Noloin pierusi? Kampaamokatku...
Meinasin kuolla nolouteen tänään kampaajalla......
Kampaaja sai laitettua värin hiuksiini ja tarjosi odotteluajalle kupin kahvia. Join iloisesti kahvin, josta seurasi, että alkoi aivan hulluna kiertää mahassa. Siinä hetken kärvisteltyäni päätin, että jos varovasti, hiukan päästän ilmaa, kukaan ei huomaa ja olo helpottaa.
Noh...päästin varovaisen tuhnupierun, joka osoittautuikin aivan kamalaksi myrkkykaasuksi. Ja samalla hetkellä, kun olin tuhnutellut, saapui kampaaja paikalle ja totesi, että väri on valmis ja pitää siirtyä pesupaikalle. Siitä kun nousin, löyhähti sieltä kampausviitan (kappa??) alta sellaiset aromit, että meinas itseltäkin taju lähteä. Sen haistoi varmasti jokainen muukin koko liiketilassa. Kampaaja onnistui kyllä hyvin pitää pokkansa, koska varmaan haisi niin, että senkin silmiä kirveli....Oli vain IHAN KÄSITTÄMÄTTÖMÄN noloa istua vielä 45 minuuttia pestävänä, föönattavana ja leikattavana tuon jälkeen.
Pakko varmaan vaihtaa kampaajaa. Eli pliis, tarinoita noloista pieruista, että kestän tän ja tiedän, että en ole ainoa kaasuttelija!!!
Kommentit (1496)
Olimme miehen kanssa kodinkoneliikkeessä, jossa myyjä miehelleni esitteli telkkaria. Minulla kiersi ilma vatsassa ja vaivihkaa siirryin liikkeessä toisaalle katselemaan pesukoneita. Siellä kun ei muita näkynyt, niin ilmojen purkautua vatsasta ulos, paljon tuli ilmaa, ei juurikaan ääntä, mutta olipas mehevät hajut. Ilolla päästin kaasuja, kunnes joku myyjä olikin vieressä ja kysyi voisiko auttaa jotenkin. Mä niin nolostuin siinä lemussa.
Taysin osaston keittiössä, ajattelin että nyt voi rysäyttää kun on hiljaista. Samantien rupsusta köökki täynnä hoitsuja..
Kiitos näistä tarinoista :D On ollu ilo lukea. Mielelläni jakaisin oman tarinani, mutta kun ei tule oikein yhtään mieleen! Ei ainakaan mitään supernoloa.
[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 01:51"]
Olin mennyt miehen luo baarin jälkeen ja sitten aamulla, mies nukkui ja päätin itse mennä vessaan, ei ollut maha edes kipeä eikä mitään, no istahdin alas ja hetken siinä krapulaa kärsiessäni, samantien pääsi semmoinen kovaääninen ja pitkä pieru joka kaikui vessanpöntössä vielä muutaman tovin ja sen perään järkyttävää ripulin äännähtelyä... Tämän kuuli varmaan naapurikin. Tapahtuma oli niin valtava että takapuoleenki kävi kipeää. Naama punaisena ja ehkä muutaman kyyneleen jälkeen uskalsin poistua vessasta ja painuin takaisin miehen viereen ja ajattelin ettei hän huomannu mitään, no vähän ajan päästä hän tokaisi: empä oo aiemmin tuommosta räjähdystä kuullu..... Eipä oo mies sen koommin pyytäny yökylään...
[/quote]
nauroin! ei kovin viehättävää jos oli pahemmat äänet kuin miehellä itsellään, yäk
[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 16:37"]
Lisää!
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 05:16"][quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 02:05"]
Ylä-asteikäisenä oltiin juuri alettu seurustella ensimmäisen poikaystävän kanssa, kenen kanssa oltiin "tosissaan". Oltiin huoneessani pussailtu pitkin yötä, ja istuimme keittiössä vastakkain pitkän penkin päällä. Koko talo oli hiljainen, kun vanhempani olivat jo nukkumassa, hiljaa toisiamme tuijotellen odottelimme että poikaystäväni kyyti saapuu hänet hakemaan.
Olin pidätellyt pierua koko yön, ja yllättäen se purkautuikin mojovana ja kaikuvana paukkuna vasten penkkiä hiljaisessa keittiössä. Oli kovin pieru jonka olen koskaan kuullut.
Kyllä teini-ikäistä tyttöä hävetti niin että olisi tehnyt mieli hypätä ikkunasta. Naama punaisena siinä yritin olla kuin mitään ei olisi tapahtunut, joka itseasiassa oli nolompaa kun että olisin ymmärtänyt heittää vitsiksi tai pahoitella.
