Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuukuppi (maailman paskin keksintö) on naisille, joilla on hehtaaripillu

Vierailija
29.09.2014 |

Nyt kolmet kuukautiset on takana "kupittelijana," ja olen tullut siihen lopputulokseen, että kuukuppi on tehty naisille, joilla on hehtaarivärkit. Niille, jotka saavat koko kätensä tungettua alapäähänsä, vaikka kuppi olisi jo sisällä. Sotkuista ja hankalaa touhua on käyttö ellei omista ämpärin kokoista emätintä. Tuota saatanallista vekotinta on erittäin hakala saada ulos lukuisten harjoituskertojenkin jälkeen, en suosittele!

Kommentit (91)

Vierailija
1/91 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset, jotka eivät osaa käyttää kuukautiskuppia ovat neuroottisia ongelmakimppuja, joilla ei ole ollenkaan pillulihaksia tai hajuakaan niiden käytöstä ja hallitsemisesta!

There you go ap, laskeuduin juuri tasollesi :)

t. "hehtaaripillu"

Vierailija
2/91 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisään: kuppi kaksinkerroin, sisään. Mulla menee 3 sekuntia. Ulos: yksi sormi koko kupin pituudelta emättimeen, litistä kuppia emätintä vasten, lähtee nykyään jo yhdellä kädellä. Kestää 3 sekuntia. Eli tekniikkalaji, mullakin oli aluksi ongelmia saada pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/91 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pois ottaessa tosiaan kun osaa käyttää niitä lantionpohjan lihaksia, niin näppärästi tulee ulommas niin, että saa otteen sormien väliin sen kärjen. Sitten yhdellä sormella painaa kuppi kasaan, jolloin alipaine katoaa ja sen saa helposti pois.

Itsekin 14 vuotiaasta asti käyttänyt! Parit kuukautiset tuskastelin siteitten kanssa, järkytyin, kuinka kuvottavaa ja vastenmielistä se veristen rättien kanssa läträäminen on! Joten hyvin pian kokeilin tamponeita ja sitten meni jo kuppi tilaukseen!!

On niin helppo ja vaivaton, että mistään hinnasta en vaihda!! Aamulla ja illalla kupin pesu, that's it!

Vierailija
4/91 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin ruohonjuuresta kupin joskus vuosia sitten. Maksoi lähemmäs 30e ja oli aivan loistava. Kuukautisista ei ollut enää haittaa ollenkaan. Sit tilasin grouponilta parilla kympillä uuden. Oli jonkun merkkinenkin jopa. Aivan surkea. Että laatukin voi kokemukseen vaikuttaa..

Vierailija
5/91 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2014 klo 20:42"]

Ostin ruohonjuuresta kupin joskus vuosia sitten. Maksoi lähemmäs 30e ja oli aivan loistava. Kuukautisista ei ollut enää haittaa ollenkaan. Sit tilasin grouponilta parilla kympillä uuden. Oli jonkun merkkinenkin jopa. Aivan surkea. Että laatukin voi kokemukseen vaikuttaa..

[/quote]

Ai niin se joku ecocup tai vastaava? Olenkin miettinyt että minkälainen on, mutta taidan ostaa seuraavankin kupin ihan tuttuna Lunettena, joka on jo sopivaksi havaittu.

Vierailija
6/91 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikun organicup se tais olla. Sellaisia on ainakin ollut siellä myynnissä.

58

Vierailija
7/91 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2014 klo 18:33"]Tekniikasta kiinni. Mulla menee alle 5 min aamuin illoin sen kanssa. Mä taitan kupin yhdestä reunasta sydämen muotoiseksi. Sitä ei tarvii kovin syvälle tunkee. Päästää vaan irti ja antaa alipaineen imaista kuppi paikoilleen. Alussa hankalaa mutta nyt erittäin näppärää.

