Nyt palaa pinna miehen kaveriin!!
Olen niin raivona! Miehen kaveri ollut koko viikonlopun jo ja taas lähtivät koko päiväksi harrastamaan! En voi tajuta tuollaista itsekkyyttä! Aivan kuin minua ei olisikaan! Luulin että tänään voitaisiin tehdä jotain kivaa kun pe-la mennyt jo poikien kanssa mutta ei.. ''me mennään soittelemaan''..!! Ei edes voinut kysyä sopiiko se minulle!! Taas saan kököttää päivän yksikseni! Mieheni tuntuu palvovan tätä renttukaveria ei mitään voi sanoa vastaan vaan aina suostuu kun kaveri pyytää. Kuvittelin että puolisona olisin tärkein mutta mitä vielä! Soittamassa käydään vähintään kolmesti viikossa ja varsinkin silloin kun tämä kaveri tulee. Ottaa niin päähän että tekisi mieli paiskata sen kamat ulos ikkunasta! Minua ei tietysti huomioi mitenkään päinvastoin käyttäytyy kuin hän omistaisi mieheni ja minä olisin tunkeilija. Ovat lapsuuskavereita mutta minä olen sentään puoliso! Minua ei tulla omaan kotiini ylenkatsomaan! En edes tiedä milloin se taas lähtee ja saan mieheni takaisin. Aaargh!!
Kommentit (469)
Miksi miehet sitten seurustelee jos kerran kaverit on parempaa seuraa? Harrastakoot sitten seksiä keskenään!
Aika uskomatonta. Voisiko joku mies valaista mikä niissä ystävissä niin kiehtoo? Että oma rakas jätetään toiselle sijalle. Haluan oikeasti ymmärtää.
Käy ap:aa sääliksi. Varsin ikävä tilanne, ja tuntuu, että olet itse pahentanut sitä mielessäsi rakentamalla erilaisia sääntöjä, kuvioita ja periaatteita siitä minkä tulisi olla miehelle tärkeintä ja miten sen tulisi näkyä. En sano tätä pahoittaakseni mieltäsi lisää, vaan koska olen itse elänyt samantyyppisiä kuvioita suhteissa ja huomannut, että ne toistuvat. Vaikka yksi harmi katoaisi, mieli rakentaa toisen osoittamaan, miten toinen ei välitä jne. Ainoa keino on päästää irti tuollaisista ajatuskuvioista. Ei toista pitäisi laittaa päättämään, mikä heille on tärkeintä elämässä. Se kääntyy helposti itseään vastaan, vastaus ei välttämättä miellytä eikä sellaisen tivaamisesta ole yksinkertaisesti mitään hyötyä - haittaa sitäkin enemmän. Ihmisillä on monia tärkeitä asioita elämässään ja niiden järjestys voi vaihdella tai olla epämääräinen. Ei siinä ole mitään pahaa. Suurimman osan ajasta miehesi kuitenkin on sanojesi mukaan ihana. Ja ihmisiä on vaikea muuttaa, sinun on itse harkittava voitko sietää miehesi mukana tulevia "lieveilmiöitä" kuten kaveria ja bändiä, vai etsitkö mieluummin toisenlaisen miehen. Kaverusten välien rikkominen tai sen yrittäminen on takuuvarma naula arkkuun, sitä en suosittele missään nimessä tekemään. Koita kaverin lähdettyä keskustella miehen kanssa ratkaisukeskeisesti. Kerro miltä sinusta tuntuu. Yrittäkää pohtia yhdessä säännöt joita kaverin vierailujen suhteen noudatatte jatkossa. Esim. kaveri voi olla teillä korkeintaan tietyn ajan, jonka aikana MIEHESI toimii isäntänä kaverilleen, eli kokkaa, siivoaa ja pyykkää. Tai miehesi maksaa sinulle lomamatkan kaverin vierailun ajaksi. Tai jotain muuta. Miehelläsi ja hänen kaverillaan on selvästi syvä ystävyys, jota sinun ei tarvitse ymmärtää, mutta jos haluat miehesi kanssa olla, on sinun löydettävä keinot sietää sitä.
