Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Altistuin koronalle viikko sitten, vieläkään ei ole soitettu

Vierailija
28.08.2021 |

ja annettu karanteenia. Ei ole mitään oireita. Olen käynyt kaupoissa maskin kanssa ja ulkoillut. Maanantaina töihin? Eikö ne enää soita karanteenimääräyksiä?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko muihin altistuneihin otettu yhteyttä vai lopetettiinko tartunnanjäljitys jo?

Vierailija
2/8 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä soitin kyll ihan itse altisututtani. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät altistuneesi?

Vierailija
4/8 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaaliälyiset osaavat asettua karanteeniin ilman määräyksiäkin. Eipä sitä altistumista välttämättä jäljityksessä edes tiedetä. Lisäksi jäljitys on niin pahasti ruuhkautunut monin paikoin, ettei ne ehdi kaikille soitella. Aika puskassa on saanut elää, jos tuota ei tiennyt. 

Vierailija
5/8 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei altistuminen en ole ihan niin yksiselitteinen asia. Katsovat sitä, onko käytetty maskia, onko rokotukset, ulkona vai sisällä, kuinka kauan.

Vierailija
6/8 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni altistui heinäkuun puolivälissä. Oli loma, ja oli itse karanteenissa mökillä kaksi viikkoa. Sitten meillä oli kakkosrokotus, jonka jälkeen odotimme vielä viikon ennen kuin lähdimme reissuun. Olimme reissussa 10 päivää. Kotiin tultuamme hän sai soiton karanteenista….

Vierailija
7/8 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kannattaa elää normaalisti ja odottaa, että soittavat. Sitten vasta karanteeniin. Bää.

Vierailija
8/8 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä estää tekemästä marketista ostettavaa antigeenitestiä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yhdeksän