Noloin pierusi? Kampaamokatku...
Meinasin kuolla nolouteen tänään kampaajalla......
Kampaaja sai laitettua värin hiuksiini ja tarjosi odotteluajalle kupin kahvia. Join iloisesti kahvin, josta seurasi, että alkoi aivan hulluna kiertää mahassa. Siinä hetken kärvisteltyäni päätin, että jos varovasti, hiukan päästän ilmaa, kukaan ei huomaa ja olo helpottaa.
Noh...päästin varovaisen tuhnupierun, joka osoittautuikin aivan kamalaksi myrkkykaasuksi. Ja samalla hetkellä, kun olin tuhnutellut, saapui kampaaja paikalle ja totesi, että väri on valmis ja pitää siirtyä pesupaikalle. Siitä kun nousin, löyhähti sieltä kampausviitan (kappa??) alta sellaiset aromit, että meinas itseltäkin taju lähteä. Sen haistoi varmasti jokainen muukin koko liiketilassa. Kampaaja onnistui kyllä hyvin pitää pokkansa, koska varmaan haisi niin, että senkin silmiä kirveli....Oli vain IHAN KÄSITTÄMÄTTÖMÄN noloa istua vielä 45 minuuttia pestävänä, föönattavana ja leikattavana tuon jälkeen.
Pakko varmaan vaihtaa kampaajaa. Eli pliis, tarinoita noloista pieruista, että kestän tän ja tiedän, että en ole ainoa kaasuttelija!!!
Kommentit (1496)
Nariseeko täällä? kirjoitti:
Tämä nyt on aika klassinen tilanne. Koska jokaisessa parisuhteessa tulee se ennemmin tai myöhemmin se hetki kun jompikumpi pieraisee ensimmäisen kerran. Meidän tapauksessamme se olin minä, kun katsoimme opiskeluaikoina romanttisesti lempileffaani Bodyquardia. Minusta näin jälkikäteen ajateltuna itse pieru ja haju eivät olleet se pahin asia, vaan se etten pystynyt myöntämään sitä, vaan vaivihkaa ähistelin toisella jalalla sukan pois toisesta jalasta ja yritin saada lattiasta samaa ääntä :DD Myöhemmin tunnustin asian ja nauramme sitä vieläkin :D
:DD Mutta miten se äänen tekeminen jalalla lattiaa vasten olisi selittänyt hajun :D
Ei kauheen paha verrattuna tän palstan yleiseen tasoon, mutta viime vuonna kesätöissä olin kahestaan yhen vakkarin kanssa ja se opasti mulle jotakin. Pieretti ihan saatanasti, mutta sain pidäteltyä ansiokkaasti, kunnes se oli just 2 sekuntia vaille lähtenyt siitä tilasta ja sitten vaan pärähti . :D
Jyräyttelin lähimarketissa muutamia tänään. Puristin kädet nyrkkiin ja jyräytin pierun ulos. Loppuvaiheessa tuntui jotain mukanakin tulevan..Kotona huomasin,että ripulipaskaahan se vain oli.
Siis jostain syystä aina vaateliikkeissä, oli se sitten kirppari tai vaatemyymälä, AINA, minulle tulee kauheat ilmavaivat. Siellä sitten joko pinnistelen rekkien välissä tai pakko sitten päästää ilmat pihalle (äänettömästi toki) toivoen ettei ole muita asiakkaita lähettyvillä. Joskus olen paennut nopeasti hyllyjen tai rekkien väliin jos näkyy toinen asiakas tulevan samaan väliin. :'D En vain ymmärrä, että miksi juuri aina silloin kun olen vaatteita ostamassa.
Vierailija kirjoitti:
Olin nuorempana töissä asiakaspalvelijana ja alkoi kassalla ollessa pierettää aivan älyttömästi. Jossain vaiheessa ei näkynyt asiakkaita, ja päätin paeta takahuoneeseen pieraisemaan. Menin takahuoneeseen, vedin oven perässäni kiinni, ja pieraisin. Takaani kuului yskäisy. Jossain vaiheessa takahuoneeseen oli mennyt vartija, ja hän sai todistaa tämän "salapieruni." Hävetti olla töissä aina kun tämä vartija oli samaan aikaan. Hän virnuili erityisen paljon minulle tämän episodin jälkeen :D
Oisit kysynyt "ootsäkin täällä pieremässä?" :D
Me oltiin vasta seurusteltu muutaman viikon ja menty nukkumaan, makasin vatsalla ja mieheni silitteli minun takamusta. Ja, jostain syystä minulta lähti kunnon pommi. Ei mikään naisellinen vaan ihan kunnon jyräys joka ei vaan loppunut. Silittely loppui siihen ja haju oli jäätävä. Mieheni kysyi: Onko sinulla vatsa kipeä. Oli todella noloa. Vielä 21 vuoden jälkeen hän muistelee sitä pierua. Tosin nyt jo itse nauran tarinalle.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on "katku"?
Mistä epätykkäykset?
Yli 900 kommenttia tähän ketjuun kertoo kaiken tästä palstasta.
Olin nuorena esiteini-ikäisenä poikana seurakunnan kesäleirillä, ja meitä oli osallistujina vain muutama poika, suurin osa oli ikäisiäni tyttöjä. Joihinkin olin kai vähän ihastunutkin.
Jossain vaiheessa ohjelmassa oli joku leikki, en muista sitä enää tarkkaan, mutta siinä maattiin nurmikolla selällään, ja välillä jotkut nousivat istualleen tekemään jotain.
