Miksi Eini puhuu aina tisseistään?
Hän mainitsee olleensa aina rintava ja nyt muistelee kuinka sedät tuijottivat hänen rintojaan. Itse hän niitä heilutti ennen ja nyt.
Kommentit (83)
Ehkä hänellä on paremmat tissit kuin lauluääni.
Vierailija kirjoitti:
Ulkonäollä menestynyt niin kuin moni muukin. Iskelmähumpat eivät jääneet mitenkään mieleen hänen laulamanaan.
Vaikka ei sitä kaikki edes pidä kauniina, tämäkin on vähän tällainen yleistys, kuuluu sanoa, että on kaunis. Sillähän on kauheasti pakkelia naamassa.
Iän myötä ne tissit alkaa roikkumaan, Einillä ei kai roiku vieläkään?
Googlen nuoruudenkuvia kun katsoo, niin ei mitenkään erityisen rintavalta näytä. Ihan normaalilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulkonäollä menestynyt niin kuin moni muukin. Iskelmähumpat eivät jääneet mitenkään mieleen hänen laulamanaan.
Vaikka ei sitä kaikki edes pidä kauniina, tämäkin on vähän tällainen yleistys, kuuluu sanoa, että on kaunis. Sillähän on kauheasti pakkelia naamassa.
Iän myötä ne tissit alkaa roikkumaan, Einillä ei kai roiku vieläkään?
Alkaako silarit roikkua iän myötä? Saa ne ainakin liiveillä taas ylös.
Vierailija kirjoitti:
Tässä Einin kuvassa jos nuorehko (viimeinen kuva) ei rintoja oikeastaan ollenkaan niin kasvaako ne sitten iän myötä nykymittoihin? Onko siis itselläkin toivoa vielä https://www.is.fi/viihde/art-2000000691098.html
Painonsaannin (lihomisen) seurauksena usein tissitkin kasvavat kyllä. Jos taas paino pysyy samana, yleensä rintojen koossa ei tapahdu merkittävää muutosta ilman leikkauksia.
Vierailija kirjoitti:
Googlen nuoruudenkuvia kun katsoo, niin ei mitenkään erityisen rintavalta näytä. Ihan normaalilta.
Muutamasta kuvasta näkee ettei AA kuppia isommat ole lähtöjään. Kiloja kun ei ole tullut niin miten kasvaneet noin isoksi.
sanonvaan kirjoitti:
Itse miettinyt samaa,aina puhuu jaloistaan,tisseistään tai ruokavaliostaan.
Ja silti saanut sellaisen käsityksen että haluaa olla uskottava artisti,no puhuisi sitten musiikistaan eikä aina jauhaisi kaikesta muusta. Eihän nämä Vesalat sun muutkaan kauheasti puhu kun musikistaan. Eini haluaa vain olla julkisuudessa,en usko että se musiikki on hänelle se juttu urallaan sitten ollut. Huomionhakuinen nainen tuntuu olevan.
Juuri näin.
Vaikka onkin hyvä kroppa ja itse itseensä tyytyväinen, niin hän on kuitenkin vain laulaja, keskitason laulaja. Koriseva, Anna Eriksson, Johanna Försti, Noora Louhimo ja muutamat muut vetävät kovaa ja korkealta, ei Eini. Hänelle sopii hillitty tangohumppa.
Taas täytyi nähdä yhden vanhenevan naisen voimaantuminen ja joka haastattelussa kuulla, kuin olen oppinut sanomaan EI, ja löytänyt minuuteni ja naiseuteni ja elän uutta elämääni, olen kuin parikymppinen ja ja ja....
Erika Wikmaneita voi olla vain yksi. Älä Eini hyvä luovu siitä fiksuudestasi, mitä sulla joskus on ollut, kun et joka tuutista työntynyt esille ja muikistellut seksikkäissä asennoissa jne. mikä vain halventaa sinua. Noloa, kun ensin kehut pitkää avioliittoasi ja perhearvojasi, ja sitten alkaa tissivaon esittely.
Erika on tyyppinä todella räväkkä persoona, ja näyttää olevan melkoinen bisnesnainen, jota eivät kaikki ymmärrä. Ei kannata matkia. Eini pysyköön Eininä, kyllä hänellekin paikkansa on.
