Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt palaa pinna miehen kaveriin!!

Vierailija
28.09.2014 |

Olen niin raivona! Miehen kaveri ollut koko viikonlopun jo ja taas lähtivät koko päiväksi harrastamaan! En voi tajuta tuollaista itsekkyyttä! Aivan kuin minua ei olisikaan! Luulin että tänään voitaisiin tehdä jotain kivaa kun pe-la mennyt jo poikien kanssa mutta ei.. ''me mennään soittelemaan''..!! Ei edes voinut kysyä sopiiko se minulle!! Taas saan kököttää päivän yksikseni! Mieheni tuntuu palvovan tätä renttukaveria ei mitään voi sanoa vastaan vaan aina suostuu kun kaveri pyytää. Kuvittelin että puolisona olisin tärkein mutta mitä vielä! Soittamassa käydään vähintään kolmesti viikossa ja varsinkin silloin kun tämä kaveri tulee. Ottaa niin päähän että tekisi mieli paiskata sen kamat ulos ikkunasta! Minua ei tietysti huomioi mitenkään päinvastoin käyttäytyy kuin hän omistaisi mieheni ja minä olisin tunkeilija. Ovat lapsuuskavereita mutta minä olen sentään puoliso! Minua ei tulla omaan kotiini ylenkatsomaan! En edes tiedä milloin se taas lähtee ja saan mieheni takaisin. Aaargh!!

Kommentit (469)

Vierailija
1/469 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, mies on tulossa kotiin! :') Ja kaveri jää sen toisen kaverin luo, sanoin että pakkasinkin jo valmiiksi! onnellinen ap!

Vierailija
2/469 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se miehen kaveri kuullostaa ylimieliseltä luuserilta, millä on hirveitä käsityksiä itsestään.:p Jotenkin osaan kuvitella millaisesta tyypistä on kyse

Ap:n juttuja lukiessa ensimmäinen käsitykseni oli aivan toinen, mutta lukiessani jatkoa tajusin paremmin mitä hän ajaa takaa. Ap on mielestäni ihan oikeassa, mutta ei osaa kiihtymykseltään tai tilanteen tuoreuden vuoksi ilmaista asiaa riittävän selkeästi. Tiedän tuon Ap:n kuvaileman miestyypin, mikä tulee jäädäkseen ja kaikki pyörii kuin sormia napsauttamalla hänen ja hänen ilosanomansa ympärillä; mikäli jokin on esteenä sen ilosanoman eteenpäin viemisessä, niin se eliminoidaan armotta. Tällä kertaa se eliminoinnin kohde on Ap.

Mun kämppääni ei tulisi yksikään vitun hippi näppäilemään kitaraa ja ulisemaan, että mun kahvinkeitto häiritsee uusien melodioiden syntyä. Se tyyppi löytyisi oven takaa kitaroineen ja saisi rappukäytävässä keskustella naapureiden kanssa häiritseekö soitto heitä vai häiritseekö naapurit soittoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/469 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2014 klo 11:21"]

Se miehen kaveri kuullostaa ylimieliseltä luuserilta, millä on hirveitä käsityksiä itsestään.:p Jotenkin osaan kuvitella millaisesta tyypistä on kyse

Ap:n juttuja lukiessa ensimmäinen käsitykseni oli aivan toinen, mutta lukiessani jatkoa tajusin paremmin mitä hän ajaa takaa. Ap on mielestäni ihan oikeassa, mutta ei osaa kiihtymykseltään tai tilanteen tuoreuden vuoksi ilmaista asiaa riittävän selkeästi. Tiedän tuon Ap:n kuvaileman miestyypin, mikä tulee jäädäkseen ja kaikki pyörii kuin sormia napsauttamalla hänen ja hänen ilosanomansa ympärillä; mikäli jokin on esteenä sen ilosanoman eteenpäin viemisessä, niin se eliminoidaan armotta. Tällä kertaa se eliminoinnin kohde on Ap.

Mun kämppääni ei tulisi yksikään vitun hippi näppäilemään kitaraa ja ulisemaan, että mun kahvinkeitto häiritsee uusien melodioiden syntyä. Se tyyppi löytyisi oven takaa kitaroineen ja saisi rappukäytävässä keskustella naapureiden kanssa häiritseekö soitto heitä vai häiritseekö naapurit soittoa.

[/quote]

Hyvä kuvaus! :D Omalla miehellänikin on tuollaisia kavereita mutta onneksi eivät käy meillä edes kylässä, mies tapaa niitä muualla,harvakseltaan. Saisin kyllä hepulin jos tulisivat meille roikkumaan ja vaatimaan palvelua! Todennäköisesti paiskoisin kamat ikkunoista ja ovista niin kauas kuin jaksan, ja luuserin itse perässä! Oma tupa oma lupa.

