Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Päätettiin miehen kanssa alkuviikosta että aletaan yrittään lasta, sitten...

Vierailija
27.09.2014 |

...kävin eilen lääkärissä muista syistä ja siellä paljastu että oon jo raskaana. Nopeeta toimintaa!

Kommentit (64)

Vierailija
41/64 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 16:28"]Hieno juttu, onnittelut. Hankin nyt synnytyksen jälkeen toinen ehkäisy jos nuo kerran petti :)
[/quote]

Ei se pettäny jos syynä oli mun mahatauti. Mutta täytyy kyllä myöntää että luottamus pillereita kohtaan laski aika paljo. Onneksi on vielä aikaa miettiä ehkäsyhommia :-)
Ap

Vierailija
42/64 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/64 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 16:33"]Sis miten otitte kondomin liian aikaisin pois? Ettekö osaa käyttää kondomia?? Se otetaan pois kun siemensyöksy on tapahtunut ja mies vetää kondomista kiinni pitäen kalun ulos sinusta, miten sen voi ottaa liian aikaisin pois, siis otitteko ennen siemensyöksyä vai?? ihme selitystä.. taisit vähän puijata..
[/quote]

Voi Luoja :-D Siis yleisesti ottaen lopetettiin kondomin käyttö mahataudin jälkeen liian nopeesti ja alettiin luottaan siihen että pillerit toimii taas. Ei me sitä nyt kesken seksin pois otettu!
Ap :-D

Vierailija
44/64 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä täällä kanssa raskaana silkasta ajatuksesta. Kumia käytetty yhdynnän alusta loppuun, ei mitään "tökkästäänpä paljaalla"-leikkimistä, vaan ihan alusta loppuun jynkyt kumitettuna ja ei puhjenneita kumeja. Kaveri teki viime vuonna pillerien läpi esikoisensa (meni kolme liuskaa, ennenkuin edes huomasi mitään) ja toinen kaveri synnyttää tänä vuonna kierukkavauvan...

Vierailija
45/64 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut ap!

Vierailija
46/64 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 16:48"]Minä täällä kanssa raskaana silkasta ajatuksesta. Kumia käytetty yhdynnän alusta loppuun, ei mitään "tökkästäänpä paljaalla"-leikkimistä, vaan ihan alusta loppuun jynkyt kumitettuna ja ei puhjenneita kumeja. Kaveri teki viime vuonna pillerien läpi esikoisensa (meni kolme liuskaa, ennenkuin edes huomasi mitään) ja toinen kaveri synnyttää tänä vuonna kierukkavauvan...
[/quote]

Selibaatti alkaa olla ainoa varma ehkäsykeino ;-)

Vierailija
47/64 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 16:48"]Onnittelut ap!
[/quote]

Kiitos!
Ap

Vierailija
48/64 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin lopetit pillereiden syönnin?Kuinka meinaat selittää miehellesi, jos olet jo ollut pidempään raskaana ja alkuviikosta otit puheeksi, että mitä jos kokeillaan..? Kävit vieraissa?

Vierailija
49/64 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 16:50"]Milloin lopetit pillereiden syönnin?Kuinka meinaat selittää miehellesi, jos olet jo ollut pidempään raskaana ja alkuviikosta otit puheeksi, että mitä jos kokeillaan..? Kävit vieraissa?
[/quote]

Et oo tainnu lukea koko ketjua? Pillereitä oon syöny jo vuosia. Jonkin aikaa sitten mulla oli kova mahatauti (jonka aikana oksensin pillereitä ulos ehkä välillä) Taudin jälkeen käytettiin myös kondomia. Mutta niihin aikoihin tulin raskaaksi. Joko pillerit petti tai sitten lopetettiin tuo varakondomin käyttö liian aikasten eikä pillerit ollu alkaneet vaikuttaa vielä kunnolla. Alkuviikosta päätettiin että nyt on passeli aika vauvalle tietämättä että olinki jo raskaana. Mitään sen kummempaa selitettävää mun miehelle en tässä nää.
Ap

Vierailija
50/64 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 16:59"]Pettäjähoro
[/quote]

Rasittava kommentoija
Ap

Vierailija
51/64 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 16:50"]

[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 16:48"]Minä täällä kanssa raskaana silkasta ajatuksesta. Kumia käytetty yhdynnän alusta loppuun, ei mitään "tökkästäänpä paljaalla"-leikkimistä, vaan ihan alusta loppuun jynkyt kumitettuna ja ei puhjenneita kumeja. Kaveri teki viime vuonna pillerien läpi esikoisensa (meni kolme liuskaa, ennenkuin edes huomasi mitään) ja toinen kaveri synnyttää tänä vuonna kierukkavauvan... [/quote] Selibaatti alkaa olla ainoa varma ehkäsykeino ;-)

[/quote]

Joo luostari kutsuu ja sielläkin nukun kokovartalokondomissa märkiäen unien varalta :D

Vierailija
52/64 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jestas sentään mitä kommentteja täällä tulee! Onnea ap!

