Masked Singer 3 OFFICIAL
Tänään taas alkaa Masked Singer. Jutellaan ohjelmasta täällä, en ainakaan löytänyt toista keskustelua uudesta kaudesta. Saapa nähdä ketä ovat saaneet ohjelmaan mukaan.
Kommentit (7590)
Mulle tuli myös mieleen Erja Lyytinen ihan äänestä, mutta ei kai noi vihjeet sovi siihen
Vierailija kirjoitti:
Mulle tuli myös mieleen Erja Lyytinen ihan äänestä, mutta ei kai noi vihjeet sovi siihen
Tuntuu oudolta että haaveilisi poptähteydestä kun on jo maailman huippu omassa kategoriassaan musiikin saralla
Supersankari on äänen perusteella Annamaija Tuokko
Näytti että soitti ihan itse joten Erja Lyytinen. Ei ole muita vaihtoehtoja. Ohjelman oma raati on kapeakatseisia juntteja.
Erja Lyytinen on hyvä arvaus! Kitarasoolo sopisi häneen.
Supersankari on Heli Palsanmäki
olin varma että supersankari on martina, mutta se ei mielestäni ole kovin hyvä laulaja.
tosin kai ne sit on editoinu kovasti ääntä
Erja Lyytinen oli mukana Tähdet,tähdet ohjelmassa ja siinä hän lauloi upeasti niin kuin supersankari tänään.
Supersankari on Martina. Katsokaa hänen reisiään. On joku, joka urheilee erittäin paljon. Varmasti olkapäihin on toppauksillakin lisätty täytettä, mutta on hyvin lihaksikas muutenkin. Tosin jos todella on Martina, on selkeästi käynyt laulutunneilla. Ennen lauloi huomattavasti heikommin.
No niin eiköhän kaikki tiennyt että vihikoira lähtee 😂
Siinä vaiheessa kun etsivät sanoo kaikki tai ainakin kolme neljästä sanoo saman niin tietää että se hahmo on oikea ja tippuu.
Erja Lyytinen olisi kova! Mutta jotenkin hupsua jos bluestähti haaveilisi poptähteydestä :D
Se pinkki mörkö on se Kasper vai mikä hitto se partajeesus on siinä ylen lauluohjelmassa.
Vierailija kirjoitti:
Siinä vaiheessa kun etsivät sanoo kaikki tai ainakin kolme neljästä sanoo saman niin tietää että se hahmo on oikea ja tippuu.
Olisihan se aika tylsää jos yleisö oikeasti äänestäisi ja kaikkien tietämä hahmo jatkaisi. Pakko mennä käsikirjoituksen mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Supersankari on Martina. Katsokaa hänen reisiään. On joku, joka urheilee erittäin paljon. Varmasti olkapäihin on toppauksillakin lisätty täytettä, mutta on hyvin lihaksikas muutenkin. Tosin jos todella on Martina, on selkeästi käynyt laulutunneilla. Ennen lauloi huomattavasti heikommin.
Martinaa olen itsekin epäillyt jo useamman jakson ajan.
Supersankari on Meeri Koutaniemi!