Elämä on mulla sekaisin ja olen hyvin turhautunut kaikkeen.
Mitenhän aloittaisin tän ketjun. Voin kertoa vaikka omasta elämästä. Eli mulla on ollut aika vaikee elämä. Lapsuus ihan ok hyvä perhe, vanhemmat töissä. Sitte menin kouluun ja alettiin pahasti kiusaamaan kun vissiin olin ujo ja jotenki tyhmä. Sitten jotenki koulun käynti eu sujunut.. laitettiin mulle päiväkotiin oma hoitaja kun en vissiin pärjännyt ihmistenkaa. Sitten jouduin jo erityiskouluun en pysyny mukana ja jotain oli vialla. Monta vuotta kävin semmosta mukautettua yläastetta ja tehtiin kokeet. Oppimisvaikeus nykyään heikkolahjaisuus. No sitten kävin amiksen ja sain huonot numerot.. sitte toisen koulun sain huonot numerot. Elämä ollut tosi sekavaa. Olen töitä tehnyt lukuisia potkuja saanut en ole pärjännyt. Asiat ei mene perille. Nykyää olen 36 v mies sinkku, kavereita ei tuttuja ei ketään ole. Olen tosi masentunut turhautunut vihainen omaan elämääni. Tunnen olevani jotain ilmaa. Vanhemmat pitää yhteyttä ketään muuta ei ole. Kavereita oli vuosia sitte viimeksi. Olen yksinäinen. Tunnen olevani ilmaa. Olen halunnut jo kauan parisuhdetta. Toki seurustellut olen, mut nykyää en kelpaa siis naisille ollenkaa. Tunnen olevani epäonnistunut. Joskus nuorena olin laiha ja komea vielä. Tukka kaljuuntunu tossa 20 jälkee ja mul on aika huono itsetunto. Myös olen noin 15 kg lihonnut ja tullut kaljamahaa. Tuntuu et maailma on julma meille erikoisille vaan ettei vaan ketää enää löydä. Jotenki en vaa jaksa tätä elämää. Tuntuu pahalta kun ei kelpaa vain ja muut saa kumppaneita. Olen pitkään miettiny mitä vikaa mussa on jos ei ees kavereita, tuntuu et oon jotenki ilmaa. Olen monta kertaa miettiny itsemurhaaki. Apua olen hakenut erilaista ja syön masennuslääkkeitä. Mut onko täälä muita joilla samoja tuntemuksia. Haluan jotain vertaistukee ja keskustella tästä?
Kommentit (390)
En uskalla lähestyä kun netissä naisia.mut en saa osumia tinderissä ja kukaa nainen ei vastaa ja ota minun päin yhteyttä se ihmetyttää. en voi missää nimes olla niin ruma mitä hittoa!!!!!! saakeli ottaa päähän tää elämä. No mä oon 195 cm pitkä ja painan 109 kg. On tätä mahaa mutta ei pitäs olla este ku oon pitkä
Vierailija kirjoitti:
Aloitin Huhtikuussa psykoterapian vuodeksi. Kognitiivinen psykoterapeutti. En kai sitte osaa keskustella ihmisten ja naistenkaa. Ihmiset hyvin helposti turhautuu ja kyllästyy muhun. Äitiniki sanoo sä et kuuntele koskaan ja jauhat aina samoja juttuja.
AP! Äitimuorisi on oikeassa. Rauhoitu, lopeta höpötys ja KUUNTELE ajatuksen kanssa, mitä ihmiset yrittävät sinulle sanoa. Täällä yritetään auttaa sinua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mä halua koiraa.. en pysty sitä hoitaan. Haluaisin esti kumppanin ja sitten hänen kans miettiä koiran hankkimista.
Ensin sinun on hoidettava tuo korvien väli kuntoon ja sitten miettiä naiskuvioita. Tai hommaat tyttöystäväksi jonkun toisen mt-kuntoutujan. "Normaalit" naiset kyllä kiertävät sinunlaisesi kaukaa..
Miksi ap:llä ei voisi olla tyttöystävänä jotain kilttiä mt-kuntoutujaa, joka omakohtaisesti ymmärtäisi hänen vaikeuksiaan. Hyvä ratkaisu se minusta olisi. Vakka kantensa jne.
En aja itteeni kaljuksi. Olen menossa hius siirtoon. Haluaisin laihduttaa paljokin jopa 10 kg. uuden elämän. Haluan tukkani en aja haivenia pois. Lopetin alkoholin käytön. Lenkkeilen kyllä.
Ei monet naiset halua mua. Eikä vain ymmärrä minua ja mun elämää ja mun vaikeuksia. Monella naisella on kavereita. Hyvä tutkinto. Korkeakoulu elämä ja kavereita.
Vierailija kirjoitti:
Ei monet naiset halua mua. Eikä vain ymmärrä minua ja mun elämää ja mun vaikeuksia. Monella naisella on kavereita. Hyvä tutkinto. Korkeakoulu elämä ja kavereita.
