Masked Singer 3 OFFICIAL
Tänään taas alkaa Masked Singer. Jutellaan ohjelmasta täällä, en ainakaan löytänyt toista keskustelua uudesta kaudesta. Saapa nähdä ketä ovat saaneet ohjelmaan mukaan.
Kommentit (7590)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis Sara Parikka Hattara
Kuka tämä Sara Parikka on kun sitä tyrkytetään joka hahmoon.
Minna Parikan sisko?Sara Parikka, omaa sukua Säkkinen, näytteli Salatuissa elämissä 2007-2019 ja meni sinä aikana naimisiin sarjassa näytelleen Mikko Parikan kanssa. Kyllä vakituisia Salkkari-näyttelijöitä voidaan kutsua Suomessa julkkikseksi.
EI aavistustakaan kuka hän on! Ei "kaikki" ihmiset katso salkkareita!
Just tommosia turhia muka-julkkiksia.
Jos näyttelee 12 vuotta erittäin suositussa, yli 20 vuotta jatkuneessa päivittäissarjassa, jota näytetään parhaaseen katseluaikaan yleisellä kanavalla, ei ole mikään muka-julkkis. Jos kaikki eivät katso Salkkareita, mitä sitten. Ohjelmassa ei tuolla logiikalla voisi esiintyä ketään. Joku ei katso konsertteja, joku ei katso Possea, joku ei ole seurannut urheilua...
Joka kaudella on ollut tätä samaa väittelyä aiheesta. Osalle jopa Marco Hietala oli täysin tuntematon nimi, vaikka hän on suomen kansainvälisesti tunnetuimpia muusikoita.
Marco Hietala on ehkä tunnettu 4kymppisten parissa, mutta osalle meistä iäkkäistä ja nuorista hän on tuntematon suuruus. Varsinkin jos ei kuuntele kyseistä musiikkia. Tarja ja Tuomas ovat minusta tunnetumpia nimiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minna Parikan sisko?Sara Parikka, omaa sukua Säkkinen, näytteli Salatuissa elämissä 2007-2019 ja meni sinä aikana naimisiin sarjassa näytelleen Mikko Parikan kanssa. Kyllä vakituisia Salkkari-näyttelijöitä voidaan kutsua Suomessa julkkikseksi.
Jos näyttelee 12 vuotta erittäin suositussa, yli 20 vuotta jatkuneessa päivittäissarjassa, jota näytetään parhaaseen katseluaikaan yleisellä kanavalla, ei ole mikään muka-julkkis. Jos kaikki eivät katso Salkkareita, mitä sitten. Ohjelmassa ei tuolla logiikalla voisi esiintyä ketään. Joku ei katso konsertteja, joku ei katso Possea, joku ei ole seurannut urheilua...
Myönnän,, minulle on vaikea tunnistaa ( anteeksi )~ muka julkkiksia ~ , koska en seuraa salkkareita, en lue seiskaa, en ole tietoinen possesta ( vai mikäsenyt on).
Areenan kautta löydän suurimman osan katsottavista ohjelmista minulle. Kuuntelen YLE radiota.
En tunne näitä some julkkiksia, en tunnistanut edes radio juontajaa kauden alussa.Jostain syystä Amerikan Masked Singer laulajat on minulle tutumpia .
Varmasti ymmärrät kuitenkin sen, että Masked singeriin otetaan myös juuri näitä sinun mielestäsi ”muka julkkiksia”. Suomessa on liian vähän todella tunnettuja nimiä. Jos katsoo vaan suurimmaksi osaksi areenaa ja kuuntelee yle radiota, niin ei kannata sitten ihmetellä, että keitä nämä maikkarin kasvot ovat ja miksi he on otettu kyseiseen ohjelmaan mukaan.
Juuri kerroin ja anteeksi
Myönnän,, minulle on vaikea tunnistaa ( anteeksi )~ muka julkkiksia.
Silti tykkään ohjelmasta !!! Voin tykätä vaikka en tunnekaan.
Ens kerralla mukana on joulupukki, jottei kenenkään tarvitse kysellä, että kuka toi on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
oon vahvasti sitä mieltä että corppi on jasper pääkkönen tai edelleen toni wirtanen. Se ei kovin vanha mies ole, vaan joku nuorekas jäbä. Ei varmasti ole yli 50v.
mutta kuka tuo bilepanda voi olla? Corpin ohella se on ainoa hahmo jossa on "persoonaa". Esityksissä on samanlaista henkeä kuin oli Tohtorilla viime kaudella. En sulkisi pois vielä sitä etteikö olisi ammattilaulaja.
Bilepanda on Antti Tuisku. Kaikki ei ole niin mustavalkoista, sopii häneen. Samoin eristysnauhat voi liittyä peto on irti videoon/show'hun. Antti voisi hyvin reväyttää niin, että opettelee mm. korean kielisen kappaleen. Kauhean suoria vihjeitä ei voi antaa, ettei häntä tunnisteta.
Mä liputan myös Tuiskun puolesta.
