Masked Singer 3 OFFICIAL
Tänään taas alkaa Masked Singer. Jutellaan ohjelmasta täällä, en ainakaan löytänyt toista keskustelua uudesta kaudesta. Saapa nähdä ketä ovat saaneet ohjelmaan mukaan.
Kommentit (7590)
Bilepanda onkin yllättäjä eli Tomi Einonen! Rikospaikkatutkinta liittyy hänen aiempaan työhönsä PoliisiTV:ssä.
Olen katsonut vastaavaa ohjelmaa Amerikan malliin tehtynä
ja siellä on enimmäkseen oikeita esiintyjiä laulajia ja näyttelijöitä naamion takana.
Helpommin tunnistettavia.
Suomessa mukaan on lähtenyt mukaan some tyyppejä, kansanedustajia, missejä, radio ihmisiä …
En edes yritä arvata äänen perusteella.
Vihjeetkin voi olla aika laveita,
Päivi Räsäsellä oli vihje leidi. No, mies oli joskus kutsunut häntä leidiksi.
Tällä viikolla hahmojen biisi valinnat saa etsivät liikkuttumaan ja nauramaan seisaaltaan. Auttaako etsiviä hahmojen selvittämisessä mitään pakettilähetys.
Ja noi pakettilähetykset tarkottaa sienihattua. Ja maskin takana lukee miten etsivät oli noin pihalla etteivät osanneet aikaisemmin yhdistää aijempia johtolankoja häneen.
Vierailija kirjoitti:
En jotenkin usko, että Corppi on Edelman. Hänhän on entinen alkoholisti, ja Corppi sanoi ekassa jaksossa kaatavansa toisinaan lasillisen viiniä?
Alkoholisti ei ole koskaan entinen alkoholisti,se alkoholismi ei lähde ikinä ihmisestä. Voi olla juomatta jos pystyy,mutta se o menoa jo yhdestä paukusta kun huono tuuri käy!
Voi olla tai olla olematta Edelmann,Tuisku on hiiren kokonen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämäkään ohjelma ei vaikuta enää niin hauskalta katsottavalta kun ensimmäisellä kaudella, vaan vaikuttaa jotenkin väkisin väännetyltä. Pisteet tosin siitä, että hahmojen tunnistaminen on nyt vaikeampaa, mutta selvästi mukaan on jo otettu niitä, jotka vain suostuvat ohjelmaan osallistumaan. Eihän tällä kaudella kovinkaan montaa kaikkien tuntemaa raskaan sarjan nimeä ole vielä paljastunut, paitsi yllättävä Päivi Räsänen, joka tosin on ollut ainoa, jonka olen tähän mennessä tunnistanut. Kaipa koira ja corppi ovat sitten kuitenkin Roope Salminen ja Konsta Hietanen, koska on suuri ihme, jos eivät ole mukana tässäkin.
Mun mielestä tää kausi on paljon parempi kuin kakkoskausi. Parempia hahmoja, ja moni tähän asti paljastuneista on ollut aika yllätyksiä! Viime kausi oli tylsempi.
Samaa mieltä. Toivottavasti yllätykset jatkuu läpi kaikki hahmot ja aina finaaliin. Selvää et pari maikkarin kasvoi mukana. Toivottavasti bilepanda ja corppi ois yllätyksiä.
Yllätys on, että Suomen seksikkäin ja lahjakkain mies Mikko Leppilampi on tullut takaisin ohjelmaan Korppina <3 Hän on niin lahjakas, että pystyy mihin tahansa! <3
Nyt tajusin et monet tekee näitä Arttu ja Kari Hotakainen juttuu turhina provoiluna. Niiku se yks joka jankutti Arttu wiskarian corpiks lopulta se kaveri nolas ittensä sil ku mainittiin corpin laulaneen lintutornis. Paljastit ittes sillä ja oli kyl noloa. Ja tää Mikko touhu on ihan turhaa provoa.
Ehkä se nyt ei ole Wiskari tai Edelman, mutta ei se mitään akrobatiatemppua tehnyt. Yleisölle ei myöskään näytetty miten Corppi siirtyi tai siirrettiin ylös ja alas sieltä tolpasta.
Miten niin siirrettiin, korpit osaa lentää.
Samaa mietin minäkin. Ei corppi avustajaa tartte, siivillä laskeutu maahan. Ei ihme et kokander ja Strandberg huulipyöreänä🤭
Vierailija kirjoitti:
Tällä viikolla hahmojen biisi valinnat saa etsivät liikkuttumaan ja nauramaan seisaaltaan. Auttaako etsiviä hahmojen selvittämisessä mitään pakettilähetys.