Vierailija
4/469 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

suosittelen lämpimästi teitä tekemään nyt äkkiä kolme lasta niin sitten sun on vielä kivempi palstalla käydä valittamassa, kuinka paskaa sun elämä on

Vierailija
5/469 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Renttu taitaa olla omakin miehesi, kun ei tavallisena arkimaanantaina ole töissä kuten normaalit ihmiset vaan viettää päiväänsä harrastuksen parissa...

Vierailija
6/469 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kokemusta näistä kavereista. Paskinta heissä onkin juuri se, minkä tuolla yksi sanoi, tarkoitti tosin varmaan lohdutukseksi: kyllä se kaikki muuttuu, kun saavat sen ikioman pirttihirmun itselleen pyykkejä pesemään.

Harrastuksen vuoksi mieheni kaveripiiri oli yhdessä vaiheessa häntä hieman itseään nuorempaa, ikäeroa noin viitisen vuotta, ehkä. Kyllä minullakin meinasi hermot mennä, kun näitä kakaroita alkoi perjantai-iltana tippumaan meille, joka stanan viikonloppu. Mitään kyselemättä tai soittelematta. Suurin osa notkui siellä vielä sunnuntaiaamuna, odottellen kait kahvinkeittoa. Oli aika paskaa aikaa, ei viitsinyt alkaa pirttihirmuilla, mutta kyllä välillä vitutti todella hartaasti tulla perjantaina väsyneenä töistä kun tämä opiskelijakööri siellä istui ennen mínua. Suurin osa oli vielä ihan hemmetinmoisia itsekeskeisiä kusipäitä, jotka kohteli naisia kuin toisen luokan kansalaisia, sentään tuli aika usein sanottua, että lähdenpä yläkertaan lukemaan, kun en jaksa tälläistä sovinistista paskaa kotonani kuunnella.

Miehen kanssa tästä riideltiin, mutta eihän miestä voi kavereistaan erottaa, eihän. Olen aika varma, että  mun kavereita ei olisi kyllä meillä katsellut ollenkaan noin.

Kyllä olen sitä mieltä, että jos toisen kämpässä loisii niin vähintä mitä voi tehdä on olla edes jotenkin siipiä myöten. Kysyä esimerkiksi, jos on ollut kotona kun toinen töissä, että hei keitänkö mä sulle ne kahvit. Ei ole paljon pyydettty.

Mutta vielä tosta "lohdutuksesta": niin, sitten kun meidän elämäntilanne muuttui ja miehellä olisi ollut enemmänkin aikaa kavereilleen (työn takia joudun asumaan toisella paikkakunnalla) niiin missäs nämä ovatkaan. Ei nyt voi kun siljan vanhemmat tulee käymään ei nyt voi kun mökille laitetaan uutta keinua. Meillä ei ole lapsia, joten emme saa kutsuja mihinkään näille mökkikeikoille, vaan viettävät siellä nyt yhteistä aikaa lapsiperheineen (no en sinne haluaisikaan), mistä mies on kyllä vähän surullinen. Että edes kerran vuodessa voisi järjestää sellaisen poikien illan, johon kutsutaan, mutta pitää nyt ymmärtää, se oma vaimo ja perhe onkin nyt näille tärkein.

Että AP  älä sure, kyllä se joku pirttihirmu tuonkin riesan korjaa, ja miehesi jää turhaan näppejään nuolemaan ja odottelemaan kaveria käymään. Surullista ja vähän sydäntä särkevää, mutta niin näiden kanssa käy, jotka eivät ymmärrä ystävyyden päälle muuta kuin omat menot ja oma kiva ja mun soittelut ja mun harrastukset.

Vierailija
7/469 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, mikä tilanne?

Vierailija
8/469 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 12:20"]

Käsi sydämelle? Kuka nainen laittaa miehensä etusijalle, kun hyvä ystävätär tulee ulkomailta asti käymään?[/quote]

Minun paras ystävätär laittaa hyvin usein oman miehensä etusijalle kun olen Suomessa käymässä. On luvannut mennä miehensä kanssa esim. sienimetsään tai viemään mattoja pesuun tai poimivat puskissa marjoja. Välillä käy niin, ettemme ehdi tavata lainkaan.

