Masked Singer 3 OFFICIAL
Tänään taas alkaa Masked Singer. Jutellaan ohjelmasta täällä, en ainakaan löytänyt toista keskustelua uudesta kaudesta. Saapa nähdä ketä ovat saaneet ohjelmaan mukaan.
Kommentit (7590)
Mun mielestä taas Dino kuullostaa Martinalta.
Nyt ei supersankari kuulostanut niin paljon Martinalta kuin aiemmin, enkä ihan noita kaikkia vihjeitäkään saa yhdistymään. Käsilläseisominen kyllä sopisi sporttiseen Martinaan oikein hyvin. Eli pysyn veikkauksessani kuitenkin.
Esko oli nyt pikkuisen pistänyt liian helpot vihjeet.
Pusu on Mmiisas ja Peto Jahangiri.
Dino on vielä vähän mysteeri. Aiemmin pidin hänt Eva Wahlströminä, mutta olisiko sittenkin Minna Kauppi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Supersankari on Martina. Katsokaa hänen reisiään. On joku, joka urheilee erittäin paljon. Varmasti olkapäihin on toppauksillakin lisätty täytettä, mutta on hyvin lihaksikas muutenkin. Tosin jos todella on Martina, on selkeästi käynyt laulutunneilla. Ennen lauloi huomattavasti heikommin.
Martinaa olen itsekin epäillyt jo useamman jakson ajan.
Ei Martina laula noin hyvin eikä taida olla mikään kiusattujen ja oikeuden puolustajakaan.
Supersankari on Anna-Maija Tuokko, sataprosenttisen varma. Kova roxette fani mm.
Vierailija kirjoitti:
Näytti että soitti ihan itse joten Erja Lyytinen. Ei ole muita vaihtoehtoja. Ohjelman oma raati on kapeakatseisia juntteja.
Ei soittanut itse. Ei ollut piuhoja varmaan edes kiinni kitarassa, ja ei tuntunut tietävän, kummassa päässä kitaraa on korkeat ja kummassa matalat äänet, joten ei ole kitaristi.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä taas Dino kuullostaa Martinalta.
Mun mielestä kans. Ja puhui jotain en muista mitä oli mutta viittasi sillä lapsiinsa jotka ovat hänelle kaikki kaikessa.
Vierailija kirjoitti:
Kuten täällä jo 16.9. ehdotin, Dino on Minna Kauppi. Aiemmin mainitsemieni lisäksi (saapuu "fossiilina" aiemmalta elämänsä kaudelta eli markkinoi viimevuotista elämäkertaansa, aiemmalla elämän kaudella saavutettiin unelmat eli maailmanmestaruudet, hypännyt benjihypyn, valittu Linnan kuningattareksi, soittaa pianoa eli ehkä osaa laulaakin, on opiskellut ranskaa (ranskankielinen kappale ohjelmassa), järjestänyt jotain dinosuunnistuksia, haluaa pysyä julkisuudessa) myös uudet vihjeet sopivat, siis että ollut Venlojen viestin voittajajoukkueessa, on enemmän kuin yksi lapsi, taikakampaus (esiintyi Peppi Pitkätossuna suunnistuskisoissa) ja taikasuklaa (hierojan tarjoama suklaa ennen kisaa, kertout tästäkin uudessa elämäkerrassaan). Kyllä, kuulitte sen ensin minulta :)!
sen verran vakuuttava selitys että uskotaan tähän.
Dinon Venla vihje varmisti : Minna Kauppi. Eskon vihjeet olivat jo vähän liiam lapselliset
Esko on niin ihana. Olen tykännyt aina.
Kaikki Supersankarin vihjeet sopii Peter Nymanin vaimoon Maija Nymaniin.
Vierailija kirjoitti:
Nyt ei supersankari kuulostanut niin paljon Martinalta kuin aiemmin, enkä ihan noita kaikkia vihjeitäkään saa yhdistymään. Käsilläseisominen kyllä sopisi sporttiseen Martinaan oikein hyvin. Eli pysyn veikkauksessani kuitenkin.
Esko oli nyt pikkuisen pistänyt liian helpot vihjeet.
Pusu on Mmiisas ja Peto Jahangiri.
Dino on vielä vähän mysteeri. Aiemmin pidin hänt Eva Wahlströminä, mutta olisiko sittenkin Minna Kauppi.
Veikkaan, että Supersankari on kuitenkin Martina, mutta tuo epäoikeudenmukaisuuksiin puuttuminen vihjeenä ei nyt ihan sovi häneen. No ehkä hän itse ajattelee tekevänsä niin.
Pusu on tosiaan Mmiisas ja Peto Ali Jahangiri. Dinoksi luulen vihjeiden perusteella Minna Kauppia. En olisi itse todellakaan hoksannut tosin.
Vierailija kirjoitti:
Voisiko supersankari tosiaan olla Boelius. Vihjeet (mm. sateenkaarihame, poptähteydestä haaveileminen ja kiusaamisen vastustaminen) ja liikkuminen lavalla sopisivat, mutta ei kai hänellä sentään noin naisellinen ääni ole.
Käy kuuntelemassa Tuuren versio Tytöt tykkää biisistä (jos korvasi kestävät sen), Tuurella on naisellisempi ääni kuin monella naisella.
Miksi tuo Ile U näyttää väliin niin vanhalta jotain 55 v.
Vierailija kirjoitti:
Esko on niin ihana. Olen tykännyt aina.
Mä oon vasta viimeaikoina jotenkin huomioinut koko tyypin. Eskolla on maailman kilteimmät ja ihanimmat silmät <3
Tai sit supersankari on nanna karalahti
Vierailija kirjoitti:
Kaikki Supersankarin vihjeet sopii Peter Nymanin vaimoon Maija Nymaniin.
Mutta Maija Nyman ei ole tunnettu.
Onko sulla corpista ajatusta?
Vierailija kirjoitti:
Miksi tuo Ile U näyttää väliin niin vanhalta jotain 55 v.
Ime m'unaa
Jos Esko olisit toivonut jatkavasi pidempään, ei olisi silloin kannattanut vihjata mitään Bäkkäreihin tai Hunkseihin viittaavaa! Nyt oli liian selvät vihjeet! Kaikki tietää, että Esko on Suomen tunnetuin BSB-fani. Vähän sama kuin Sami Kuronen tulisi ohjelmaan esittäen Bon Jovin biisejä ja kertoisi vihjeissään Bon Jovi -fanituksesta, tyttärensä hiusten letityksestä, kokkailuharrastuksesta, levittelisi käsiään ja hahmo olisi joku kettu (kolossa).
Huijausta.