No sitten kun tuli minun vuoroni nousta makuulta istumaan, pääsi minulta ihan hillittömän äänekäs pieru! Onneksi ei (muistaakseni) kuitenkaan haissut ihan kammottavalle, sehän tästä vielä olisi puuttunut.
Seurakunnan nuoriso-ohjaaja totesi vaan "Sattuuhan sitä paremmissakin piireissä", ja tytöt tirskuivat ringissä...
Vierailija kirjoitti:
Nariseeko täällä? kirjoitti:
Tämä nyt on aika klassinen tilanne. Koska jokaisessa parisuhteessa tulee se ennemmin tai myöhemmin se hetki kun jompikumpi pieraisee ensimmäisen kerran. Meidän tapauksessamme se olin minä, kun katsoimme opiskeluaikoina romanttisesti lempileffaani Bodyquardia. Minusta näin jälkikäteen ajateltuna itse pieru ja haju eivät olleet se pahin asia, vaan se etten pystynyt myöntämään sitä, vaan vaivihkaa ähistelin toisella jalalla sukan pois toisesta jalasta ja yritin saada lattiasta samaa ääntä :DD Myöhemmin tunnustin asian ja nauramme sitä vieläkin :D
:DD Mutta miten se äänen tekeminen jalalla lattiaa vasten olisi selittänyt hajun :D
Oltiin joskus seurustelukumppanin kanssa tapahtumassa, jossa oli aika kova meteli ympärillä. Sitä hyödyntäen päätin päästää paukum.
No, kyllähän se haisi. Mies nauroi järkeilylleni.
Edustamani yritys oli myynnissä ja saksalaiset ostajakandidaatit olivat tulleet tutustumiskäynnille. Poikkesin tauolla vessaan päästämään jo pitkään vatsassa vellonutta ilmaa. Sieltähän tulikin sellainen päästö, että olin pyörtyä kaameaan rikkipierun löyhkään. Pian vieraiden pääjehu pompsahti ovesta sisään ja hänen naamastaan näki välittömästi, että hajuaisti oli kunnossa. Nyökkäsin Herr Doctorille ja pujahdin ulos naurua pidätellen. No kauppoja ei tullut. Tiedä sitten oliko tällä mahtituhnullani osuutta asiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on "katku"?
Mistä epätykkäykset?
Miksei kukaan vastaa?
Kerran istuin kuuron naisen vieressä ja pieraisin kovaa, hänhän ei sitä kuullut. Tosin hetken päästä hän alkoi heristellä sormeaan moittivasti.
Asun rivitalon päätyasunnossa. Naapuriasunto oli pitkään tyhjillään, kunnes eräs nuoripari sen viimein osti. Asuntojen välissä olevan aitauksen vuoksi ei näe naapurin pihalle. Eräänä päivänä tein puutarhatöitä ja piereskelin menemään, en muistanut että naapurissa asuu nyt joku. Muutaman fanfaarin jälkeen naapurin mies rykäisi virkayskän merkiksi, että kuultu on. Hävettää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on "katku"?
Mistä epätykkäykset?
Miksei kukaan vastaa?
Kyllä on julmaa porukkaa täällä, kun epätykätään ja ei vastata.
Minä ja kämppis istumme nyt ihan aukiolevan parvekkeen oven vieressä olevassa pöydässä. Olen itse tabletilla palstalla ja kämppis tekee ristikkoa. Äsken kämppis pierasi aivan järkyttävät ripulipierut. Noloa, sillä naapureillakin on parvekkeen ovi auki ja aivan varmasti haju kulkeutui parvekkeelle ja naapureidenkin haisteltavaksi.
Pari pierujuttua tulee mieleen:
Oltiin miehen kanssa ostamassa kesämökkiä. Mökin omistaja oli nainen ja siinä lopussa kun ihastelimme mökkiä ja sanoin kovaan ääneen ”Eiköhän me tämä sitten osteta”, niin tältä myyjänaiselta tuli oikein pitkä ja sointuva pieru, aivan kuten fanfaari mökin oston kunniaksi :D
Itse en piereskele oikein ikinä, jopa omat lapsetkin ihmettelee. Mutta kerran kun poika toi uuden kaverinsa (olivat 15-vuotiaita) meille kotiin, niin multa kuului ihan järkyttävän kova pamauspieru kovaa tuolia vasten. Pojan kaveri tuli katsomaan, että onko mulla kaikki hyvin :’D
Muistaakseni Jaajo kertoi tämän kerran Aamulypsyssä:
Kaverinsa oli ollut ylioppilaskirjoituksissa ja häntä oli alkanut pierettää ihan valtavasti. Oli sitten suunnitellut, että tiputtaa laskimen samalla lattialle ja kukaan ei kuule pierua kolahduksen takia.
No lopulta siinä kävi niin, että kaveri tiputti laskimen, kaikki kääntyivät katsomaan ja sitten hän päästi pierun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on "katku"?
Mistä epätykkäykset?
Miksei kukaan vastaa?
Kyllä on julmaa porukkaa täällä, kun epätykätään ja ei vastata.
Alapeukut johtuvat varmaankin siitä että jokainen tietää mitä tarkoittaa ” katku” eli on epäuskottavaa ettei joku tietäisi. No nyt tiedät.
”Elämäni kohtalonhetket” 😹
Missä on hippejä ja hamppua, siellä tarvitaan Nokian kumipamppua