kun ei ole laulanut aiemmin juurikaan julkisesti plus vielä esiintyminen ja tanssitaito.
Veikkasin alussa, että Supersankari on Tuure B, koska kuvittelin, että nuo vihjeet liittyvät vahvasti johonkin seksuaalivähemmistön edustajaan. Kyllä ne taitaa kuitenkin liittyä Joaliniin, ne sopii häneen aika täydellisesti. Maatilakohtauksessa näytti silti, kuin supersankarilla olisi aika korkeat pohjat kengissä tai sitten mulle vaan syntyi sellainen vaikutelma. Joalinilla on minusta kirkkaampi ja heleämpi ääni kuin Supersankarilla, se on ainoa mutta tässä asiassa.
Vierailija kirjoitti:
Kukahan tää uus hahmo HIRVIÖ sit on??
Vihjevideo instagrammissa!
Halloween pränk. Ei ole Ile tai etsivät vissiin joku yllärri. Jos on Hirviniemi Jne ei ole panda
Oisko peto tai bilepanda jompi kumpi.. niin Aki Linnanahde?
BilePanda on joku Sanna Marinin kaveri.
Vierailija kirjoitti:
BilePanda on joku Sanna Marinin kaveri.
Bile Ilmari nurminen