Miksi sitten pyörit jossain tinderissä ja muissa, kun tiedostat itsekin että toinen mt-ongelmainen on sinulle paras ja ainoa vaihtoehto seurustelumielessä. Tutustu johonkin kivaan mt-kuntoutujanaiseen, teillehän on vaikka ja mitä tapaamisia olemassa. Ne ns. normaalia elämää elävät naiset tahtovat kaltaisensa parisuhteeseen, mikä on täysin luonnollista.
En löydä semmoista mistään. Olen kyllä miettiny. Olen vain tinderissä ja yritän naisia. Mutta tuloksetta osumia kun ei vain enää millään tule. Nuorempana ja ennen mulla on ollut normaaleja naisia ja he ovat musta kiinnostuneet. Joku mättää rajusti nyt.
SOITA OMAN KAUPUNKISI AIKUISSOSIAALITYÖN NEUVONTAAN JA SANO, ETTÄ HALUAT TAVATA SAMANLAISTEN ONGELMIEN KANSSA KANPPAILEVIA IHMISIÄ.
Pistin capsilla, ettet vaan taas jatkaisi höseltämistä ja jättäisi tätä oleellista kommenttia huomiotta.
Vierailija kirjoitti:
En löydä semmoista mistään. Olen kyllä miettiny. Olen vain tinderissä ja yritän naisia. Mutta tuloksetta osumia kun ei vain enää millään tule. Nuorempana ja ennen mulla on ollut normaaleja naisia ja he ovat musta kiinnostuneet. Joku mättää rajusti nyt.
No se mättää että olet keski-ikäinen, moniongelmainen, kehityshäiriöinen, huonoitsetuntoinen ja alko-ongelmainen mies. Et ole varsinaisesti kuuminta hottia parisuhdemarkkinoilla.
No sitten mä varmaa tyydyn olemaan ikuisesti vain yksin ja unohdan kylmästi kaikki. En pääse pussamaa naista nukkumaan yhdessä olemaa iloinen että mulla on parisuhde. Olen yksinäinen ja vihainen elämäni. Olen keski-ikäinen joo ihminen vanhenee. Olen lihonut ei voi mitää kaljuuntunut. No mulla on silti vakituinen työ ja en ole sairas. mennää näillä elämä.
Lopetin koko alkoholin en todellakaa jaksa enää pyöriä baareissa en jaksa laihoja ylimielisiä kaunottaria jotka hihittelee ja nauraa. Mä en enää jaksa semmoista. En sanoisi että mulla on alkoholi ongelmia ei todellakaa.
Ehkä sitte oon vaa ikuisesti tässä elämässä mitä mulle on annnettu niin se äitiki sanoi ei voi mitää vaa mitää asoille ku sä oot tommonen mikä oot. Ehkä joko hyväksyn sen tai teen itsemurhan. Mä en jaksa olla yksin vuosia enää.
SOITA OMAN KAUPUNKISI AIKUISSOSIAALITYÖN NEUVONTAAN JA SANO, ETTÄ HALUAT TAVATA SAMANLAISTEN ONGELMIEN KANSSA KANPPAILEVIA IHMISIÄ.
Jos mä en kerta ikinä saa ketää ja katon vaa mnuita pariskuntia ja naiset hihittelee komeitten miesten kanssa ja panee heitä. Mä en kestä sitä. Mä en vaa jaksa saatana olla yksin aina!!!
Tämä on ilmiselvä trolli. Lopeta jo.
Olen ihan ihminen. en mikää hiton trolli. Mun elämä on tälläistä ja haluan avautua saakeli hitto vie. EN halua katsoa muita pariskuntia. Mäki haluaisin oman elämän ja oman kullan tyttöystävän jonka kans mennä käsikkäin lenkille.
Mä en kertakaikkiaan vaa enää jaksa. Olen tehnyt joitaki muutoksia. Käyn vakituisesti töissä.. urheilen joo. Mutta tuntuu että mä oon ilmaa ketää ei välitä ketää ei kiinnosta. Ketää ei halua jutella. Naisetki ei kato ees päälle.
Vierailija kirjoitti:
Mä en kertakaikkiaan vaa enää jaksa. Olen tehnyt joitaki muutoksia. Käyn vakituisesti töissä.. urheilen joo. Mutta tuntuu että mä oon ilmaa ketää ei välitä ketää ei kiinnosta. Ketää ei halua jutella. Naisetki ei kato ees päälle.
No ei ihme, vaikutat olevan pahasti sekaisin ja pakkomielteine. Siihen päälle vielä pituus ja paino..joo ei ihme että sut kierretään kaukaa. Olet todella arvaamattoman ja pelottavan oloinen.
lopetin myös alkoholin käytön ja halun itteni kuntoo. Eli muutoksia olen tehnyt. Mutta eipä edelleen kuten sanoin ei pääse ees treffeille.
Olen kyllä 36v joo ei ole eka kerta kun sanottu että olen kuin teini-ikäinen. Ehkä juuri siksi olen lievästi kehitysvammainen heikkolahjainen ihminen.