Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Eini puhuu aina tisseistään?

Vierailija
28.08.2021 |

Hän mainitsee olleensa aina rintava ja nyt muistelee kuinka sedät tuijottivat hänen rintojaan. Itse hän niitä heilutti ennen ja nyt.

Kommentit (83)

Vierailija
81/83 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

sanonvaan kirjoitti:

Itse miettinyt samaa,aina puhuu jaloistaan,tisseistään tai ruokavaliostaan.

Ja silti saanut sellaisen käsityksen että haluaa olla uskottava artisti,no puhuisi sitten musiikistaan eikä aina jauhaisi kaikesta muusta. Eihän nämä Vesalat sun muutkaan kauheasti puhu kun musikistaan. Eini haluaa vain olla julkisuudessa,en usko että se musiikki on hänelle se juttu urallaan sitten ollut. Huomionhakuinen nainen tuntuu olevan.

Juuri näin. 

Vaikka onkin hyvä kroppa ja itse itseensä tyytyväinen, niin hän on kuitenkin vain laulaja, keskitason laulaja. Koriseva, Anna Eriksson, Johanna Försti, Noora Louhimo ja muutamat muut vetävät kovaa ja korkealta, ei Eini. Hänelle sopii hillitty tangohumppa.

Taas täytyi nähdä yhden vanhenevan naisen voimaantuminen ja joka haastattelussa kuulla, kuin olen oppinut sanomaan

----------------

Tietenkin syy on se, että seksillä hakee suosiota. Mutta kun hänessä ei ole sitä tarvittavaa "tuhmuutta" ja säpinää kuten esim. Erikassa ja edesmenneessä Kikassa. Eini on lapin tyttö, ja vaikka lappalaisilla onkin kuulemma "melkoista menoa", niin ei se silti Einin kohdalla päde, imago on ihan toisenlainen ja persoona. 

Näille em. naisille sopi tuo sähäkkyys ja ruoskat ja sukkulat sun muut härpäkkeet, säären vilauttelut ja seksikkyys. Eini on ihan jotain muuta, ja on pelkästään myötähäpeällinen paradoksi, kun on niin päälle liimattua tuo yritys.

Paula taas on legenda ja tummaääninen femme fatale, ainoa laatuaan, turha edes yrittää jäljitellä. Näin hänet kerran Turun torilla Ilkka Kanervan kanssa, ja oli melkoisen säkenöivä perhonen, josta lauloikin aikoinaan. Karismaattinen, vaikka pienikokoinen ja tosi siro. Katseita kääntävä pari.

Vierailija
82/83 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

*Korjaan lappilaisilla...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/83 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot rissit