[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 18:27"]
Voi ei... taisin mokata juuri nyt.. :( Aloin haastaa riitaa sen kaverin kanssa kun tosissaan ovat yhä täällä ja pelaa pleikkarilla jotain hemmetin peliä ja menin sanomaan että vois olla hiljempää.. Aikuset miehet pwlaa pleikkaria vohi vittu!! Sanoin sille että sem musiikki on täyttä paskaa ja vois pysyä hitto kotonaan ja jättää meidät rauhaan olen joo juonut hieman mutta tää kaveri on tä'uys juoppo se ei ajattele ketään muuta jkuin itteään!! MIES ALKOI PUOLUSTAAN TÄTÄ KAVERIA SAAMARI!!!!!!!! Mminä oon pirttihirmu kuulema ja voiettä vittu kaveri on joskus pelastanyt sen hengen että ikuisessa kiitollisuudennvelassa sille EI HITTO! Mies sanoi että jättää mut jossen muutu.. ::::::::::;*( Mitä mä teen en halua menettää rakasta mut Vvihaan sitä kaveria VIHAAN!!!!!!!! Meenpian nukkumaan ja kun heröäänse on pois. seonpois!!!!!! Nytton se vitun bändi ja muita tuola ollkkaris mutta lähhtevät pian johoki. POJAT! ELÄMÄN SUOLA HITTO POJAT!! aina ne pojat ja minä jään yksin..:*( aap.
[/quote]
ai hieman... :D
[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 12:33"]
Kyllä vaan minun oletetaan passaavan. Tällä kaverilla on keliakia ja MINUN olisi pitänyt tajuta hankkia sopivaa syötävää! Nyt kun ovat soittohommissaan taidan pakata vaatteeni ja lähteä vanhempieni luo kunnes MINUN kotini on taas vapaa. Aloin jo vähän rauhoittua mutta näin tämän miehen farkut pyykkikorissa ja alkoi taas keittää. Ilmeisesti MINUN oletetaan pesevän hänen vaatteensakin..! Antakaa nyt niitä hyviä vinkkejä miten pääsen tästä loisesta eroon!
[/quote]
HYVIÄ VINKKEJÄ LOISESTA EROON PÄÄSEMISEKSI:
ÄLÄ HOMMAA SILLE SYÖTÄVÄÄ.
ÄLÄ PESE SEN PYYKKEJÄ.
MUUTA?
Tänne on näköjään tullut paljon vastauksia. Tilanne ei ole juuri parantunut. Kaveri ei nyt asu meillä, mutta eipä ole paljon miestäkään näkynyt. Murjottaa ja on loukkaantunut kun ''ajoin hänen kaverinsa pois''. Arvaatteko missä hän nytkin on? Soittamassa! Mies käy kotona vain töiden jälkeen syömässä ja tulee illalla 22-23 aikoihin jolloin itse olen jo niin väsynyt ettei keskustelua voi ajatellakaan. Sen verran sain nyt selville että kaveri tosiaan on lähdössä viikonloppuna kotiinsa, mutta tuntuu pitkältä nämä päivät sitä odottaa! :( Tiedän kokemuksesta että tilanne helpottuu parin päivän sisällä kaverin lähdöstä ja mies lähentyy taas minua, mutta nyt kun hän on täällä, jokainen sekunti poissa hänen luotaan on ajan tuhlausta! Miten saisin miehen päähän taottua että pahemmin ei voisi naista loukata!? ap.
Mieheni ei ole homo, siitä olen varma. Tuskin kaverikaan on. ap.
[quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 13:52"]
[quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 12:34"]
Miesten välinen ystävyys voi olla todella vahva, en lähtisi noin tuoreena tyttöystävänä sitä haastamaan. Jos kaveri on pitkäaikainen, kuin veli, ja vielä alfan asemassa "laumassa", niin miehesi antaa hänen mielipiteilleen varmasti suuren arvon. Annat käytökselläsi vain miehen kaverille ammuksia. Nalkuttaminen ja puheet perheestä ja pyrkimys kontrolloida tai sitoa miestä nähdään nuorten miesten keskuudessa isona varoitusmerkkinä. Kaltaisesi naiset ovat heille jo käsite. Olet antanut itsestäsi tällä palstalla (ja veikkaan että myös kotona) kireän ja huumorintajuttoman kuvan. Veikkaan että miehesi miettii tällä hetkellä että mihinköhän on ajautunut ja haluaako tuota oikeasti lopun elämäänsä... ja kaveri säestää vieressä. Jännä nähdä miten käy. Itse olen aina koittanut tulla miehen kavereiden kanssa toimeen, passaan mielelläni "poikia", ja usein olen illanvietoissa mukana ja kaikilla on hauskaa. Sama toimii toisinpäin.