Vierailija
53/64 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 17:03"][quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 16:50"]

[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 16:48"]Minä täällä kanssa raskaana silkasta ajatuksesta. Kumia käytetty yhdynnän alusta loppuun, ei mitään "tökkästäänpä paljaalla"-leikkimistä, vaan ihan alusta loppuun jynkyt kumitettuna ja ei puhjenneita kumeja. Kaveri teki viime vuonna pillerien läpi esikoisensa (meni kolme liuskaa, ennenkuin edes huomasi mitään) ja toinen kaveri synnyttää tänä vuonna kierukkavauvan... [/quote] Selibaatti alkaa olla ainoa varma ehkäsykeino ;-)

[/quote]

Joo luostari kutsuu ja sielläkin nukun kokovartalokondomissa märkiäen unien varalta :D
[/quote]

Varastit mun suunnitelman! :-D Toki luostarissa on se Pyhä Henki uhkaavan lähellä, sitä vastaan ei ainakaan Marialla ehkäsyt tehonnu.
Ap

Vierailija
54/64 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 17:03"]Jestas sentään mitä kommentteja täällä tulee! Onnea ap!
[/quote]

Kiitos! :-)
Ap

Vierailija
55/64 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan hirveitä kommentteja osa kirjottelee! voi olla toisen puolesta ihan vaan ilonen eikä tarvi alkaa pettämisestä jnejnejne syytteleen. ONNEA!

Vierailija
56/64 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 17:11"]ihan hirveitä kommentteja osa kirjottelee! voi olla toisen puolesta ihan vaan ilonen eikä tarvi alkaa pettämisestä jnejnejne syytteleen. ONNEA!
[/quote]

KIITOS! :-)
Ap

Vierailija
57/64 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 17:06"]

[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 17:03"][quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 16:50"] [quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 16:48"]Minä täällä kanssa raskaana silkasta ajatuksesta. Kumia käytetty yhdynnän alusta loppuun, ei mitään "tökkästäänpä paljaalla"-leikkimistä, vaan ihan alusta loppuun jynkyt kumitettuna ja ei puhjenneita kumeja. Kaveri teki viime vuonna pillerien läpi esikoisensa (meni kolme liuskaa, ennenkuin edes huomasi mitään) ja toinen kaveri synnyttää tänä vuonna kierukkavauvan... [/quote] Selibaatti alkaa olla ainoa varma ehkäsykeino ;-) [/quote]

Joo luostari kutsuu ja sielläkin nukun kokovartalokondomissa märkiäen unien varalta :D [/quote] Varastit mun suunnitelman! :-D Toki luostarissa on se Pyhä Henki uhkaavan lähellä, sitä vastaan ei ainakaan Marialla ehkäsyt tehonnu. Ap

[/quote]

Auttaisikohan, jos olisi tuhma siellä luostarissa ja tekisi tihutöitä, minkä kerkeäisi :D ? Semmoinen tekopyhä hiihtelijä, joka laittaisi herätyskellot soimaan vääriin aikoihin ja tappaisi huonekasveja ruiskimalla niihin suolavettä? :D

Vierailija
58/64 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 17:20"][quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 17:06"]

[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 17:03"][quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 16:50"] [quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 16:48"]Minä täällä kanssa raskaana silkasta ajatuksesta. Kumia käytetty yhdynnän alusta loppuun, ei mitään "tökkästäänpä paljaalla"-leikkimistä, vaan ihan alusta loppuun jynkyt kumitettuna ja ei puhjenneita kumeja. Kaveri teki viime vuonna pillerien läpi esikoisensa (meni kolme liuskaa, ennenkuin edes huomasi mitään) ja toinen kaveri synnyttää tänä vuonna kierukkavauvan... [/quote] Selibaatti alkaa olla ainoa varma ehkäsykeino ;-) [/quote]

Joo luostari kutsuu ja sielläkin nukun kokovartalokondomissa märkiäen unien varalta :D [/quote] Varastit mun suunnitelman! :-D Toki luostarissa on se Pyhä Henki uhkaavan lähellä, sitä vastaan ei ainakaan Marialla ehkäsyt tehonnu. Ap

[/quote]

Auttaisikohan, jos olisi tuhma siellä luostarissa ja tekisi tihutöitä, minkä kerkeäisi :D ? Semmoinen tekopyhä hiihtelijä, joka laittaisi herätyskellot soimaan vääriin aikoihin ja tappaisi huonekasveja ruiskimalla niihin suolavettä? :D
[/quote]

Vois vaikka auttaakki, eihän se Pyhä Henki kovin pahiksia halua hedelmöittää...
ap

Vierailija
59/64 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin suunniteltu

Vierailija
60/64 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on kyllä rassaava! Varmasti pettänyt miestään mutta saanut sen salattua tuommosella suunnitelmalla.