Toinen elämäni noloin kuuluva pieru tuli terapeutin penkissä kesken itkun ja hiljaisen herkän hetken. Masensi kyllä entistä enemmän. :D
[/quote]
Mitä terapeutti tuumasi?
[/quote]
"Miltä sinusta nyt tuntuu?"
[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 00:33"]
[quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 05:16"][quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 02:05"] Ylä-asteikäisenä oltiin juuri alettu seurustella ensimmäisen poikaystävän kanssa, kenen kanssa oltiin "tosissaan". Oltiin huoneessani pussailtu pitkin yötä, ja istuimme keittiössä vastakkain pitkän penkin päällä. Koko talo oli hiljainen, kun vanhempani olivat jo nukkumassa, hiljaa toisiamme tuijotellen odottelimme että poikaystäväni kyyti saapuu hänet hakemaan.
Olin pidätellyt pierua koko yön, ja yllättäen se purkautuikin mojovana ja kaikuvana paukkuna vasten penkkiä hiljaisessa keittiössä. Oli kovin pieru jonka olen koskaan kuullut.
Kyllä teini-ikäistä tyttöä hävetti niin että olisi tehnyt mieli hypätä ikkunasta. Naama punaisena siinä yritin olla kuin mitään ei olisi tapahtunut, joka itseasiassa oli nolompaa kun että olisin ymmärtänyt heittää vitsiksi tai pahoitella.
Toinen elämäni noloin kuuluva pieru tuli terapeutin penkissä kesken itkun ja hiljaisen herkän hetken. Masensi kyllä entistä enemmän. :D [/quote] Mitä terapeutti tuumasi? [/quote] "Miltä sinusta nyt tuntuu?"
[/quote]
Haha, tuo olisi kyllä ollut mainio. :D T: se terapia-pieraisija
Tää ei oo mun, vaan serkun; Olimme joskus aika lapsina serkun luona yötä, mainittakoon vielä, ettemme olleet todellakaan niin läheisiä, että voisimme piereskellä toistemme seurassa. Noh, olimme nukkumassa ja serkku oli jo nukahtanut ja yhtäkkiä kuuluu todella kovaa PRRRRRRRRRRRRRTT-T--T-T-T!! Säikähdin aika pahasti, mutta en vieläkään tiedä johtuiko se yhtäkkusestä kovasta äänestä vai siitä, että ihmisen pyllystä voi koskaan tulla noin järkyttävän kova ja pitkäkestoinen ääni!
Toinen on käynyt minulle, vaikka ei olekaan niin paha. Ja näemmä sama käynyt muillekkin; Teininä ensimmäistä kerraa poikaystävällä yötä ja heräät yöllä omaan kovaääniseen pieruusi. Poikaystävä taisi olla unessa silloin, onneksi. Vielä ollaan yhdessä ja pierumuurikin rikottu vähän tuon episodin jälkeen. :D
Muistan, että lapsuudessa äitikin pieraisi silloin tällöin ihan muina naisina eikä pieruista tehty kotona mitään sen kummempaa numeroa. Ehkä siksi minuakaan ei ole hävettänyt mitenkään erikoisesti, kun olen joskus jossain päästänyt ylläripierun. Esim joogassa hiljaisen keskittyneen tunnin keskellä on päässyt oikein äänekäs. Kukaan ei reagoinut mitenkään, kyllähän niitä joogatessa sattuu.
Joskus olen kesken seksin joutunut sanomaan suoraan, että anteeksi, nyt pierettää ihan hirveästi. Eihän siinä voi nauttia seksistä kun pidättelee. Jos on ollut hyvä meno päällä niin mies on vaan todennut, että anna mennä vaan. Olen päästänyt pahimmat käryt ulos, löyhyteltiin vähän peittoa ja jatkettiin hommia.
Olen myös päästänyt pienen pahanhajuisen tuhnun saadessani suuseksiä. Silloin pyysin vuolaasti anteeksi, koska sehän oli vahinko. Ei mikään maailmanloppu kuitenkaan, eikä mieskään ollut yhtään järkyttynyt. Taisi nauraa vaan vähän.
Onhan pierut hauskoja, eivät mikään maailman noloin juttu. Nuo ripulijutut on oikeasti noloja!
