Noloin pierusi? Kampaamokatku...
Meinasin kuolla nolouteen tänään kampaajalla......
Kampaaja sai laitettua värin hiuksiini ja tarjosi odotteluajalle kupin kahvia. Join iloisesti kahvin, josta seurasi, että alkoi aivan hulluna kiertää mahassa. Siinä hetken kärvisteltyäni päätin, että jos varovasti, hiukan päästän ilmaa, kukaan ei huomaa ja olo helpottaa.
Noh...päästin varovaisen tuhnupierun, joka osoittautuikin aivan kamalaksi myrkkykaasuksi. Ja samalla hetkellä, kun olin tuhnutellut, saapui kampaaja paikalle ja totesi, että väri on valmis ja pitää siirtyä pesupaikalle. Siitä kun nousin, löyhähti sieltä kampausviitan (kappa??) alta sellaiset aromit, että meinas itseltäkin taju lähteä. Sen haistoi varmasti jokainen muukin koko liiketilassa. Kampaaja onnistui kyllä hyvin pitää pokkansa, koska varmaan haisi niin, että senkin silmiä kirveli....Oli vain IHAN KÄSITTÄMÄTTÖMÄN noloa istua vielä 45 minuuttia pestävänä, föönattavana ja leikattavana tuon jälkeen.
Pakko varmaan vaihtaa kampaajaa. Eli pliis, tarinoita noloista pieruista, että kestän tän ja tiedän, että en ole ainoa kaasuttelija!!!
Kommentit (1496)
Kuinkas hissipiereskely, onko täällä asian harrastajia? Itse olen huomannut varsin mukavaksi harrastukseksi koettaa aina pieraista hissistä poistuessa jos ei ole muita samassa hississä.
Hissipiereskelijä kirjoitti:
Kuinkas hissipiereskely, onko täällä asian harrastajia? Itse olen huomannut varsin mukavaksi harrastukseksi koettaa aina pieraista hissistä poistuessa jos ei ole muita samassa hississä.
Hep! Aina kun mahdollista. Paukutan usein jo matkan aikana. Kanssamatkustajatkaan eivät ole hidaste, tällöin täytyy vain päästää vähän hiljempaa. Asun kerroksessa 10, joten mukavasti on aikaa harrastaa.
Äijämorjestus kirjoitti:
Makoilin puutarhassani, kun alkoi tuntua, että kohta kehittyy semmonen maata halkova äijätäräys mahassa. Ajattelin nousta varovasti ja mennä autotalliin kun naapurusto on siihen aikaan kuoleman hiljainen ja vaimo ei tykkää kun täräyttelen niin että naapurit kuulee. Kohta viereisellä kadulla joku lenkkeilijä meni ohi ja päästi paukun joka askeleella kun ei nähnyt meikän puutarhaan eikä varmaan tajunnu että oli yleisöä paikalla. No silloin oma pokka petti ja sellainen ääni pääsi kuin puutarhatuolin kangas olis revitty kahtia. Se lenkkeilijä säikähti ja hetken päästä se puhkes nauruun. Ite hekottelin koko illan asialle, että semmonen morjestus.
Tyypillisen suomalaista, vain pierut keskustelee keskenään. Oon nauranut tälle jo viikon :D
Ylösnousu, tää ketju oli vajonnut jo pierujen alamaailmaan.
Sopivasti joku nostanut tämän ketjun, kun on tältä päivältä ihan tuore pierutarina.
Oltiin koiran kanssa lenkillä sellaisessa hoitamattomassa puistossa, joka on mäkinen ja jossa heinikko rehottaa lähes ihmisenkorkuisena. Nautin kun sykyisessä auringonlaskussa sai yksin lasketella pitkin mäkiä ja siinä hyväntuulisena lurautin pienen laulunpätkänkin, kun päässä soi Katupoikien Laulu. Kun ulos pääsi jo laulunpätkä niin siitä vapautuneena laskin perään pitkän, mahaa kaivelleen pierun ikäänkuin loppunuotiksi.
Samalla viereisestä heinikosta nousee yllättyneen näköinen pää. Oli ikäiseni nainen kumartunut noukkimaan oman koiransa jätöksiä ja katsoi nyt minua hiukan hämmästyneenä, mitä ilmeestä ehdin tulkita siinä kun muka itsevarmasti vaihdoin kurssia. "Mennääs Rekku tänne, tule..."
Sieltä samperin puistosta ei edes pääse pois kuin sitä reittiä minne olin menossa ennen kuin vaihdoin maisemaa.
