Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Se, että naiset myyvät itseään ei ole mitään naista vapauttavaa vaan omanarvontunteen puutetta

Vierailija
17.08.2024 |

Voitasiinko jo lopettaa nämä voimaantunut onlyfans -nainen höpinät?

Sanon myös sen: palvelujen ostajat ovat miehiä, josita kannattaa pysyä mahdollisimman kaukana.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta

N31

Vierailija
2/11 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Minä ainakin halusin viettää leveää elämää opiskeluaikana. Viikonlopussa pystyi tienaamaan helposti pari tonnia, eikä tarvinnut edes nostaa lainaa.

N30

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole omanarvontunnon vaan rahan puutetta. Mä ainakin mieluummin söisin ja pystyisin ostamaan tarvitsemani, kuin kituisin köyhänä ikuisesti. Jos on siis sellainen tilanne että vaihtoehdot alkaa olla vähissä

Vierailija
4/11 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen pitäisi saada elää haluamallaan tavalla ilman kiusaamista. Luultavasti ap ei edes ymmärrä kiusaavansa, kuten kiusaajat eivät yleensäkään.

Vierailija
5/11 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnioitan kyllä huo ria ja onlyfans mimmejä enemmän kuin sellaisia naisia ketkä antaa kännipäissään tai muuten vaan helposti pil lua ihan ilmaiseksi. Huo rat ja onlyfanistit ovat sen verran fiksuja että ottaa edes rahaa. Jos antaa ilmaiseksi noin vaan, niin silloin oman arvon tunne vasta pakko olla heikko.

Vierailija
6/11 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunnioitan kyllä huo ria ja onlyfans mimmejä enemmän kuin sellaisia naisia ketkä antaa kännipäissään tai muuten vaan helposti pil lua ihan ilmaiseksi. Huo rat ja onlyfanistit ovat sen verran fiksuja että ottaa edes rahaa. Jos antaa ilmaiseksi noin vaan, niin silloin oman arvon tunne vasta pakko olla heikko.

Minä kunnioitan kaikkia naisia yhtä paljon vaikka antaisivat jokaiselle vastaantulijalle. Taidan olla aika harvinaisuus.

Vierailija
7/11 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on rahaa

Vierailija
8/11 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se vapautta jos omasta tahdostaan tekee.  Kun paheksuntaakin on vielä. 

Vierailija
9/11 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomio pitää kääntää sinne missä naiset ei ole vapautuneita.

Vierailija
10/11 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä kunnioitan kaikkia naisia yhtä paljon vaikka antaisivat jokaiselle vastaantulijalle. Taidan olla aika harvinaisuus.

Et ole harvinaisuus, teitä simp miehiä mahtuu 13 tusinaa.

Vierailija
11/11 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa. Minä ainakin halusin viettää leveää elämää opiskeluaikana. Viikonlopussa pystyi tienaamaan helposti pari tonnia, eikä tarvinnut edes nostaa lainaa.

N30

Muista kuitenkin kertoa tulevalle lastesi isäehdokkaalle että CV ltä löytyy Hu*Ran ammatin harjoittaminen. Yksikään jota mieheksi voi kutsua, ei koske tuollaiseen naiseen. Olet vähän sama kuin se ruskea kikkare joka kahden tikun välissä kannetaan roskiin ettei hajuakaan tartu vaatteisiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kolme