Masked Singer 3 OFFICIAL
Tänään taas alkaa Masked Singer. Jutellaan ohjelmasta täällä, en ainakaan löytänyt toista keskustelua uudesta kaudesta. Saapa nähdä ketä ovat saaneet ohjelmaan mukaan.
Kommentit (7590)
Supersankarin liikehdintä sopii Maria Ylipäähän joka on ihan yhtä ärsyttävä kuin hahmonsa. Olen tavannut livenä.
Vierailija kirjoitti:
Supersankarin liikehdintä sopii Maria Ylipäähän joka on ihan yhtä ärsyttävä kuin hahmonsa. Olen tavannut livenä.
Ime sinäkin munaa.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki Supersankarin vihjeet sopii Peter Nymanin vaimoon Maija Nymaniin.
En ole tiennyt että hän olisi julkkis. En usko että on.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä taas Dino kuullostaa Martinalta.
Vai KUULLOSTAA? Martina on jo kaukana, lähti Espanjaan..
Rita Niemi-Manninen seisoo aina käsillään.
Onko Supersankari riittävän pitkä Anna-Maija Tuokoksi?
Olen tykännyt Eskosta siitä lähtien kun hänellä ja martinalla oli oma yhteinen reality ohjelma. Olivat niin hyvä pari.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko suora lähetys? Ei taida olla. Ei tiedetä milloin on laitettu purkkiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nauhoitettu ennen kesää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keväällä
Ina Mikkola on jo ollut tässä ohjelmassa.
Katselen juuri syksyn säveltä. Ei Yksisarvinen voi millään olla Saija Tuupanen, ei ainakaan äänen perusteella. Irinan ääni yksisarvisella on.,
Vierailija kirjoitti:
Onko Supersankari riittävän pitkä Anna-Maija Tuokoksi?
Anna-Maija on yli 170 cm pitkä.
Supersankari on Jukka Hildenin vaimo Chachi.
Katsokaa supersankarin vatsaa, selvästi on raskaana. Asu peittää ja hämää vatsanseutua, mutta selvästi se pullottaa tiettyjen tanssiliikkeiden kohdalla. Tuskin siis kyseessä on Tuure.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Supersankari on Anna-Maija Tuokko, sataprosenttisen varma. Kova roxette fani mm.
Anna-Maija on hyvä laulaja sekä tanssija, hänellä on myös urheilullinen vartalo, joten hyvin voisi olla Supersankari. En vaan saa vihjeitä sopimaan; miksi hän 40-vuotiaana haaveilisi pop tähteydestä? Avoin kirja viittaa ihmiseen, jolla on esim. Blogi tai on joku somevaikuttaja.
Anna-Maija ja Martina tuskin ovat olleet tekemissä Hollywood tähtien kanssa. Entä Emilia Leppilampi tai Joalin?
Vierailija kirjoitti:
Katselen juuri syksyn säveltä. Ei Yksisarvinen voi millään olla Saija Tuupanen, ei ainakaan äänen perusteella. Irinan ääni yksisarvisella on.,
Saijalla on kauniimpi ääni.
Anna-Maija on hyvä laulaja sekä tanssija, hänellä on myös urheilullinen vartalo, joten hyvin voisi olla Supersankari. En vaan saa vihjeitä sopimaan; miksi hän 40-vuotiaana haaveilisi pop tähteydestä? Avoin kirja viittaa ihmiseen, jolla on esim. Blogi tai on joku somevaikuttaja.