Vierailija kirjoitti:
sanonvaan kirjoitti:
Ja silti saanut sellaisen käsityksen että haluaa olla uskottava artisti,no puhuisi sitten musiikistaan eikä aina jauhaisi kaikesta muusta. Eihän nämä Vesalat sun muutkaan kauheasti puhu kun musikistaan. Eini haluaa vain olla julkisuudessa,en usko että se musiikki on hänelle se juttu urallaan sitten ollut. Huomionhakuinen nainen tuntuu olevan.
Juuri näin.
Vaikka onkin hyvä kroppa ja itse itseensä tyytyväinen, niin hän on kuitenkin vain laulaja, keskitason laulaja. Koriseva, Anna Eriksson, Johanna Försti, Noora Louhimo ja muutamat muut vetävät kovaa ja korkealta, ei Eini. Hänelle sopii hillitty tangohumppa.
Taas täytyi nähdä yhden vanhenevan naisen voimaantuminen ja joka haastattelussa kuulla, kuin olen oppinut sanomaan EI, ja löytänyt minuuteni ja naiseuteni ja elän u
Ehkä Einillä ei ole vaihtoehtoja. Pitää yrittää keksiä jotain, jotta saisi yleisöä keikoille, jos ei esittämänsä musiikki vedä. Myös Paula Koivuniemi on vetänyt "nuorekkaalla ulkonäöllään" väkeä keikoille vielä muutama vuosi sitten, nyt on kai jo luopunut esiintymisestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on hyvät bosat.
Onko se laulajan tärkein ominaisuus? Ei kyllä ole.
Jos musiikki on tylsää mitäänsanomatonta kuraa niin noilla voi silti tehdä uran.
Tämä. Vikman..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
sanonvaan kirjoitti:
Juuri näin.
Taas täytyi nähdä yhden vanhenevan naisen voimaantuminen ja joka haastattelussa kuulla, kuin olen oppinut sanomaan
Paulan ja Katri Helanan ei tarvinnut brändätä itseään tisseillään vaan lauluillaan ja tulkinnoillaan. Einillä näin ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
sanonvaan kirjoitti:
Juuri näin.
Taas täytyi nähdä yhden vanhenevan naisen voimaantuminen ja jok
Katri-Helenalla on pidempi ura ja monipuolisempi kattaus biisejä laidasta laitaan, ehkä suuremman suosion syy. Eini taas on ponnahtanut vasta 70-luvun lopulta. Ja Katri-Helena ei ole edennyt seksistisyydellä, se vetoaa suurempaan yleisöön varmemmin.
Vierailija kirjoitti:
Yhden jutun ihme.
Kun ei ole mitään muuta sanottavaa, pitää uhriutua seksuaalisesta ahdistelusta.Samaa kategoriaa kuin danny, ei muusta puhu kuin armista
Lola puhuu läskeistä
Jani wickholm köyhyydestä
Janne tulkki rekan ajamisesta
Nina mikkonen rahan vähyydestä ja läskistä
Vaihtakaa jo levyä.
Olisihan se hauskaa jos Janne Tulkki puhuisi köyhyydestä ja läskeistä ja rekan ajamisesta, lisäksi muitelisi Armia, puhuisi myös Einin rinnoista.
Kroppa on kyllä hieno. Magee peppu ja vyötärö. Synnyttäjän lantio
Vierailija kirjoitti:
Onko sillä yhtään omaa biisiä? Ei osaa varmasti sanoittaa kappaleita. Eikä säveltää sen enempää.
No kerro kuinka monella suomalaisella naisartistilla on itse tekemiä biisejä,siihen laskemiseen ei monta sormea tarvita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muutamasta kuvasta näkee ettei AA kuppia isommat ole lähtöjään. Kiloja kun ei ole tullut niin miten kasvaneet noin isoksi.
Imetttäminen, vaihdevuodet?
Itsellä oli a kuppi , nyt d ..ikää 55v
Eihän se mikään jättiläistissi ole. Kokonaisuus ratkaisee. Isorintaiset on kömpelön näköisiä, tämä ei näytä kömpelöltä. Päinvastoin ketterältä.
Muovitissit