Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elämä on mulla sekaisin ja olen hyvin turhautunut kaikkeen.

Vierailija
28.08.2021 |

Mitenhän aloittaisin tän ketjun. Voin kertoa vaikka omasta elämästä. Eli mulla on ollut aika vaikee elämä. Lapsuus ihan ok hyvä perhe, vanhemmat töissä. Sitte menin kouluun ja alettiin pahasti kiusaamaan kun vissiin olin ujo ja jotenki tyhmä. Sitten jotenki koulun käynti eu sujunut.. laitettiin mulle päiväkotiin oma hoitaja kun en vissiin pärjännyt ihmistenkaa. Sitten jouduin jo erityiskouluun en pysyny mukana ja jotain oli vialla. Monta vuotta kävin semmosta mukautettua yläastetta ja tehtiin kokeet. Oppimisvaikeus nykyään heikkolahjaisuus. No sitten kävin amiksen ja sain huonot numerot.. sitte toisen koulun sain huonot numerot. Elämä ollut tosi sekavaa. Olen töitä tehnyt lukuisia potkuja saanut en ole pärjännyt. Asiat ei mene perille. Nykyää olen 36 v mies sinkku, kavereita ei tuttuja ei ketään ole. Olen tosi masentunut turhautunut vihainen omaan elämääni. Tunnen olevani jotain ilmaa. Vanhemmat pitää yhteyttä ketään muuta ei ole. Kavereita oli vuosia sitte viimeksi. Olen yksinäinen. Tunnen olevani ilmaa. Olen halunnut jo kauan parisuhdetta. Toki seurustellut olen, mut nykyää en kelpaa siis naisille ollenkaa. Tunnen olevani epäonnistunut. Joskus nuorena olin laiha ja komea vielä. Tukka kaljuuntunu tossa 20 jälkee ja mul on aika huono itsetunto. Myös olen noin 15 kg lihonnut ja tullut kaljamahaa. Tuntuu et maailma on julma meille erikoisille vaan ettei vaan ketää enää löydä. Jotenki en vaa jaksa tätä elämää. Tuntuu pahalta kun ei kelpaa vain ja muut saa kumppaneita. Olen pitkään miettiny mitä vikaa mussa on jos ei ees kavereita, tuntuu et oon jotenki ilmaa. Olen monta kertaa miettiny itsemurhaaki. Apua olen hakenut erilaista ja syön masennuslääkkeitä. Mut onko täälä muita joilla samoja tuntemuksia. Haluan jotain vertaistukee ja keskustella tästä?

Kommentit (390)

Vierailija
61/390 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksullisen kanssa pääsee aina treffeille. Oli minkänäköinen ja ikäinen tahansa. 

Vierailija
62/390 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salille ja tukka pois kokonaan. Bodatut, kaljut miehet on ihan kuuminta hottia. Ei se Bull Mentulakaan mikään nätti poika ole, mutta niin vaan on saanut kauniin vaimon. Saattaa tietty olla, että sillä on myös anteeksipyytämätön asenne. Se on vaikeampaa saada kuin hyvä kroppa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/390 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Älä yritä miellyttää muita. Lopeta kaljoittelu ja ala raitis elämä. Vika ei ole ympäristössä eikä kaljuuntuvassa päässä, vaan pään sisällä. Yritä päästä töihin, vaikka siivoamaan, autokuskiksi T.m.s. Niitä aina tarvitaan.

Vierailija
64/390 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua mennä maksulliselle ei kiinnosta.

Vierailija
65/390 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mähän sanoin että lopetin alkoholin. Käyn vakituisesti töissä. Kaikki rullaa. Kuntoilen nyt.

Vierailija
66/390 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet vakitöissä haasteistasi huolimatta? Harrastat liikuntaa? Käyt terapiassa?

Miten olet saanut työpaikan tällaisena aikana, jos sinulla on fyysisiä ja psyykkisiä ongelmia ja kehitysviivästymiä. Vai oletko tukityöllistetty tai kuntouttavassa toiminnassa. 

Joku tässä haiskahtaa.  