No niin. Ketju on pitkä enkä lue kokonaan. Voihan se olla, etten ole ainoa tässä lajissa. Olin pe treffeillä, käytiin syömässä ja muutaman pubin kautta hänen luo. Huomadin kyllä, että mahassa kuplii, joten kävin vessassa ja koetin päästää kaikki ulos ennenkuin siirryttin makkarin puolelle. Seksi oli hyvää. Orgasmin tullessa tuli sitten sarjatulena myös pierua sykkeen tahdissa pröööt pröööt pröt pröt pröt pröt. Hämmentävä tilanne jolle mies naurahteli, mutta itse menin niin lukkoon että en saanut enää sanaa suustani. Keräsin kamppeeni ja häivyin. Mieheltä on tullut muutama viesti tuon jälkeen, mutta oon nyt niin noloissani etten tiedä mitä vastata. Tapailuasteella vielä, seksiä ollut kerran tätä ennen.
Vierailija kirjoitti:
No niin. Ketju on pitkä enkä lue kokonaan. Voihan se olla, etten ole ainoa tässä lajissa. Olin pe treffeillä, käytiin syömässä ja muutaman pubin kautta hänen luo. Huomadin kyllä, että mahassa kuplii, joten kävin vessassa ja koetin päästää kaikki ulos ennenkuin siirryttin makkarin puolelle. Seksi oli hyvää. Orgasmin tullessa tuli sitten sarjatulena myös pierua sykkeen tahdissa pröööt pröööt pröt pröt pröt pröt. Hämmentävä tilanne jolle mies naurahteli, mutta itse menin niin lukkoon että en saanut enää sanaa suustani. Keräsin kamppeeni ja häivyin. Mieheltä on tullut muutama viesti tuon jälkeen, mutta oon nyt niin noloissani etten tiedä mitä vastata. Tapailuasteella vielä, seksiä ollut kerran tätä ennen.
Miehelle tuo ei selvästi ollut kovin vakava asia. Jos mies kiinnostaa edelleen, kerro vaikka rehellisesti suunnilleen samat asiat, jotka kerroit viestissäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämäkö ovat mielestänne ihan tasokkaita , keskustelun aiheita ?Kylläpä olette alas vajonneet , sääli , sääli !!!
Nämä ovat juuri sen tasoisia, että näitä lukiessa ei jää epäselväksi, minkä tasoisia naisia enemmistö tällä foorumilla on. Miettikää nyt, aikuiset(?) naiset ihan innoissaan kertovat miten, missä ja minkä hajuisia pieruja ovat päästelleet.
Silloin kun ruokavalio on kunnossa, pieruja ei tule ja tämän tietää jokainen fiksu ja fiksusti syövä ihminen.
Usein nielemme syödessämme myös ilmaa, minkä vuoksi kaasua voi joutua mahaan ja sieltä suolistoon. Osa kaasupäästöistä tulee ulos röyhtäyksinä, mutta suurempi osa tulee yleensä ulos pieruina. Joidenkin käsitysten mukaan ihminen päästelee keskimäärin 15 pierua päivässä.
Kunnon hiilari-ahmija pieree varmaan 150 krt per päivä.
Tää tapahtu pari vuotta sitte mä pierasin mun huonees semmosen mätäkananmunapierun NI EIKÖHÄN OHJAAJA (asun laitoksessa) TULLU SIL SAMAL SEKUNNIL OVESTA SISÄÄNA Ja en muista mitä asiaa sil oli mut lopuks se sano " sun huone haisee vie roskat"
Pieraisin kerran yhdessä tehdassalissa ollessani yksin, mutta siihenpä tulikin yllättäen kollegani. Varoitin häntä tästä hajusta, mutta hän sanoi, ettei se häntä kyllä haittaa. Kaveri laskeutui muutaman rappusen ja kyykistyi katsomaan reaktorin näkölasista ja sanoi sitten itsekseen ihan spontaanisti: " hyi v***u, se haisee täälläkin".
Näin joulun aikaan, kun vatsa on täynnä kinkkua, on muodostuva kaasu tuoksultaan täyteläisen tammista, harmonisen kehittynyttä ja miellyttävän muhkeaa. Aavistus hyökkäävyyttäkin on kyllä havaittavissa. Toivoa sopii, ettei rakenne muutu liian leikkisäksi.
Kävelin Turun keskustassa kävelykadulla ja oli pakko päästää kiertävä ilma pois vatsasta ennen kuin kehtaan mennä Akateemiseen kirjakauppaan. Ajattelin ensin että saan ohjelmoitua sen salaiseksi agentiksi joka ei kuulu mutta saattaa hetken haista ulkoilmassa.