Onko Antti Tuisku ilen Pitunen sillä panda on. Ja ei Antti oo noi hyvä käyttää ääntää ja toi ääni psy biisis ei todellakaan kuulosta antilta😂 voi teitä kyllä te kävelitte onnenne ohi
Vierailija kirjoitti:
Onko Antti Tuisku ilen Pitunen sillä panda on. Ja ei Antti oo noi hyvä käyttää ääntää ja toi ääni psy biisis ei todellakaan kuulosta antilta😂 voi teitä kyllä te kävelitte onnenne ohi
Samaa mieltä Antti on 171 ja Ile 184 sekä bilepanda myös. Joillekin ilmeisesti vihjeiden päättely on ilmeisesti noin vaikeaa
Dino on Eini. Diskokuningatar Kirjakin julkaistiin just tuolla nimellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkälaisia julkkiksia tässä ohjelmassa pitäisi olla niiden mielestä, joiden mielestä esim. missit, putous ja salkkari näyttelijät, tubettajat ja ns. somevaikuttajat eivät ole tarpeeksi tunnettuja? Suomessa ei kauheasti ole mitään ykköstason (mitä sillä sitten käsitetänkään) julkkiksia.
putouksen yhden kauden näyttelijät eivät mielestäni ole tarpeeksi tunnettuja.
Ei, paitsi jos on myös hyvin suosittu sekä viimeksi kuluneen kauden voittaja. Ja onko totta, että kaikki palstailijat eivät ole nähneet sitä golf-mainosta jolla hän esiintyi ja joka pyöri ainakin netissä koko kesän? Itse en katso putousta enkä harrasta golfia, mutta joka päivä tuo aika hyvä mainos osui silmiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämäkään ohjelma ei vaikuta enää niin hauskalta katsottavalta kun ensimmäisellä kaudella, vaan vaikuttaa jotenkin väkisin väännetyltä. Pisteet tosin siitä, että hahmojen tunnistaminen on nyt vaikeampaa, mutta selvästi mukaan on jo otettu niitä, jotka vain suostuvat ohjelmaan osallistumaan. Eihän tällä kaudella kovinkaan montaa kaikkien tuntemaa raskaan sarjan nimeä ole vielä paljastunut, paitsi yllättävä Päivi Räsänen, joka tosin on ollut ainoa, jonka olen tähän mennessä tunnistanut. Kaipa koira ja corppi ovat sitten kuitenkin Roope Salminen ja Konsta Hietanen, koska on suuri ihme, jos eivät ole mukana tässäkin.
Mun mielestä tää kausi on paljon parempi kuin kakkoskausi. Parempia hahmoja, ja moni tähän asti paljastuneista on ollut aika yllätyksiä! Viime kausi oli tylsempi.
Samaa mieltä. Toivottavasti yllätykset jatkuu läpi kaikki hahmot ja aina finaaliin. Selvää et pari maikkarin kasvoi mukana. Toivottavasti bilepanda ja corppi ois yllätyksiä.
Yllätys on, että Suomen seksikkäin ja lahjakkain mies Mikko Leppilampi on tullut takaisin ohjelmaan Korppina <3 Hän on niin lahjakas, että pystyy mihin tahansa! <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myönnän,, minulle on vaikea tunnistaa ( anteeksi )~ muka julkkiksia ~ , koska en seuraa salkkareita, en lue seiskaa, en ole tietoinen possesta ( vai mikäsenyt on).
Areenan kautta löydän suurimman osan katsottavista ohjelmista minulle. Kuuntelen YLE radiota.
En tunne näitä some julkkiksia, en tunnistanut edes radio juontajaa kauden alussa.Jostain syystä Amerikan Masked Singer laulajat on minulle tutumpia .
Ai niinku äsken uutisoitu Kylie Jennerin exä? Täytyy elää melkoisessa viihde-elämän tyhjiössä jos ei tiedä Juha Perälää, joka juonsi vuosia suosituinta radio-ohjelmaa ja on sen jälkeen ollut telkkarissa useammassakin ohjelmassa.
Toinen juttu mitä et näytä tuntevan lainkaan julkkisten lisäksi on yhdyssanat.
Voitteko lopettaa tämän väittelyn. Ja jos kerta hänellä yhdyssanat on vaikeita joilla ei ole anonyymillä palstalla mitään väliä, ja tuo viimeiset lauseesi menee jo kiusaamisen puolelle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämäkään ohjelma ei vaikuta enää niin hauskalta katsottavalta kun ensimmäisellä kaudella, vaan vaikuttaa jotenkin väkisin väännetyltä. Pisteet tosin siitä, että hahmojen tunnistaminen on nyt vaikeampaa, mutta selvästi mukaan on jo otettu niitä, jotka vain suostuvat ohjelmaan osallistumaan. Eihän tällä kaudella kovinkaan montaa kaikkien tuntemaa raskaan sarjan nimeä ole vielä paljastunut, paitsi yllättävä Päivi Räsänen, joka tosin on ollut ainoa, jonka olen tähän mennessä tunnistanut. Kaipa koira ja corppi ovat sitten kuitenkin Roope Salminen ja Konsta Hietanen, koska on suuri ihme, jos eivät ole mukana tässäkin.
