Masked Singer 3 OFFICIAL
Tänään taas alkaa Masked Singer. Jutellaan ohjelmasta täällä, en ainakaan löytänyt toista keskustelua uudesta kaudesta. Saapa nähdä ketä ovat saaneet ohjelmaan mukaan.
Kommentit (7590)
En tarkoittanut pahalla. Tarkoitin tuolla aiemmissa kommenteissa kun tätä ohjelmaa tykitetään vuodes kaks kertaa vois vähä himmata ja pitää taukoa ettei ihmiset kyllästy.
Masked singer tavoitti viime lauantaina 929 000 katsojaa. Eli aika moinen pudotus siitä vähä miljoonasta. Mutta ei tuo synkkäluku ole. Kai
Vierailija kirjoitti:
Masked singer tavoitti viime lauantaina 929 000 katsojaa. Eli aika moinen pudotus siitä vähä miljoonasta. Mutta ei tuo synkkäluku ole. Kai
No on toi jos elämäni biisi 967 ja vain elämää tuplasti enemmän. Lisäks kymmenen uutisilla oli enemmän. Kyl vähä katsojaluvut on pudonnut siitä tokasta kaudesta et ihan oikees TV lehti on. Ja maskin takana ei mahtunut Top:20 ku ei kukaan tota pitkävetistä haastattelua jaksa kattoo. Ja nää katsojaluvut romahtaa. Finaali ei ole marraskuus vaan joulukuus vähä enne aattoon? Ei tätä kukaan jaksa sinne asti kattoo 12 hahMos ois riittäny
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan varma kirjoitti:
Upea Antti Railio on Corppi ❤🖤
Tuolla jo hapatettiin,kysyn silti,kuka hän on,en ole koskaan kuullutkaan!
Sen sijaan että näpyttelisit tuon saman virren, niin samassa ajassa olisit ehtinyt googlaamaan Antin. Olen nähnyt pari kertaa Antin esiintyvän konsertissa, on muuten todella huikaiseva laulaja, mahtava ääni.
Juu. En ole koskaan ymmärtänyt näitä jotka kysyvät täällä palstalla "kuka hän on". Googlaaminen olisi niin paljon helpompaa, eikä tulisi samalla paljastettua omaa sivistymättömyyttään. 224
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iltalehti haastatteli ileä masked singeristä. Kertoi että olen huomannut että se on iso edelleen ja että ohjelmalla menee hyvin. Edelleen ihmiset lähtee mukaan ja välillä sitä miettii vieläköhän. Uusivuori kertoi että panelistien ja ilen reagtiot syntyvät improvisaatiolla. Me improvisoimme ne kaikki. Minulle on tarjottu tilaisuutta tietää hahmojen henkilöllisyydet mutta imrpovisoin ja haluan yllättyä ihan oikeasti. En pystyisi olla niinkuin lasten kanssa sinä olit sinä. Lisäks uusivuori kertoi että riippuu henkilöstä kehen reagoidaan kaikkein eniten sitä ei etukäteen voi tietää. Lisäksi uusivuori kertoi mikä hahmo hänet yllätti eniten kertoi Sami Hedberg ei tiennyt että on noin hyvä laulaa.
Ilen puheista tuli vähä sellainen kyllästyminen. Toi kohta vieläköhän. Ile jaksaa ohjelmaa mainostaa ja ig tarinoita. Mut toi on sen työ. Toivottavasti Ile jatkaa jos tehdään vielä uus kausi symppis tyyppi.
ketäpä ei kyllästytä kuunnella veitolan ja kokanderin horinoita.
Voisko Corppi olla Roope Salminen? On ainakin viettänyt lapsuutensa kulisseissa ja uimassa käy 🤔
Vierailija kirjoitti:
No kai katsojaluvut putosi, kun olin töissä.
Klonkku kirjoitti:
Voisko Corppi olla Roope Salminen? On ainakin viettänyt lapsuutensa kulisseissa ja uimassa käy 🤔
Olisipa mieluummin Roope Latvala.
Vierailija kirjoitti:
Peto=Lauri Tähkä
Peto osaa nähtävästi laulaa. Mulle tuli myös Tähkä mieleen.
Vierailija kirjoitti:
En tarkoittanut pahalla. Tarkoitin tuolla aiemmissa kommenteissa kun tätä ohjelmaa tykitetään vuodes kaks kertaa vois vähä himmata ja pitää taukoa ettei ihmiset kyllästy.
Niinpä, ehkä nyt olisi ollut vasta toisen kauden aika. Pieni tauko kausien välissä olisi varmaan ollut ihan hyvä. Kiva tätä on silti nytkin katsoa, mutta kauhean tiuhaan on tykitetty kolme kautta.
Corppi repes nauraa ku etsivät mainitti Mikko Penttilä ja nyt ku miettii nii voidaan se olla. Oisko noi hyvä laulaa Tipi penttilä
Ei kyllä tuo corppi voi tukevakin olla. Ku kattoon sen eka jakson mks oli. Ihan ku kaksoisleuka olis nii sen putkien kohdalla ollu. Tai sit sen leuka oli siin. Ite repesim tolle Tipi Salminen THL soittelee taas voi jumakauta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä, ehkä nyt olisi ollut vasta toisen kauden aika. Pieni tauko kausien välissä olisi varmaan ollut ihan hyvä. Kiva tätä on silti nytkin katsoa, mutta kauhean tiuhaan on tykitetty kolme kautta.
Ehkä ne ajattelee et katsojat lähtee jos taukoa pidetään. Tietyllä tapaa uutuden viehätys on tästä hävinnyt kun tietää ohjelman juonen. Ainoa asia mitä jännittää on toi poista maski
Klonkku kirjoitti:
Minäkin olen elänyt kulisseissa ja käynyt uimassa, sen lisäksi osaan taatusti laulaa paremmin kuin Roope. Minä olen Corppi.
Klonkku kirjoitti:
Haloo, Roope Salminen on 191 cm pitkä, aivan liian pitkä Corpiksi.
Vierailija kirjoitti:
Klonkku kirjoitti:
Minäkin olen elänyt kulisseissa ja käynyt uimassa, sen lisäksi osaan taatusti laulaa paremmin kuin Roope. Minä olen Corppi.
Mä haluaisin corppi lauluäänen itselle. Ja olla täs ohjelmas mukana ois aika siistii. Ja Dennis olet et kumminkaan ole joku jonne
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Klonkku kirjoitti:
Mä haluaisin corppi lauluäänen itselle. Ja olla täs ohjelmas mukana ois aika siistii. Ja Dennis olet et kumminkaan ole joku jonne
En tiedä miks ton denniksen kirjoitin tohon piti laittaa ja et kumminkaan ole
Ilen puheista tuli vähä sellainen kyllästyminen. Toi kohta vieläköhän. Ile jaksaa ohjelmaa mainostaa ja ig tarinoita. Mut toi on sen työ. Toivottavasti Ile jatkaa jos tehdään vielä uus kausi symppis tyyppi.