Siinä tuli sen mittainen ohjelmointivirhe että agentilla oli ääni. Ei yhtämittainen ääni vaan koska olin "pidätellyt" sen hiljaiseksi puristamalla niin ääni tuli askel askeleelta.
Siinä narisin mennessäni ja kun ihmiset kohdallani käänsivät päitään en olisi nopeammin voinut livahtaa kaupan ovesta sisään.
Olin juuri ostanut oman ensimmäisen asuntoni (rivitalo) ja kylään oli tulossa kaveripariskunta. Heitä odotellessa alkoi pierettää, joten eteisen mattoa suoristellessani töräyttelin iloisesti menemään. Ehtisi ne hajut siinä ajassa häipyä. No eikös vain sitten välittömästi soinut ovikello. Mitä kehveliä, olivat etuajassa! Koitin siinä äkkiä löyhötellä haisut toiseen huoneeseen (lol), mutta en kehdannut odotuttaa vieraita. Ilmeet vähän kertoi, että ei ne hajut olleet lähteneet mihinkään. Jooh, tervetuloa uuteen pierunkatkuiseen kämppääni.
Pierun haju, rakenne ja jopa maku muotoutuu lopulta monen eri asian vaikuttamisen yhteistuloksesta. Millaisia pieruja on olemassa: https://www.liekkipieru.fi/artikkeli/kuvaillaan-erilaisia-pieruja
Paras on märkä pieru! Tämä kaikille joskus sattunut niin sanottu märkä pieru tulee useimmiten täysin yllätyksenä. Kun on päästänyt antaumuksella kaasun tulla ulos, niin se onkin yllättäen kuulostanut ja tuntunut märältä. Sitten tarkemman tarkastelun tuloksena housuissa onkin vauhtiraidat tai ainakin vessapaperilla pyyhkäistäessä pakaroiden välistä, löytyykin merkkejä muustakin kuin pelkästä kaasusta.
Asuin luhtitalon yläkerroksessa. Mahaa oli vääntänyt koko illan ja tullut pahanhajuisia päästöjä. Sitten tunsin kun oli taas iso jytky tulossa. Tuuletusikkuna äkkiä auki, takapuoli ikkunan eteen ja kaikki ilmat pihalle niin että varmaan koko kaupunginosa kuuli sen. Sitten helpottuneena käännyn ympäri ja suljen ikkunan. Alakerran asukas, nuori nainen seisoo siinä omalla pihalla jonkun kaverinsa kanssa ja molemmat tuijottaa ikkunaani päin hölmistyneen näköisenä, ja minä tietenkin tuijotan takaisin. Molemmat erittäin näpsäkän näköisiä neitejä. Eipä sen jälkeen tarvinnut ajatellakaan asiaa, että pyytäisi jompaa kumpaa kahville...
Olin työpaikkahaastattelussa. Mahassa alkoi kiertää. Haastattelija lähti hakemaan jotain papereita. Ajattelin sillä aikaa päästää vähän ilmaa ulos, mutta tuli oikein pieruiset kurapaskat housuun. Haastattelijan tultua takaisin huoneessa haisi todella karsealla. Yritin siinä sitten vastailla pokkana naama punaisena kysymyksiin.
Tämä ei ole omani, mutta tuli mieleen.
Isäukko 80-luvulla vuokra-asunnossa päästi elämänsä suolistokaasut äänineen päivineen ilmoille. Muuten hyvä, mutta kun katsoi taakseen, vuokra-emäntä oli juuri tullut omilla avaimillaan sisään..
Näsineulan hississä varmaan 10 sekuntia kestänyt rutina ja haju,joka toi mieleen tukkeutuneen viemärin. Kanssani hississä ollut pariskunta vaikutti syystäkin hyvin järkyttyneeltä.
Valot välkkyi ja pa"a haisi..
Joo oli ab-kuuri päällä.
Vierailija kirjoitti:
Olin sairaalassa töissä ja mahassa oli kurissut pitemmän aikaa. Hiljaista käytävää kävellessäni oli pakko päästää ilmaa ulos,sieltä tulikin sitten ihan kunnon tuuttaukset. Helpotti, mutta voi luoja sitä nolouden määrää, kun tajusin että takana kävelee komea, nuori mieslääkäri...
Miksi toisen kauneus tai komeus lisää nolouden määrää`?
Usein nielemme syödessämme myös ilmaa, minkä vuoksi kaasua voi joutua mahaan ja sieltä suolistoon. Osa kaasupäästöistä tulee ulos röyhtäyksinä, mutta suurempi osa tulee yleensä ulos pieruina. Joidenkin käsitysten mukaan ihminen päästelee keskimäärin 15 pierua päivässä.