Miksi Eini puhuu aina tisseistään?
Hän mainitsee olleensa aina rintava ja nyt muistelee kuinka sedät tuijottivat hänen rintojaan. Itse hän niitä heilutti ennen ja nyt.
Kommentit (83)
Eini on elättänyt itsensä laulajana monta vuosikymmentä. Keikkaillut ympäri Suomea silloinkin kun ei ole ollut julkisuudessa. Eli pitkän linjan ammattilainen.
Vierailija kirjoitti:
Kaunis ikäisekseen!
Yhtä ryppyinen on kuin muutkin mummot. Somen kuvat on tuunattu. Eini on nuoresta saakka ollut saman näköinen. Itse olen 72-v ja ei mun silmänympärykset ja kasvot oo noin ryppyiset kuin hänellä ovat, mutta mulla onkin ylipainoa. Kahta et saa hoikkaa uumaa ja rypytöntä naamaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaunis ikäisekseen!
Yhtä ryppyinen on kuin muutkin mummot. Somen kuvat on tuunattu. Eini on nuoresta saakka ollut saman näköinen. Itse olen 72-v ja ei mun silmänympärykset ja kasvot oo noin ryppyiset kuin hänellä ovat, mutta mulla onkin ylipainoa. Kahta et saa hoikkaa uumaa ja rypytöntä naamaa.
Ja olet vielä persaukinen,laulutaito +5.
Itse maestro Topi Kärki hänet hyväksyi, joten turhasta artistista ei ole kysymys. Nuoremmat eivät näköjään tiedä, että mistä Einin tapauksessa on kysymys. Ja kuka ihmeen Topi Kärki. Tiedoksi, että meillä on artisteja, kuten Eini, jotka ovat keikkaileet ympäri Suomen 70-luvulta lähtien. Esittävät itseensä liitettyjä eli omia kappaleitaan ja myös tanssikappaleita, jolloin tanssipaikat saavat kattavan yleisön. Nykyisin esiintymistilaisuudet ja -paikat, sekä julkisuus on vähän toinen. Eini on mielestäni upea esimerkki kaikesta edellämainitusta. Ja edelleen upea nainen, jota kuolattiin monella vuosikymmenellä. Tehkääpä perässä!
Einihän melkein mallinakin olisi pärjännyt elämässä.Näin joskus hlkissä raflassa esiintymässä, todella kaunis.Silmät oli oudot nuorena.En mä fani oikeen oo ikinä ollu.Disco ajan nuori kun ooon..
No, ne tissithän on laulajan tärkein ominaisuus...
Ja tässä pehva, älkää tuijottako sitä!
(_|_)
Olen seurannut Einin juttuja yli 40 vuotta, mutta en ole pannut merkille tissijuttuja. Kateelliset ovat, minun ei ole tarvinnut kuin itsellänikin melko muhkeat.
En tiedä mutta on kyllä ihan helvetin ruman näköinen akka. Sananvapaus!
Vierailija kirjoitti:
(_|_)
Olisi ihanaa levittää pakarasi apposen auki ja työntää kieli syvälle perseeseen.
M55
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Googlen nuoruudenkuvia kun katsoo, niin ei mitenkään erityisen rintavalta näytä. Ihan normaalilta.
Muutamasta kuvasta näkee ettei AA kuppia isommat ole lähtöjään. Kiloja kun ei ole tullut niin miten kasvaneet noin isoksi.
Imetttäminen, vaihdevuodet?
Itsellä oli a kuppi , nyt d ..ikää 55v
Sama paino kuin a kuppisena? Juu mullakin asta eehen menty mut kilojen kera, silloin ei ihmekään.
Vierailija kirjoitti:
Eroottista vääntöä Einin rinnoista, ujona miehenä vetäydyn taustalle seuraamaan tilanteen kehittymistä.
Voit ostaa itsellesi sellaiset rentouttavat silikonipussukat ja puristella niitä.
No minusta ne oli ihan eri tissit, joita siihen aikaan tuli vahdattua, Janina Frostell.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
(_|_)
Olisi ihanaa levittää pakarasi apposen auki ja työntää kieli syvälle perseeseen.
M55
Siis niinku OMG, sitä ei saanut tuijottaa!
(_(|)_)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaunis ikäisekseen!
Noin se vähän on, itse olen vähän alta 50v ja juuri kosmetologi sanoi ettei yhtään ryppyä vielä. Olen hieman ylipainoinen. Laihat näyttää huomattavasti vanhemmilta. Eini hyvä esimerkki kun 80v Katri Helena paljon nuoremman näköinen vaikka voisi olla Einin äiti.
onkohan aidot
olen miettinyt vuosikymmeniä
Vierailija kirjoitti:
onkohan aidot
olen miettinyt vuosikymmeniä
Tainnut ysärillä ottaa silarit kun nuorempana ollut ihan tissitön. Mistä ne itekseen ois tullut kun hoikka vieläkin.
Eroottista vääntöä Einin rinnoista, ujona miehenä vetäydyn taustalle seuraamaan tilanteen kehittymistä.