Miksi Eini puhuu aina tisseistään?
Hän mainitsee olleensa aina rintava ja nyt muistelee kuinka sedät tuijottivat hänen rintojaan. Itse hän niitä heilutti ennen ja nyt.
Kommentit (83)
Hoikassa varressa isot tissit. Tottakai sillä saa huomiota.
Jos ne tuijottavat sedät ois oikeesti häirinnyt niin ei ihminen silloin nouse korokkeelle esiintymään.
Silmät sillä onkin sitten nurinpäin päässä.
Onko sillä yhtään omaa biisiä? Ei osaa varmasti sanoittaa kappaleita. Eikä säveltää sen enempää.
Kokee ne tissit tärkeinä, niin siksi puhuu niistä. Tai sitten pitää julkisuudesta, kun ei niillä omilla mielipiteillä laulamistaan biiseistä saa klikkiotsikoita kuten tisseillä.
Ilmeisesti pitää välillä käydä lehtien palstoilla puhumassa tisseistään, ettei ne pääse kansalta unohtumaan.
Ulkonäollä menestynyt niin kuin moni muukin. Iskelmähumpat eivät jääneet mitenkään mieleen hänen laulamanaan.
On julkaissut just kirjan niin siksi muistelee hikistä uraansa. Tuskin ketään kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Jos on hyvät bosat.
Onko se laulajan tärkein ominaisuus? Ei kyllä ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on hyvät bosat.
Onko se laulajan tärkein ominaisuus? Ei kyllä ole.
Jos musiikki on tylsää mitäänsanomatonta kuraa niin noilla voi silti tehdä uran.
Joku miespomo keksinyt aiheet haastatteluihin. Ei ne artistit niitä tee lonkalta.
Vierailija kirjoitti:
No ne tissit on sen valttikortti ollut aina
No on niillä pitkillä säärilläkin osuutta asiaan, ainakin ässäparin verran.
Kyllä mäkin ottaisin kaiken irti jos olis tollaset kannut.
Upea nainen. Vois olla mun äiti ikänsä puolesta mutta panisin.
Mikä on Eini? Ja kuvia tai en usko..
Eini oli stailattu 17-vuotiaana 50-vuotiaaksi ja nyt sitten toisinpäin. Hänen tisseihinsä en ole kiinnittänyt mitään huomiota, miten ne eroavat muitten naisten tisseistä??
Itse miettinyt samaa,aina puhuu jaloistaan,tisseistään tai ruokavaliostaan.
Ja silti saanut sellaisen käsityksen että haluaa olla uskottava artisti,no puhuisi sitten musiikistaan eikä aina jauhaisi kaikesta muusta. Eihän nämä Vesalat sun muutkaan kauheasti puhu kun musikistaan. Eini haluaa vain olla julkisuudessa,en usko että se musiikki on hänelle se juttu urallaan sitten ollut. Huomionhakuinen nainen tuntuu olevan.
No ne tissit on sen valttikortti ollut aina