Vierailija
67/390 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kyllä 36v joo ei ole eka kerta kun sanottu että olen kuin teini-ikäinen. Ehkä juuri siksi olen lievästi kehitysvammainen heikkolahjainen ihminen.

Ai olet tällä kertaa vaihtanut provoissasi sukupuolta. Moikkamoi tubulaaritissi!

Vierailija
68/390 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIksi en voi kelvata lievästi ylipainosena. Miksi mun pitäs olla bull mentula.. lihaksia täynnä ja laiha ja hyvä vartalo miksi ihmeessä. ja miksen kelpaa kaljuuntuneena?

Vierailija
69/390 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain vakityön ihan palkkatyön. teen yövuoroa ja hyvin maksetaan lisineen. No outoa on mutta en ole saanut potkuja ja pärjään työssäni ja sain toistaiseksi voimassa olevan sopparin. No sanos muuta mutta työpaikka on. En ole kuntouttavassa ei mitää semmoista. Normi palkkatyö.

Vierailija
70/390 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MIksi en voi kelvata lievästi ylipainosena. Miksi mun pitäs olla bull mentula.. lihaksia täynnä ja laiha ja hyvä vartalo miksi ihmeessä. ja miksen kelpaa kaljuuntuneena?

Ei se ole ulkonäköasiat jotka mättää vaan korvien väli. Hoida se kuntoon ja ajattele sitten vasta parisuhde- ja naisjuttuja. Tai hankit sen mt-kuntoutujan tyttöystäväksi. Jommin kummin, miten itse tykkäät valita. 

Sinulla on niin erikoisen oloinen ja rajattu ajatusmaailma, että se ei kohtaa ollenkaan "tavallisten" naisten kanssa. Mission impossible. 

Vierailija
71/390 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerropa meille miten onnistut selviytymään työelämästä, jos et selviydy mistään muusta elämän osa-alueesta. 

Vierailija
72/390 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytin tänää naiselle kuvaani hän sanoi olen söpö, et ole ruma. Aika jännä kyllä sanotaan kaikkee jatkuvasti mutta sitten ei kiinnosta enempää. Niin se huonoa tuuria aina minulla.

Vierailija
73/390 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en ole ollut koskaa töissä kun 2 kk ja saanut useammat potkut tai olen itse lopettanut kun en jaksa raskaita työtä herätä töihin. No nyt on jokin ihme että käyn töissä ja jaksan. No musta tykätään ja esimies kehui että olen hyvä työntekijä ja sain vakipaikan. Helppoa työtä.

Vierailija
74/390 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näytin tänää naiselle kuvaani hän sanoi olen söpö, et ole ruma. Aika jännä kyllä sanotaan kaikkee jatkuvasti mutta sitten ei kiinnosta enempää. Niin se huonoa tuuria aina minulla.

Puhut nyt ristiin itsesi kanssa, kun väitit ettei kukaan nainen ikinä edes puhu sinulle.

Vierailija
75/390 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei puhu missää keskustassa.. ei oikein netissäkää enää. ei kukaa vastaa.. ei ota yhteyttä. olenko niin kauhea ihminen etten saa naista koskaan.. ilmeisesti olen kauhea paska 

Vierailija
76/390 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne naiset sinun ongelmiasi korjaa. Ulkoistat vastuun omasta hyvinvoinnistasi toiselle ihmiselle. Kukaan ns. tervepäinen nainen ei tuohon ryhdy. 

Vierailija
77/390 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten mun ainut keino olla yksin elämäni. Tai tehdä itsemurha.

Vierailija
78/390 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt se on varma että tässä vuosien päästä jo teen itsemurhan. En kestä itseäni en tälläistä elämää. Haluan erilaisemman elämän en jaksa tälläistä en todellakaa.

Vierailija
79/390 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaan tosissani miettimää itsemurha vaihtoehtoja kun oon niin yksinäinen nykyää eikä naiset anna mahdollisuutta mulle tutustua ja lähtee ulos treffeille ja ei kiinnostu koskaan.

Vierailija
80/390 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat lapselliselta, hemmotellulta, itsekeskeiseltä ja ärsyttävältä pennulta. Itsariuhkailut oikein kirsikka kakun päällä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kaksi