Ja en ole hehtaaripillu:)

[/quote]

Kuitenkin lähemmäs 5 minuuttia? Tamponissa menee 20 sekuntia

Vierailija
8/91 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mun 12-vuotias oppi, niin miten voi olla ettei aikuinen nainen opi tai että kärsivällisyys loppuu kesken? Kyllä munkin tyttö joutui sitä vähän harjoittelemaan ja luki Kuukuppikunnan sivuilta ohjeita. Mutta ei sillä tolkuttoman kauan mennyt siihen sopivan tekniikan löytymiseen.

Vierailija
9/91 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu minä en kans ymmärrä miten sen voi saada sisällensä? Ostin myös synnytyksen jälkeen käytettäväks sellasen emättimen treenauslaitteen, mutta yrittämisen jälkeen totesin että en varmaan tarvitse sitäkään kun ei vaan millään mennyt edes sisälle.

Vierailija
10/91 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukuppi sattuu ja tuntuu ERITTÄIN inhottavalta, siinä on joku paine, mikä tämän aiheuttaa. Vastenmielinen kapistus.

Vierailija
11/91 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2014 klo 20:48"]

[quote author="Vierailija" time="29.09.2014 klo 18:33"]Tekniikasta kiinni. Mulla menee alle 5 min aamuin illoin sen kanssa. Mä taitan kupin yhdestä reunasta sydämen muotoiseksi. Sitä ei tarvii kovin syvälle tunkee. Päästää vaan irti ja antaa alipaineen imaista kuppi paikoilleen. Alussa hankalaa mutta nyt erittäin näppärää. Ja en ole hehtaaripillu:) [/quote] Kuitenkin lähemmäs 5 minuuttia? Tamponissa menee 20 sekuntia

[/quote]

Mulla ainakin menee vähemmän. Etenkin, kun nykyään aika usein suihkuttelen kupin desinfiointiaineella enkä keittele (eli kaada kiehuvaa vettä pariin otteeseen sen päälle). Eikä sitä nyt joka tyhjäyskerralla tietysti tarvitse muuta kuin huuhdella. Ja toisaalta kuppia voi pitää pidempään kuin tamponia, joten tyhjäystä tullee harvemmin kuin tamponin vaihtoa.

Tamponissa on kyllä puolensa, mutta olen omalla kohdallani kokenut kupin vielä paljon paremmaksi. Parasta on se, kun se ei kuivata joten sitä voi pitää missä vaiheessa menkkoja vaan, ja vaikka jo ennen menkkoja (jos tuntuu siltä että on alkamassa mutta ei ole vielä alkanut).

Vierailija
12/91 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta miten sen kupin oikein saa aukeamaan toosassa? Mulla vuotaa siitä välittömästi ohi, kun kuppi ei kaiketi aukea kunnolla. Poistaminen on nyt ihan oma shownsa, mutta olisin valmis opettelemaan senkin, jos saisin kupin toimimaan niin kuin kuuluukin.

Taittelen sen sydämen muotoiseksi, mutta en tiedä, teenkä sitten jotain muuta väärin. Montaa kertaa ei enää jaksa kokeilla, kun kaikki tähänastiset testailut ovat olleet fiaskoja.

Vierailija
13/91 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isopilluiset naiset on aivan ihania.

Vierailija
14/91 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin aikanaan kuukupin ennen synnytyksiä.. meni just hermo ja verta oli lähinnä kaakeleissa, lattialla, lavuaarissa, käsissä ja joskus nenässäkin jos kutitti naamaa kymmenien minuuttien tuskailun jälkeen.

Sit synty lapsi, toinen ja kolmaskin. Nyt siis homma jo toimii. Poistatin kierukan ja alko menkat uudelleen 4 vuoden tauon jälkeen.. ekalla kerralla kuppi ei mennyt oikein ja vuosi nilkkaan saakka veret. Nyt päivän touhuilun jälkeen onnistuu täysin. Mahtavaa kun ei tarvii muistaa vaihtaa 7 tunnin välein, voi nukkua 12 tunnin yöunet eikä ole ohivuotoa. Sama töissä, ihana kun ei pidä käydä vaihtaa siteitä tai tamppooneja.