[/quote]
Jos miehesi vastavuoroisesti passaa tyttöjä, niin mitä se käytännössä sisältää ja kuinka usein? Poikien passaaminen kuulostaa mielestäni siltä kuin olisit äiti miehesi kavereille. Kuinka paljon käytöstäsi määrittää pelko tulla leimatuksi kireäksi ja huumorintajuttomaksi, koetko muutenkin suurta tarvetta miellyttämiseen?
Toinen juttu: nimenomaan tuoreen tyttöystävän pitää asettaa rajat miehen kavereiden kanssa vietetylle ajalle, jos siihen tarvetta on. Silloin siihen on vielä mahdollisuus, kun käytösmallit eivät ole rutinoituneet vaan suhteen pelisääntöjä luodaan. Toinen vaihtoehto on sitten koko loppuelämänsä ajan olla nalkuttava akka tai niellä pahaa mieltänsä sisälleen.
[/quote]
Kukaan itseän ja kavereitaan kunnioittava mies ei IKINÄ laita naista kavereidensa edelle. IKINÄ!
En kestä tätä yksinoloa kotona! Pitäisikö minun mennä kuuntelemaan heidän harjoitteluaan ja esittää että on ihan ok että soittavat joka päivä? Tiedän että muiden tyttöystävät joskus ovat siellä. Mutta minua ei varmaan haluta.. :'( On niin toimeton olo yksin etten tiedä mitä teen!! ap.
[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 17:10"]
En kestä tätä yksinoloa kotona! Pitäisikö minun mennä kuuntelemaan heidän harjoitteluaan ja esittää että on ihan ok että soittavat joka päivä? Tiedän että muiden tyttöystävät joskus ovat siellä. Mutta minua ei varmaan haluta.. :'( On niin toimeton olo yksin etten tiedä mitä teen!! ap.
[/quote]
Kai sinulla on omakin elämä? Kaverit, harrastukset?
Tässä tilanteessa en halua puhua ystäville, kun olo on toivoton ja levoton. Haluan saada jotain merkkiä siitä että olen miehelle tärkeä, en pysty nyt keskittymään mihinkään muuhun! Onko typerä idea mennä soittokämpälle nyt? Haluan niin kovasti mennä mutta jos taas tulee riita.. Mies tulee kuitenkin vasta myöhään ja haluaisin selvittää asian nyt. ap.
Et nyt mene minnekään roikkumaan. Sun pitää nyt oikeasti ryhdistäytyä ja keksiä itsellesi jotain muuta tekemistä.
[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 16:41"]
Miten saisin miehen päähän taottua että pahemmin ei voisi naista loukata!? ap.
[/quote]
Tuota... Minä tiedän kyllä monta paljon pahempaakin tapaa joilla naista voi loukata. Sinä olet vain niin läheisriippuvainen ettet osaa ajatella yhtään objektiivisesti.
Anna nyt miesten nauttia yhteisestä tekemisestään nämä viimeiset päivät. Jos kaveri on kerran pian lähdössä, niin sittenhän miehesi on taas kokonaan sun. Siis jos on - ellet ole tuolla takertumisella ajanut häntä kokonaan pois.
[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 17:21"]
Tässä tilanteessa en halua puhua ystäville, kun olo on toivoton ja levoton. Haluan saada jotain merkkiä siitä että olen miehelle tärkeä, en pysty nyt keskittymään mihinkään muuhun! Onko typerä idea mennä soittokämpälle nyt? Haluan niin kovasti mennä mutta jos taas tulee riita.. Mies tulee kuitenkin vasta myöhään ja haluaisin selvittää asian nyt. ap.
[/quote]
Ei ne tosiaan sua sinne halua, kun olet käyttäytynyt niinkuin olet. Odottele että se mies tulee kotiin ja sitten PYYDÄ ANTEEKSI kun olet ollut nalkuttava akka. Käske myös kertoa pahoittelusi tälle kaverille huomenna kun menee soittamaan.