Ulkosuomalainen

Vierailija
9/469 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 23:06"]

Kyllä jotkut olleet muutaman päivän vierailuja, mutta kahdesti ollut 2-3 viikkoa ja kerran tosiaan 2kk. Kyllä siinä hymy hyytyisi muiltakin aivan varmasti! ap.[/quote]

Täällä on mielestäni tarpeettomasti mollattu ap:tä lukematta ja miettimättä tarkemmin millaisesta tilanteesta tässä on kyse. Ap, olen ihan samaa mieltä kanssasi. Tuollainen loisiminen ei käy päinsä ja noin lyhyen ajan kuin puolentoista vuoden aikana useammat viikot saati kuukaudet ovat ihan liikaa. On kohtuutonta odottaa, että tuollainen loisiminen olisi puolisolle ilmoitusluontoinen asia eikä edes tiedä, milloin vieras lähtee.

Sinun täytyy nyt pystyä rauhallisesti kertomaan miehellesi, ettei tuollainen voi jatkua. Yritä olla kiihtymättä, jotta pystyt perustelemaan asian siten, että miehesi tajuaa tilanteen sinun kannaltasi. Mihinkään kostotoimenpiteisiin ei pidä ryhtyä. Tsemppiä!

Vierailija
10/469 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmeen vastauksia täällä annetaan? "Mene ap äitisi luokse maanpakoon" "Hae sen kundin kamat takaisin" Tervetuloa kynnysmattolaan, täällä vedetään takaisin kaikki mikä on tervettä itsesuojelua ja puolien pitämistä? ensinnäkään se ei ole ap jonka kuuluu lähteä, vaan sen loisen, jotta ap saa jatkaa normaalia elämäänsä. Toisekseen ne kamat menis rappikseen itse kultakin, koska tossa töppäsivät (ja haastoivat riitaa) noi jätkät eikä ap.

Vierailija
11/469 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei tullut selvyyttä asioihin, tuli riita :( Tulin kotiin, ja täällä oli miehen lisäksi se kaveri, ja eräs toinenkin kaveri käymässä. Toivoin että mies olisi ollut yksin koska tosiaan näimme viimeksi eilenaamulla ja ajattelin että hän olisi miettinyt miltä musta tuntuu, ja halunnut olla kahden kesken. Olivat jo laittaneet ruokaa ja syöneet, mies pääsee tuntia minua ennen töistä. Tiskit oli tiskaamatta ja ruokaa oli vain vähän jäljellä minulle. Sanoin että syötyäni haluan jutella ja minulla onkin aikalailla sanottavaa, menivät siitä makuuhuoneeseen kuuntelemaan musiikkia kun söin, ihan iloisina vain, ei edes mieheni vaikuttanut yhtään anteeksipyytävältä. Menin sitten perässä ja käskin sammuttamaan musiikin koska minulla on asiaa mutta kukaan ei uskonut! ''Kyllä me ihan hyvin kuullaan näinkin'' ja ei edes katsonut minuun! Raivostuin ja kiskoin johdon seinästä! Kaikki mitä olin suunnitellut unohtui, olin niin loukkaantunut ja vihainen! Ja tämä yksi vain virnisteli silloin käskin heidän vaan painua helvettiin, huusin niin lujaa kuin jaksoin! Ja samalla ovenavauksella lähti sitten mieheni :( Huusin perään että parempi tulla takaisin yksin. Ja nyt olen sitten taas ihan yksin, miten tässä näin kävi? Olin suunnitellut ihan toisenlaista iltaa.. :'( Soitanko miehelle ja käsken tulla kotiin vai mitä teen? Asiallisia vastauksia, kiitos, olen muutenkin lyöty jo. ap.

Vierailija
12/469 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt et ota yhtään mitään yhteyttä ukkoosi, vaan rauhoitut itse ja katso mitä vastaan tulee. Olet niin ripustautunut tuohon mieheesi, että oikein pahaa tekee. Miehesikin tietää sen, ja siksi voi tehdä mitä haluaa.

Vierailija
13/469 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä tuntuu hyvältä! Sulloin kaverin kaikki kamat jätesäkkiin ja viskasin ovenpieleen! :D Sohvalta vein tyynyn ja peiton pesukoneeseen, ja asettelin sohvatyynyt nätisti paikoilleen! Tadaa, meillä ei enää majailla! :) ap.

Vierailija
14/469 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tämä juttu on totta niin en voi kuvitella että ap ja miesystävänsä saisivat hyvän parisuhteen aikaiseksi. Heillä tuntuu olevan aivan liikaa ongelmia.

- Kommunikaatio ei toimi lainkaan

- Aivan erilainen käsitys siitä miten vapaa-aikaa vietetään (kavereiden kanssa samana tyyliin kuin nuorena vai kotona puolison kainalossa kyhnyttäen)

- Kumpikaan ei tunnu arvostavan toistaan, ap osoittaa sen haukkumalla miehen musiikkia (ei kuulosta lainkaan rakastavan naisen kommenteilta) ja ystäviä ja mies taas satsaamalla enemmän ystäviinsä kuin puolisoonsa.

