Kävin taas Ruotsissa ja täytyy taas todeta että ruotsalaiset on kyllä huomattavasti suomalaisia kauniimpia ja komeampia
Eikä kokemukseni perustu vain Tukholman keskustaan tai Tukholmaan ylipäätänsä. Ruotsalaisilla on selkeät ja kauniit kasvonpiirteet, vahvat, tuuheat hiukset, silmätkin on tummemman väriset. Siniset silmät on Ruotsissa selvästi siniset (usein mustikan väriset) eikä sellaiset hailakan vaaleat harmaasävyiset kuin täällä Suomessa. Suomessa on vielä peruna- tai hyppyrinenät ja taikinanaamat.
Se täytyy kyllä todeta, että moni ruotsalainen pilaa luonnonkauniin ulkonäkönsä liialla laittautumisella, värjätään hiuksia liikaa, otetaan aurinkoa/käydään solariumissa jne.
Kommentit (39)
Naiset onkin suomalaisia kauniimpia, mutta miehet eivät todellakaan ole niin komeita kuin suomalaiset miehet.
Vierailija kirjoitti:
Naiset onkin suomalaisia kauniimpia, mutta miehet eivät todellakaan ole niin komeita kuin suomalaiset miehet.
Ei vaan paljon komeampia, niinkuin esim. Mikael Persbrandt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruotsalaiset naismaiset miehet eivät todellakaan ole komeita suomalaisiin maskuliinisiin, miehekkäisiin miehiin verrattuna!
No jos Hitler olisi voittanut maailmansodan niin joo varmasti ruotsalaiset yleisesti olisi kauniita ja komeita.
Ei voittanut joten ei ne ole. Eikä ole myöskään hollantilaiset ja muutkaan heinäsirkkaihmiset.
Kauneimmat ja siroimmat sekä pienimmät ihmiset ovat andalusialaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa se dildolta näyttävä koksunokka?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruotsalaiset naismaiset miehet eivät todellakaan ole komeita suomalaisiin maskuliinisiin, miehekkäisiin miehiin verrattuna!
Just se maskuliinisuus ei ole enää ihailtava juttu. Pitää olla japanilaistyylinen siro animemies, joka on hyvin androgyyni. Maskuliininen mies on vähän kuin ulkoiluttaisi koiraa ja joutuisi korjaamaan ison pään kokoisen paskapökäleen pussiin, joka olisi normaalisti tanskandogin jäännös, muttei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitvit? 60v sekakäyttäjän näköinen.
Suomalaiset hailakan vaaleat silmät ovat harvinaisuus maailman mittakaavassa, että niistä kannattaa olla ylpeitä. Ja mä olen ainakin saanut kehuja hyppyrinenästäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole komea. En todellakaan tajua viehätystä, siis noin niin kuin objektiivisemmilla fyysisillä mittareilla. Mikäs siinä toki, jos pitää näyttelijänä.
Itse olen naimisissa elovenavaalean ruotsalaisnaisen kanssa. Kauniita ovat, vaikkei se tärkein ominaisuus olekaan.
En moisia murehdi, koska olen huomattavasti keskivertoa komeampi mies missä tahansa päin maailmaa, mukaan lukien Ruotsissa. Itse asiassa näytän varsin skandinaavilta muutenkin.
Johtuu vaan siitä, että Tukholmassa on enemmän valkoisia kuin Helsingissä.
Vierailija kirjoitti:
Olet väärässä, ei vaaleiden maamujen määrä Tukholmassa on noin tuplat Helsinkiin nähden (20% vs. 10% koko väestöstä). Eli faktat kuntoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet väärässä, ei vaaleiden maamujen määrä Tukholmassa on noin tuplat Helsinkiin nähden (20% vs. 10% koko väestöstä). Eli faktat kuntoon.
Jos menet oikeasti käymään Tukholmassa, näet että siellä on valkoisempaa. Se johtuu siitä, että tilastoissa valehdellaan.
Niillä on täysin eri geeniperimä. Korkeakulttuuri ollut jo tuhat vuotta sitten. Teollisuussuvut yms. vauraampia, älykkäämpiä ja kauniimpia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos menet oikeasti käymään Tukholmassa, näet että siellä on valkoisempaa. Se johtuu siitä, että tilastoissa valehdellaan.
Olen asunut Tukholmassa viimeiset 20 vuotta. Täällä asuinalueet ovat enemmän erkaantuneet toisistaan kuin Helsingissä. Itse en näe juuri muita kuin vaaleita ihmisiä, mutta se johtuu pelkästään siitä, etten liiku ei-eurooppalaisten maamujen kansoittamilla alueilla ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole komea. En todellakaan tajua viehätystä, siis noin niin kuin objektiivisemmilla fyysisillä mittareilla. Mikäs siinä toki, jos pitää näyttelijänä.
Onhan se hot.
Vierailija kirjoitti:
No jos Hitler olisi voittanut maailmansodan niin joo varmasti ruotsalaiset yleisesti olisi kauniita ja komeita.
Ei voittanut joten ei ne ole. Eikä ole myöskään hollantilaiset ja muutkaan heinäsirkkaihmiset.
Kauneimmat ja siroimmat sekä pienimmät ihmiset ovat andalusialaisia.
Andalusiassa on vahva pohjois-afrikkalainen ja arabialainen geeniperimä ja se näkyy! Sellaista just sopivaa mystiikkaa <3
Vierailija kirjoitti:
Niillä on täysin eri geeniperimä. Korkeakulttuuri ollut jo tuhat vuotta sitten. Teollisuussuvut yms. vauraampia, älykkäämpiä ja kauniimpia.
Ei suomalaiset kaikki tyhmiä ole. Sivistys voi kasvaa muutenkin, jos itse antaa mahdollisuuden siihen.
Suomeen kuuluu harmaat silmät, persunenä ja taikinaiho. Voiko ruotsalaisista osa olla albiinoja?