Masked Singer 3 OFFICIAL
Tänään taas alkaa Masked Singer. Jutellaan ohjelmasta täällä, en ainakaan löytänyt toista keskustelua uudesta kaudesta. Saapa nähdä ketä ovat saaneet ohjelmaan mukaan.
Kommentit (7590)
Toivottavasti Corppi olisi vaikkapa joku julkkiskokki tai urheilija. Olisi kivaa, kun joku yllättävä julkkis paljastuisi hyväksi laulajaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Klonkku kirjoitti:
Voisko Corppi olla Roope Salminen? On ainakin viettänyt lapsuutensa kulisseissa ja uimassa käy 🤔
Minäkin olen elänyt kulisseissa ja käynyt uimassa, sen lisäksi osaan taatusti laulaa paremmin kuin Roope. Minä olen Corppi.
Mä haluaisin corppi lauluäänen itselle. Ja olla täs ohjelmas mukana ois aika siistii. Ja Dennis olet et kumminkaan ole joku jonne
En tiedä miks ton denniksen kirjoitin tohon piti laittaa ja et kumminkaan ole
En tiedä, mitä höpiset, koska pointti oli se, ettei Roope Salminen voi olla Corppi. Hän on aivan liian pitkä, eikä hän laula noin hyvin. Niiden kahden mainitun vihjeen perusteella, ei voi kauheasti tehdä päätelmiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Klonkku kirjoitti:
Voisko Corppi olla Roope Salminen? On ainakin viettänyt lapsuutensa kulisseissa ja uimassa käy 🤔
Minäkin olen elänyt kulisseissa ja käynyt uimassa, sen lisäksi osaan taatusti laulaa paremmin kuin Roope. Minä olen Corppi.
Mä haluaisin corppi lauluäänen itselle. Ja olla täs ohjelmas mukana ois aika siistii. Ja Dennis olet et kumminkaan ole joku jonne
En tiedä, mitä höpiset, koska pointti oli se, ettei Roope Salminen voi olla Corppi. Hän on aivan liian pitkä, eikä hän laula noin hyvin. Niiden kahden mainitun vihjeen perusteella, ei voi kauheasti tehdä päätelmiä.
Ja minä en kirjoittanut sitä Roope Salminen kakkaa vaan joku toinen. Ja ihan sama saako kukaan selvää teistä kirjoituksista sillä anonyymillä palstalla sillä ei ole väliä. Toiseksi kirjoitin vain kun joku sanoi minä olen corppi vastasin vaan et ole. Taas hirveä kohtaus täällä ei ihme et suurin osa palstalta on lähtenyt
Sulta meni sen viestin pointti täysin ohi, kukaan ei väittänyt olevansa Corppi, vaan kyse oli siitä, ettei Roope ole kummoinen laulaja ja että hän on liian pitkä Corpiksi. Niiden kahden vihjeen perusteella jopa melkein joka toinen av-kirjoittelija voisi olla Corppi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Klonkku kirjoitti:
Noista sun viesteistä ei saa oikein selvää.
Ei sunkaa. Saukko hyvä mielen ku pääsit kirjottaa ton. Sillä ei oo väliä ku anonyymi palsta. Ei ihme et porukka on lähtenyt täältä ku koko palsta on sun kaltasii pilkun nussijoita ja kiusaajia. Joilla ei ole mitään järkeä olla täällä palstalla kun provota ja aiheuttaa mielipahaa. Taida itteki lähteä täältä
Ei noita toisten arvauksia kannata noin henkilökohtaisesti ottaa. Joku saattaa ihan oikeasta olla sitä mieltä, että esim. Corppi on Kari Hotakainen tai Arttu. Ei ne välttämättä ole provoja. Se että toisten arvauksiin vastataan kuuluu peliin henkeen. Tietysti loukkaavat viestit on asia erikseen. Av nyt on tunnettu siitä, että täällä kirjoittelee kaikenlaisia ihmisiä.
Saara Aallolla on erittäin upea, miten joku voi kuvitella hänen olevan supersankari? Supersankari taas on parempi tanssija kuin Saara. Mutta joo, supersankari tuntuu vähän matkivan Saara Aaltoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Klonkku kirjoitti:
Noista sun viesteistä ei saa oikein selvää.