Ja noi pakettilähetykset tarkottaa sienihattua. Ja maskin takana lukee miten etsivät oli noin pihalla etteivät osanneet aikaisemmin yhdistää aijempia johtolankoja häneen.
murkku tai hattara tippuu siis
epäilen murkku kun hattara on parempi laulaja
Otappa noista selvän kirjoitti:
Olen katsonut vastaavaa ohjelmaa Amerikan malliin tehtynä
ja siellä on enimmäkseen oikeita esiintyjiä laulajia ja näyttelijöitä naamion takana.
Helpommin tunnistettavia.Suomessa mukaan on lähtenyt mukaan some tyyppejä, kansanedustajia, missejä, radio ihmisiä …
En edes yritä arvata äänen perusteella.
Vihjeetkin voi olla aika laveita,
Päivi Räsäsellä oli vihje leidi. No, mies oli joskus kutsunut häntä leidiksi.
Suomen versio on siinä mielessä parempi että joka toinen ei ole joku laulaja.
Vierailija kirjoitti:
Miksi Heidi oli mukana?
Ei kukaan tiedä häntä, itsekään en ole ikinä kuullutkaan.
No se on sun häpeäs :-D Ite en todellakaan lähtisi täällä huutelemaan tommoisia yhtään kenestäkään koska aina on ihmisiä, jotka tuntevat ja tietävät. Enkä tarkoita nyt pelkästään Heidiä.
Corppi on ihana Olli Herman 🥰
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja noi pakettilähetykset tarkottaa sienihattua. Ja maskin takana lukee miten etsivät oli noin pihalla etteivät osanneet aikaisemmin yhdistää aijempia johtolankoja häneen.murkku tai hattara tippuu siis
epäilen murkku kun hattara on parempi laulaja
Saa ottaa ylös. Kaikki tuomarit tunnistavat hattaran Sara Parikaksi ja yleisö "päättää" äänestää hänet juuri lopuksi ulos.
Upea Antti Railio on Corppi ❤🖤
Aivan varma kirjoitti:
Corppi on ilen pituinen 184 tai pienempi. Railio on 187 ei voi olla
Aivan varma kirjoitti:
Tuolla jo hapatettiin,kysyn silti,kuka hän on,en ole koskaan kuullutkaan!
Vierailija kirjoitti:
Aivan varma kirjoitti:
Kyllä on, jos minä näin sanon. Corppi Aivan selvä Antti ❤
Vierailija kirjoitti:
Aivan varma kirjoitti:
Tuolla jo hapatettiin,kysyn silti,kuka hän on,en ole koskaan kuullutkaan!
Sen sijaan että näpyttelisit tuon saman virren, niin samassa ajassa olisit ehtinyt googlaamaan Antin. Olen nähnyt pari kertaa Antin esiintyvän konsertissa, on muuten todella huikaiseva laulaja, mahtava ääni.
Aivan varma kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan varma kirjoitti:
Pituus ei täsmää eikä vihjeet. Ei tää oo Antti jos minä niin sanon
Vierailija kirjoitti:
Aivan varma kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan varma kirjoitti:
Samaa mieltä. Jos Antti ois corppi ois ileä pitempi corppi. Corppi on Ile Pitunen tai pienempi. Lisäks ääni ei käy, eikä vihjeet täsmää. Eikä toi Olli Hermann oo corppi sain siitä jo kuulla kunnian. Ilmeisesti moni on hylännyt tämän palstan eilisen joidenkin episodin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan varma kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan varma kirjoitti:
Samaa mieltä. Jos Antti ois corppi ois ileä pitempi corppi. Corppi on Ile Pitunen tai pienempi. Lisäks ääni ei käy, eikä vihjeet täsmää. Eikä toi Olli Hermann oo corppi sain siitä jo kuulla kunnian. Ilmeisesti moni on hylännyt tämän palstan eilisen joidenkin episodin.
Mikä episodi? Multa on mennyt ohi. Mä en huomannut muuta kuin että joku täällä kirjoitteli kovasti Mikko Leppilammesta.
No kyllä on tuotannossa oikea idearikkauden lähde pulpahdellut jos samaan kauteen on saatu mahdutettua Esko, Martina ja kaksi Duudsonia. Mietin myös kuinkakohan monta radiojuontajaa maskien alta vielä paljastuu?
Jukka on kommentoinu Strandbergin kuvaa ei eilistä sitä edellisen jakson kuvaa ootte kyl parhaita ja Mikko leppis oli myös Susanna kuvaa kommentoinu olit paras. Eli voisko olla kaks duudsnii mukana jos murkku ees Hp on. Ja toi syvissä vesissä tietysti tarkoittaa sitä ku sen veli oli hyppääs junan etee ja Jukka lähti sitä keskellä yötä hakees ja isällä ollu alkoholi vaikeuksiin, mut veikkaan tätä Jarkko Nyman teatteri Salkkarit ja korppi viittaa Salkkareiden korppii ja sillä on se joku rock yhtye