Oltiin isovanhemmilla kesäiltaa viettämässä perheen ja serkkujen kanssa. Saatiin oikein pesisryhmä kokoon kun veljellä ja serkkulikalla kaverit mukana. Itse noin 12 kesäinen..Peliä ennen alkoi tuntua siltä kuin mahassa hieman möyrisi mutta ajattelin kestäväni sen kanssa. Aika pian tunsin kun ilma alkoi kasaantua peräsuoleen paineella ja olin jo hieman vaikeana, uskaltamatta yrittää edes tuhnua. Tuli sitten vuoro lyödä palloa ja kilpailuhenkisenä unohdin koko vatsajylläyksen ja lähdin pinkomaan niin lujaa minkä jaloistani pääsin.. Juoksupätkä oli pitkä ja sitä säesti rytmikäs pröt pröt pröt joka kaikui askelten tahtiin..Yritin vetää pierua sisälle mikä pahensi ääntä prut prut pröt pröt jalkojen osuessa vuorotellen maahan. Veli ja kaveri kommentoivat tyyliin "johan on äänitehosteet" ja kaikki räjähti nauramaan..Naama punaisena ja kuumotellen koitin virnistellä mukana ja toivoin vain kuolevani katoamalla maan alle.
[quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 18:18"]Valitin huoltomiehelle asunnossamme olevaa hajua. Huoltomies tuli tarkistamaan tilannetta noin viikon kuluttua vasta (oli jotain pyhiä yms. välissä). No tällä aikaa olimme saaneet ilmaistoinnin toimimaan paremmin ja hajut olivat jo poisuneet. Äijä kuitenkin tuli tarkistamaan tilannetta ja haisteli ympäriinsä, minä seisoin eteisessä ja yhtäkkiä pääsi hiljainen hiihtäjä.. "No nyt minä haistan sen hajun, tulisikohan rapusta? varmaan joku viemäri" Menimme rappuu ja taas multa pääsi tuhaus vaikka kuinka pidättelin "Joo'o, rapusta se tulee!" Äijä huuteli vielä paikalle oman mieheni ja yhdessä miehet haistelivat mun tuhnupierua. En ole vieläkään sanonut miehelle, että rapussa haisi mun pieru. Myöhemmin se ihmetteli, kun haju oli niin erilainen kuin se mikä viikkoa aikaisemmin oli asunnossa "Joo, on se kyllä outoa.." totesin :D :D
[/quote]
Luultavasti se viemärin haju aiheuttaja oli sun piereskelevä ukkos.
[quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 20:08"][quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 18:18"]Valitin huoltomiehelle asunnossamme olevaa hajua. Huoltomies tuli tarkistamaan tilannetta noin viikon kuluttua vasta (oli jotain pyhiä yms. välissä). No tällä aikaa olimme saaneet ilmaistoinnin toimimaan paremmin ja hajut olivat jo poisuneet. Äijä kuitenkin tuli tarkistamaan tilannetta ja haisteli ympäriinsä, minä seisoin eteisessä ja yhtäkkiä pääsi hiljainen hiihtäjä.. "No nyt minä haistan sen hajun, tulisikohan rapusta? varmaan joku viemäri" Menimme rappuu ja taas multa pääsi tuhaus vaikka kuinka pidättelin "Joo'o, rapusta se tulee!" Äijä huuteli vielä paikalle oman mieheni ja yhdessä miehet haistelivat mun tuhnupierua. En ole vieläkään sanonut miehelle, että rapussa haisi mun pieru. Myöhemmin se ihmetteli, kun haju oli niin erilainen kuin se mikä viikkoa aikaisemmin oli asunnossa "Joo, on se kyllä outoa.." totesin :D :D
[/quote]
Luultavasti se viemärin haju aiheuttaja oli sun piereskelevä ukkos.
[/quote]
Niin! Molemmat mätänee vuorotellen eikä tunnusta.
[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 12:49"][quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 16:16"][quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 20:51"]
Aikuinen ihminen ei piereskele julkisesti/seurassa jos on vähääkään käytöstapoja. Ja vikaa on fyysisesti ihmisessä, jolta karkaa ilma vahingossa. Kuvottavaa.
[/quote]
Et taida olla kovin liikunnallinen? Liikuntaharrastuksissa näitä sattuu jatkuvasti. Mutta eihän sinulta toki paukkua livahda kun istut sohvalla sievästi sääret yhdessä sivistyneesti keskustelemassa, pikkurilli pystyssä.
JOKAINEN IHMINEN PIEREE. Niin se vaan on.
[/quote] Kyllä, jokainen ihminen pieree. Mutta ihmisten ei kuulu piereskellä julkisilla paikoilla tahallisesti, jos se on pidätettävissä. Niin se vaan on.