Vierailija
15/91 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2014 klo 20:54"]

Juu minä en kans ymmärrä miten sen voi saada sisällensä? Ostin myös synnytyksen jälkeen käytettäväks sellasen emättimen treenauslaitteen, mutta yrittämisen jälkeen totesin että en varmaan tarvitse sitäkään kun ei vaan millään mennyt edes sisälle.

[/quote]

Jos sä olet synnyttänytkin, niin kyse ei voi olla siitä etteikö se mahtuisi sisään. Oletettavasti jotenkin jännität vaistomaisesti alapääsi ihan jumiin yrittäessäsi laittaa sinne jotain. Muuten kuulostaisi kyllä pikkuisen erikoiselta, ettei vaan millään mene sisään.

Vierailija
16/91 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2014 klo 20:48"][quote author="Vierailija" time="29.09.2014 klo 18:33"]Tekniikasta kiinni. Mulla menee alle 5 min aamuin illoin sen kanssa. Mä taitan kupin yhdestä reunasta sydämen muotoiseksi. Sitä ei tarvii kovin syvälle tunkee. Päästää vaan irti ja antaa alipaineen imaista kuppi paikoilleen. Alussa hankalaa mutta nyt erittäin näppärää.

Ja en ole hehtaaripillu:)

[/quote]

Kuitenkin lähemmäs 5 minuuttia? Tamponissa menee 20 sekuntia
[/quote]

Pissaaminen, alapesu, kupin pesu, käsienpesu. Kyllä siinä viisi minuuttia menee joo :) Mulla menee 10min kun käyn paskalla :)

Vierailija
17/91 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi tamponit on keksitty. Kuukuppia en käyttäisi mistään hinnasta.

Vierailija
18/91 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2014 klo 21:29"]

Mutta miten sen kupin oikein saa aukeamaan toosassa? Mulla vuotaa siitä välittömästi ohi, kun kuppi ei kaiketi aukea kunnolla. Poistaminen on nyt ihan oma shownsa, mutta olisin valmis opettelemaan senkin, jos saisin kupin toimimaan niin kuin kuuluukin.

Taittelen sen sydämen muotoiseksi, mutta en tiedä, teenkä sitten jotain muuta väärin. Montaa kertaa ei enää jaksa kokeilla, kun kaikki tähänastiset testailut ovat olleet fiaskoja.

[/quote]

Ainakin mulla se onnistuu niin, että en tee kuten opetteluvaiheessa jolloin työnsin sen hirveän syvälle. Sittenhän sitä ei enää pysty oikein mitenkään kontrolloida. Toki pitää sentään taitella että saa sisään, mutta en työnnä kuppia syvälle vaan annan aueta hyvin alhaalla. Usein se aukeaa heti kunnolla, mutta silti aina pyöräytän kuppia pohjasta. Jos se pyörii vapaasti niin se on kunnolla auki. Jos "tarraa kiinni" niin ei ole ihan kunnolla. Isompi Lunette on ainakin uutena niin napakkaa materiaalia, että suorastaan napsahtaa auki, pienempi on pehmeämpi.

Vierailija
19/91 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2014 klo 21:32"][quote author="Vierailija" time="29.09.2014 klo 20:54"]

[/quote]

Jos sä olet synnyttänytkin, niin kyse ei voi olla siitä etteikö se mahtuisi sisään. Oletettavasti jotenkin jännität vaistomaisesti alapääsi ihan jumiin yrittäessäsi laittaa sinne jotain. Muuten kuulostaisi kyllä pikkuisen erikoiselta, ettei vaan millään mene sisään.
[/quote]
Seksikin onnistuu kyllä (mielentilasta johtuen?), ja tamponin laittaminen (pienen), nämä muut ei..useasti olen yrittänyt, ja rentona, mutta ei mene suuaukon jälkeen.-62

Vierailija
20/91 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on lunette ja sen laitto ja poisotto onnistuu, mutta se antenni! Voi elämä! On leikattu jo niin lyhyeksi, kuin mahdollista, mutta silti se painaa tuolla sisällä. Mikä neuvoksi? Joku toinen ja pehmeämpi kuppi vai?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi viisi