- Ap tuntuu kirjoitustensa perusteella läheisriippuvaiselta

- Mies tuntuu kakaralta joka haluaa kotiin vakipanon hoitamaan kotihommat ym ja lisäksi haluaa elää nuoren miehen elämää jossa mennään ja touhutaan vapaasti

- Jos mies pakotetaan luopumaan bändistään hänestä tulee onneton, jos mies jatkaa bändissä on ap onneton ja jos bändi alkaisikin menestyä veikkaan että mies menisi keikoille ym. ilman mitään halua olla sitoutunut parisuhteeseen ja ap taas olisi mustasukkainen eikä kestäisi tilannetta.

Joskus on vain parempi tajuta aikanaan jos ei sovita yhteen. Ero on paljon helpompi jos ei ole lapsia.4736

Vierailija
15/469 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kiltti, hae ne pojun tavarat sieltä pihalta pois. Etkö ymmärrä että sillä tavalla lietsot vaan lisää riitaa? Ehkä hetken tuntui hyvältä mutta mieti nyt vielä. Ystävyys on miehille tärkeä juttu, ei sen pitäisi olla sinulta pois. Miehesi toivoo että sinullakin olisi hauskaa sillä välin kun hän on ystäviensä kanssa. Nyt pilaat häneltä tuon asian murjottamalla ja raivoamalla kun et saa huomiota. Lähde nyt oikeasti tuulettumaan ystävien kanssa tai yksin, et tule jaksamaan kovin kauan noin. Oletko ensimmäisessä parisuhteessasi? Silloin helposti luulee että kaikki aika pitää viettää yhdessä, mutta kyllä kumpikin tarvitsee omaa aikaa ja omia ystäviä, vielä sittenkin kun on naimisissa ja kun on lapsia. Älkää suunnitelko taloja ja tulevaisuutta ennenkuin sinäkin olet sisäistänyt tämän asian. Ellet pian korjaa käytöstäsi, mies lähtee luotasi. Ja tämä ihan ystävällisenä neuvona.

Vierailija
16/469 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2014 klo 18:04"]

Kylläpä tuntuu hyvältä! Sulloin kaverin kaikki kamat jätesäkkiin ja viskasin ovenpieleen! :D Sohvalta vein tyynyn ja peiton pesukoneeseen, ja asettelin sohvatyynyt nätisti paikoilleen! Tadaa, meillä ei enää majailla! :) ap.

[/quote]

Entäs kun huomaatkin itse nukkuvasi nättien sohvatyynyjesi päällä sohvalla?

Kun mies nukkuu mukavasti sängyssä kaverinsa kanssa?

Saat mitä kerjäät.

Vierailija
17/469 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 11:51"]

[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 11:38"]

Käytä tuo vapaa-aikasi vaikka kirjan kirjoittamiseen. Hyvä nimi kyseiselle kirjalla voisi olla: "Elämäni pirttihirmuna".

[/quote]

Ai että nainen on pirttihirmu jos ei siedä huonoa kohtelua omassa kodissaan? Kyllä ei ole miehellä arvot kohdallaan ellei laita vaimoaan etusijalle!

[/quote]

Miten vaimon arvot jos ei laita miestään etusijalle?

Vierailija
18/469 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

186, en ole tietenkään miehelle haukkunut bändiä, olen ollut mielestäni kannustava ja rakastava. En pidä heidän musiikistaan mutta sillä ei mielestäni ole merkitystä koska mieheni ei tee kappaleita, ei hän voi siitä loukkaantua. Aion nyt laittaa miehelle tekstiviestin ja pyytää häntä kotiin ja vihjailen mukavasta sovinnosta.. Jos vain saan jutella miehen kanssa kahdestaan hän kyllä kuuntelee minua. ap.

Vierailija
19/469 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä ne siat!

Vierailija
20/469 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset mennyt moneksi päiväksi ystäviesi tai äitisi luo! Ei yhdessä päivässä miehelle vielä ikävä tullut, tietenkään. Nyt riidan jälkeen hankalampaa.

tuo kaveri on narsisti. Tai ovat pojat homoja. Et juurikaan voi voittaa.

ansaitset kyllä parempaa. Opettele silti viihtymään yksinkin tai ystäviesi kanssa. Se taito on elämässä hyödyksi, jatkui tämä suhde lopulta tai ei.

Tsemii. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kahdeksan