[/quote] Ahaa, av-mammojen mielestä julkisilla paikoilla on ok ja hyvä piereskellä? :)
[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 14:15"][quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 14:04"]
[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 13:38"][quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 13:23"] [quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 18:29"][quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 18:18"] Valitin huoltomiehelle asunnossamme olevaa hajua. Huoltomies tuli tarkistamaan tilannetta noin viikon kuluttua vasta (oli jotain pyhiä yms. välissä). No tällä aikaa olimme saaneet ilmaistoinnin toimimaan paremmin ja hajut olivat jo poisuneet. Äijä kuitenkin tuli tarkistamaan tilannetta ja haisteli ympäriinsä, minä seisoin eteisessä ja yhtäkkiä pääsi hiljainen hiihtäjä.. "No nyt minä haistan sen hajun, tulisikohan rapusta? varmaan joku viemäri" Menimme rappuu ja taas multa pääsi tuhaus vaikka kuinka pidättelin "Joo'o, rapusta se tulee!" Äijä huuteli vielä paikalle oman mieheni ja yhdessä miehet haistelivat mun tuhnupierua. En ole vieläkään sanonut miehelle, että rapussa haisi mun pieru. Myöhemmin se ihmetteli, kun haju oli niin erilainen kuin se mikä viikkoa aikaisemmin oli asunnossa "Joo, on se kyllä outoa.." totesin :D :D [/quote]
Miten sait pidettyä pokerinaaman??? :D [/quote] Siis saatana äxdee äxdee vedet silmisnauran tääl ja pitäs niiku lastaki hei nuquttaa! Ihq gahahahahahah! [/quote]
Hei, voisitko ystävällisesti häipyä saastuttamasta tietokonettani! Kiitos. :) [/quote] Kukakohan se täällä saastuttaa ja mitä. Pierunne haisevat tänne asti.
[/quote]
Sinä. Pilaamalla ilon äärettömällä nokkeluudellasi. :)
[/quote] Minkä ilon? Ilon piereskellä julkisilla paikoilla kananmunapieujanne niin että muut joutuvat kärsimään? Pilaatte sillä muiden ilon olla.
[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 14:44"]Piiskattiinko joltakulta täällä lapsuudessaan kannikat mustiksi pierun vuoksi, vai mistä moinen kaasuaggressio?
[/quote][quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 01:13"][quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 13:23"][quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 18:29"][quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 18:18"]
Valitin huoltomiehelle asunnossamme olevaa hajua. Huoltomies tuli tarkistamaan tilannetta noin viikon kuluttua vasta (oli jotain pyhiä yms. välissä). No tällä aikaa olimme saaneet ilmaistoinnin toimimaan paremmin ja hajut olivat jo poisuneet. Äijä kuitenkin tuli tarkistamaan tilannetta ja haisteli ympäriinsä, minä seisoin eteisessä ja yhtäkkiä pääsi hiljainen hiihtäjä.. "No nyt minä haistan sen hajun, tulisikohan rapusta? varmaan joku viemäri" Menimme rappuu ja taas multa pääsi tuhaus vaikka kuinka pidättelin "Joo'o, rapusta se tulee!" Äijä huuteli vielä paikalle oman mieheni ja yhdessä miehet haistelivat mun tuhnupierua. En ole vieläkään sanonut miehelle, että rapussa haisi mun pieru. Myöhemmin se ihmetteli, kun haju oli niin erilainen kuin se mikä viikkoa aikaisemmin oli asunnossa "Joo, on se kyllä outoa.." totesin :D :D
[/quote]
Miten sait pidettyä pokerinaaman??? :D
[/quote] Siis saatana äxdee äxdee vedet silmisnauran tääl ja pitäs niiku lastaki hei nuquttaa! Ihq gahahahahahah!
[/quote]
Miksi joka keskusteluun eksyy aina joku häiriintynyt kommentoimaan...
[/quote] Eikö ole enemmän häiriintynyttä aikuiselta ihmiseltä tahallisesti piereskellä yleisillä paikoilla?
Häiriintynyitä aikuisia täällä. Miten voi olla noin lapsen tasolle jäänyt että kokee oikeudekseen piereskellä muiden ihmisten ollessa läsnä, TAHALLISESTI, ja muilla ihmisillä tarkoitan vieraita ihmisiä tai puolituttuja. Läheisten ihmisten kanssa on hauskaakin piereskellä.
Voi jumalauta, piereskellään päiväkodissa, leffateatterissa ja lentokoneessa. Ei jumalauta! Kylässäkin. Millaisia ihmisiä tällä palstalla liikkuu?
Tyttäreltäni pääsi pieru julkisella paikalla. Pelasi tilanteen edukseen moittimalla minua suureen ääneen.