[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 17:10"]
[/quote]
Voi hyvänen aika. Elämäsi taitaa olla jatkuvaa draamaa. Jonka kehität ihan itse. Kyllä miehet huomaavat jos menet sinne esittämään jotain. Nyt menet kuumaan kylpyyn ja rentoudut kunnolla ja kun mies tulee, puhutte. Ihan rauhassa. Älä huuda äläkä syyttele, mies on jo päättänyt että SINÄ et voi tilannetta muuttaa.
Käyttäydy sensijaan niin että mies itse haluaa muuttua.
[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 17:32"]
[/quote]
Ei ne tosiaan sua sinne halua, kun olet käyttäytynyt niinkuin olet. Odottele että se mies tulee kotiin ja sitten PYYDÄ ANTEEKSI kun olet ollut nalkuttava akka. Käske myös kertoa pahoittelusi tälle kaverille huomenna kun menee soittamaan.
[/quote]
Joo ap, toi on ainoa keino toimia, jos haluat juuri nyt kuulla olevasi miehellesi tärkeä. Jos haluat hyvän parisuhteen ja vähän arvostusta, lopetat ton kynnysmattoilun ja pistät mieheskin tekemään jotain suhteen hyväksi. Se on valinnan paikka nyt.
[/quote]
Ajattelitko, että jos menet sinne treenikämpille, niin mies alkaa kanssasi selvittää tilannetta? No, ei ala! Unohda koko idea! Mene lenkille ja sen jälkeen luet kirjaa ja syöt suklaata tms. Teillä on paljon selvitettävää, ja ehkä teistä ei ole pysyväksi pariksi, mutta sen aika ja paikka ei ole tänään ja siellä treenikämpällä.
Äärimmäisen typerä idea! Luuletko tosiaan että kukaan ilahtuu sun näkemisestä kun ensin kiellät soittamisen teillä, ajat jätkät ulos, ja sitten menet perässä ja keskeytät harkat kun haluat vähän puhua? Ajattele välillä muitakin kuin itseäsi!
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 17:41"][quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 17:32"]
[/quote]
[/quote]
Joo ap, toi on ainoa keino toimia, jos haluat juuri nyt kuulla olevasi miehellesi tärkeä. Jos haluat hyvän parisuhteen ja vähän arvostusta, lopetat ton kynnysmattoilun ja pistät mieheskin tekemään jotain suhteen hyväksi. Se on valinnan paikka nyt.
[/quote]
Juuri näin. Lakkaa olemasta matto. Itse tilassasi odottaisin myhäillen kaverin lähtöä. Sitten, kun seurani taas kelpaisi, lähtisin omille menoilleni joka päivä enkä ilmoittelisi mitään. Kotona miehelle ivan viileästi. Kyllä se mies alkaa jotakin tekemään jos suhde mitään merkitsee. Yleensä sanotaan ettei pidä kulkea nenä pystyssä, mutta ap on niin turpa mudassa, että voisi kyllä nenäänsä ihan kunnolla taivasta päin nostaa.
[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 14:01"]
No olipas tekstiä, nyt vasta luin. Hassua että aapee kätevästi unohti mainita että asunto jossa miehensä kanssa majailee on itseasiassa tämän kaverin omistama! Ei viitsinyt myydä kun muutti maailmalle niin antoi kaverilleen vuokralle sen. Että ihan oikeus on mennä omaan kotiinsa ''loisimaan'', se sovittiin vuokrasopimusta tehdessä. Pirttihirmu on sana joka oikeasti kuvaa aapeeta hyvin. T: sen surkean bändin toinen kitaristi.
[/quote]
Velvoitettiinko sopparia tehdessä myös ap toimimaan vuokraisännälle ilmaisena kokkina ja sisäkkönä sekä sylkykuppina? Kysyttiinkö ap:lta, sopiiko tämä hänelle vai sopiko isäntä mahdollisesti vaimonsa käytöstä kuin vaimo olisi hänen omaisuuttaan?
Vuokraisäntä ei yleensä saa tulla kämppäänsä loisimaan, vaikka kuinka olisi kämpän omistaja. Jos maksavat selvästi halvempaa vuokraa tästä hyvästä, niin ymmärrän järjestelyn, mutta silti asiasta pitäisi olla jonkinlainen sopimus ja vuokraisännällä jokin ennalta sovittu määrä päiviä, jotka hän saa asua tämän pariskunnan kotona. Ymmärrän että no rasittavaa, jos toinen voi mennä ja tulla ihan mielensä mukaan, se kun vaikeuttaa perheen omien suunnitelmien tekemistä.