Mun mielestä tää kausi on paljon parempi kuin kakkoskausi. Parempia hahmoja, ja moni tähän asti paljastuneista on ollut aika yllätyksiä! Viime kausi oli tylsempi.
Samaa mieltä. Toivottavasti yllätykset jatkuu läpi kaikki hahmot ja aina finaaliin. Selvää et pari maikkarin kasvoi mukana. Toivottavasti bilepanda ja corppi ois yllätyksiä.
Yllätys on, että Suomen seksikkäin ja lahjakkain mies Mikko Leppilampi on tullut takaisin ohjelmaan Korppina <3 Hän on niin lahjakas, että pystyy mihin tahansa! <3
Nyt tajusin et monet tekee näitä Arttu ja Kari Hotakainen juttuu turhina provoiluna. Niiku se yks joka jankutti Arttu wiskarian corpiks lopulta se kaveri nolas ittensä sil ku mainittiin corpin laulaneen lintutornis. Paljastit ittes sillä ja oli kyl noloa. Ja tää Mikko touhu on ihan turhaa provoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
oon vahvasti sitä mieltä että corppi on jasper pääkkönen tai edelleen toni wirtanen. Se ei kovin vanha mies ole, vaan joku nuorekas jäbä. Ei varmasti ole yli 50v.
mutta kuka tuo bilepanda voi olla? Corpin ohella se on ainoa hahmo jossa on "persoonaa". Esityksissä on samanlaista henkeä kuin oli Tohtorilla viime kaudella. En sulkisi pois vielä sitä etteikö olisi ammattilaulaja.
Bilepanda on Antti Tuisku. Kaikki ei ole niin mustavalkoista, sopii häneen. Samoin eristysnauhat voi liittyä peto on irti videoon/show'hun. Antti voisi hyvin reväyttää niin, että opettelee mm. korean kielisen kappaleen. Kauhean suoria vihjeitä ei voi antaa, ettei häntä tunnisteta.
Sekin että maalaa elämäänsä isolla pensselillä tms, hänhän tekee pitkän ajan suunnitelmia ja toteuttaa ne. Myös se että jos on kunnon bileet, sitten kyllä lähtee ja glitterit lentää. Minullakin tulee Antti Tuisku mieleen bilepandasta. Joku hyvä tanssija ja oikeastaan hyvä laulaja sen on oltava. Rytmitajua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt tajusin et monet tekee näitä Arttu ja Kari Hotakainen juttuu turhina provoiluna. Niiku se yks joka jankutti Arttu wiskarian corpiks lopulta se kaveri nolas ittensä sil ku mainittiin corpin laulaneen lintutornis. Paljastit ittes sillä ja oli kyl noloa. Ja tää Mikko touhu on ihan turhaa provoa.
viime kaudella joku oli 110% varma että Tohtori oli hector ihan loppuun asti
legenda kertoo että hän edelleen on varma että tohtori oli hector jolla oli marko hietala naamari.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo Mikko kommenttini oli ensimmäinen kommenttini koko ketjuun.
- Edellisen viestin kirjoittaja
Vierailija kirjoitti:
Dino on Eini. Diskokuningatar Kirjakin julkaistiin just tuolla nimellä.
Diskokuningatar, hirmuliskokuningatar, rimmaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sekin että maalaa elämäänsä isolla pensselillä tms, hänhän tekee pitkän ajan suunnitelmia ja toteuttaa ne. Myös se että jos on kunnon bileet, sitten kyllä lähtee ja glitterit lentää. Minullakin tulee Antti Tuisku mieleen bilepandasta. Joku hyvä tanssija ja oikeastaan hyvä laulaja sen on oltava. Rytmitajua.
ei tykkää lajitella sukkia
rikas mies jonka ei siis tarvitse
maalaa isolla pensselillä
ehkä pomo/toimitusjohtaja tyyppiä
rikospaikkatutkinta
ollut syytettynä joskus lahjusjupakassa
hyvin liikkuva ja hyvässä kunnossa sekä ilen mittainen
no Toivo Sukari
ehkei mut miksei :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinä luulet että kaikki ihmisten ehdotukset ovat provoja? Minä olen vieläkin sitä mieltä, että Wiskari on yksi vaihtoehto Corpiksi. Vihjeet ja olemus natsaa. Ensi viikolla ollaan varmaan viisaampia kun Corppi esiintyy kolmannen kerran.
Varmasti ymmärrät kuitenkin sen, että Masked singeriin otetaan myös juuri näitä sinun mielestäsi ”muka julkkiksia”. Suomessa on liian vähän todella tunnettuja nimiä. Jos katsoo vaan suurimmaksi osaksi areenaa ja kuuntelee yle radiota, niin ei kannata sitten ihmetellä, että keitä nämä maikkarin kasvot ovat ja miksi he on otettu kyseiseen ohjelmaan mukaan.