Ei sunkaa. Saukko hyvä mielen ku pääsit kirjottaa ton. Sillä ei oo väliä ku anonyymi palsta. Ei ihme et porukka on lähtenyt täältä ku koko palsta on sun kaltasii pilkun nussijoita ja kiusaajia. Joilla ei ole mitään järkeä olla täällä palstalla kun provota ja aiheuttaa mielipahaa. Taida itteki lähteä täältä
Täältä kaikki lähti siks, ku ei tota kitinää ja vinkumista ohjelmasta ja hahmoista jaksa kuunnella. On muita alustoja sosiaalisen median tilejä, mihin kaikki on häipynyt. Kun tänne joku kirjoittaa jotain heti hyökätään tai ei se voi olla se. Sellasta ku tarpeeks kuuntelee ei jaksa sitä enää, on parempi muaalle lähtee.
Tällaisten palstojen aika alkaa muutenkin olla ohi. Ihmiset kirjoittelevat mielummin muualla somessa kuten facen ryhmissä. Ei se kielenkäyttö aina niissäkään hyvää ole, mutta siellä ne kommentit kirjoitetaan kuitenkin omalla naamalla.
En ole tällä palstalla kovin usein käynyt lukemassa tällä kaudella kun joskus. Ja kovin ihmiset vakavasti viihdeohjelman ottavat. Yksi kirjoitti koko viikon kuunnellut corpin lauluja, tämä ei ole työ vaan mukava viikonlopun sellainen harrastus, nyt salille vetää punttia. Ja noita Mielensäpahoittaja löytyy joka palstalla ja sosiaalisesta mediasta. Mutta siellä on niitä öykkäreitä mutta ei kukaan toiselle päin naamaa uskalla haukkua arvauskia. Ja on täällä näitä jotka läpällä heittävät corppia joksikin artuksi ja tai jotai sarkasmia joku pahoittaa mielen. Ja samaa mieltä on näiden anonyymien palsta jo ohi. Kaikki täällä vierailijoita, ota mut selvää mistäkin. Kasvotusten helpompi jutella facessa seesteisepää kun on vain sama nimimerkki.
Bilepanda on modernien miesten Tommi Rantamäki.
Itse bilepanda on tubettaja lakko.
Te ootte kaikki niin hakoteillä.
Corppi on Kasmir! Oon tästä niiiin varma. Kuunnelkaa vaikka sen vanhempia biisejä Collarbone-nimisen bändin ajoilta.
Vierailija kirjoitti:
Corppi on Kasmir! Oon tästä niiiin varma. Kuunnelkaa vaikka sen vanhempia biisejä Collarbone-nimisen bändin ajoilta.
Tässä on järkeä Kasmir ja corppi sopivat yhteen pituudeltaan vihjeet täsmää. Lisäks nyt kerrottiin music of The nights kuulostaa kasmirille. Nyt vielä bilepanda arvauksia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä on järkeä Kasmir ja corppi sopivat yhteen pituudeltaan vihjeet täsmää. Lisäks nyt kerrottiin music of The nights kuulostaa kasmirille. Nyt vielä bilepanda arvauksia
Oon miettinyt koko aika miks tää kuulostaa tutulle ja et Tol ois tekomaha. Ihan oikea maha ja Kasmir se on hyvä ku joku tiesi. Mut eikös bilepanda varmaa sit joku maikkarin väki. Santtu karvonen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai se oli Kasmir. Hyviä maneereja se on opetellut ja hyvin muutetaan ääntää vaikka nyt ku mainittiin kuulostaa sille. Nyt ois tosi kiva tietää kuka on panda oisko se maikkarin väkeä. Voisko olla Jarkko Niemi jos ei oo se nii en kyllä tiedä
Bilepanda on Jarkko Niemi 179 pitkä ja vihjeet täsmää sekä kuulostaa Maija hii biisissä ihan sille. En tiennyt et Jarkko on noin notkea
Supersankari on Lotta Hintsa!! Olen asiasta 100% varma.
Bilepanda kuulostaa Ruben Stilleriltä
Bilepanda voisi olla Teemu Selänne.
Aivan varma kirjoitti:
Supersankari on Lotta Hintsa!! Olen asiasta 100% varma.
tai martina.
Supersankari facebookissa amerikkalainen Saara fani on sitä meiltä. Eli se on hän. Hienoa miten jollakin on noin kaukaa faneja.
Dino on 100% varmasti Eini