Talomme katolle on perustettu Telian 5g tukiasema.
Kommentit (215)
Vierailija kirjoitti:
Samoin meidän katolle ilmaantui jonkun operaattorin ties mikä viritys. Asoy:ssä päätös sen sallimisesta tapahtui kumman näpsästi keneltäkään kyselemättä, eli ei mitään kokouspäätöksiä haettu tueksi. Tuolla se nyt kököttää. Kiinnostaisi kanssa, voiko olla haittoja.
Joo, rykäsehän se foliohattu päähän. Sillä niistä haitoista pääsee.
Vierailija kirjoitti:
https://olennaisiafaktoja.wordpress.com/2020/05/04/60-ghz-sahkomagneett…
Ja joku on tosiaan nyt vajaa taukki, että uskoo tuollaista soopaa?
Vierailija kirjoitti:
Sanotaan näin että mielummin eläisin talossa missä ei ole tuota 5g tukiasemaa katolla.
Minä en, ottaisin mielellään hyvät mobiilidatayhteydet.
Vierailija kirjoitti:
Todellisia "faktoja" tosiaan =D
Vierailija kirjoitti:
Monet maat ovat kieltäneet 5G ihmiselle vaarallisena.
Eivät ole. Sekoboltsi voi etsiä jatkossa vähän parempia lähteitä.
Luuletteko ettei ole vaarallista jos kaupungissa on mitattu 22000 kertaisia säteilyarvoja maaseutuun verrattuna. Luonnon harmooninen säteily ,ihmiselle tervehdyttävä, on muistaakseni 4.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monet maat ovat kieltäneet 5G ihmiselle vaarallisena.
Eivät ole. Sekoboltsi voi etsiä jatkossa vähän parempia lähteitä.
Anna lähteet ettei ole. Voin ilmoittaa maat tai lähteet jossa kielletty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On! Ensiavuksi pakurikääpää ja kyytipojaksi hopeavettä. Älä ihmettele, jos Bill Gates ottaa yhteyttä koronarokotteen mikrosirun kautta.
EI. EI ole haittaa. Tyhmä kysymys.
Miten voit olla noin varma? Lupaatko ettei ap:lle tule tuosta syöpää, jos asuu esim.10 vuotta metrin tuon antenniston alapuolella?
Kyllä, lupaan! Luuletko, että radiosäteilyä ei olisi tutkittu tarpeeksi?? Luuletko, että STUK olisi antanut käyttölupaa 5G tekniikoille, jos niiden terveyshaittoja ei tunnettaisi riittävän hyvin?? Luuletko, että kansainväliset regulaattorit kuten ITU ja ETSI eivät tekniikkaa jäädyttäessään olisi huomioinut miljardien ihmisten mahdolliset terveysvaikutukset?? Älä ole idiootti. Meillä on pelkästään jo mobiiliverkkotekniikoista kokemusta yli neljältä vuosikymmeneltä ja radiosäteilystä kokonaisuudessaan huomattavasti enemmän. Väsynyttä tietämättömien ja kouluja käymättömien hölmöjen huuhaata.
Ihan ilman sarvia ja hampaita, olen jopa vähän kateellinen tuosta lapsenuskosta ja vilpittömästä luottavaisuudesta, mitä sinulla on.
Minä taas olen hämmästynyt miten tieto ei mene kaltaisillesi perille. Ei sitten millään.
Älä heittele ilmaan epämääräisiä olettamuksia radiosäteilyn haitoista ihmiskudoksille: laita TODISTEITA tutkimuksista sen sijaan. (Toki tiedän että et pysty siihen.)
Vierailija kirjoitti:
Olennaiset faktat eivät uppoa kun on käynyt kouluja ja omaa medialukutaitoa.
Hauska sivu kyllä, kiitos siitä!
Olen käärinyt itseni pellavafolioon. Välttääkseni sähkömagneettista säteilyä olen katkaissut kotoani sähköt. Lähetän tämän kommentin, tekstiviestit ja sähköpostitkin nykyään kirjeitse. Nyt pelkään, että postimerkin nuolemisesta voi saada syövän. Auttaako, jos liimaan kirjeet ja postimerkit kiinni keitetyllä biodynaamisella perunalla?
Hahahaaaa!! Täällä taas "elämäm koulun" käyneet mammat ja muut, jotka lukevat pari HÖPÖHÖPÖ blogia ja katsovat yhden HUUHAA Youtube-videon luulevat tietävänsä paremmin kuin minä, joka olen kouluttanut radiotekniikoita insinööreille yli 20-vuotta! Ja sitten nämä QAnon foliohatut, jotka näkevät salaliittoja STUK:in ja "niiden mystisten korruptoituneiden päättäjien ja yrityspomojen välillä" kaupallisten etujen saavuttamiseksi: :D HEI, FOLIOHATTUA VÄHEMMÄN KIREÄMMÄLLE PAHVI! TOTUUS ON TARUA IHMEELLISEMPÄÄ! Taitavat olla samaa kategoriaa kuin ne, jotka kyseenalaistavat lääkäreiden VUOSIEN opinnot ja tutkijoiden VUOSIKYMMENIEN tutkimukset, koska selvännäkijä-mentalisti-homeopaatti-Perttihän kertoi saaneensa enkeleiltä sellaista tietoa!!!
Ne on kuulkaa aika kuivia, rehellisiä ja suomalaisen perustyömoraalin olevia perusjamppoja siellä STUK:issakin, nimimerkillä kokemusta on.
Niimpä. Sieltä tulee sitä ajatustenhallinta säteilyä koska salaliitto.
Ap, olethan tietoinen 5G tukiasemien käyttämisestä sielunvihollisen voimien levittämisessä maan päällä.
Et sitten huomannut, että sattumalta samoihin aikoihin talonne vesijohtoja ”korjattiin” ja nyt vedessä on erikoinen sivumaku?
Pyytäkää lähikauppaa tilaamaan täysperävaunurekallinen pirkka alumiinifoliota noin niinkuin ensihätään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On! Ensiavuksi pakurikääpää ja kyytipojaksi hopeavettä. Älä ihmettele, jos Bill Gates ottaa yhteyttä koronarokotteen mikrosirun kautta.
Miten voit olla noin varma?
Fysiikan avulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten voit olla noin varma? Lupaatko ettei ap:lle tule tuosta syöpää, jos asuu esim.10 vuotta metrin tuon antenniston alapuolella?
Kyllä, lupaan! Luuletko, että radiosäteilyä ei olisi tutkittu tarpeeksi?? Luuletko, että STUK olisi antanut käyttölupaa 5G tekniikoille, jos niiden terveyshaittoja ei tunnettaisi riittävän hyvin?? Luuletko, että kansainväliset regulaattorit kuten ITU ja ETSI eivät tekniikkaa jäädyttäessään olisi huomioinut miljardien ihmisten mahdolliset terveysvaikutukset?? Älä ole idiootti. Meillä on pelkästään jo mobiiliverkkotekniikoista kokemusta yli neljältä vuosikymmeneltä ja radiosäteilystä kokonaisuudessaan huomattavasti enemmän. Väsynyttä tietämättömien ja kouluja käymättömien hölmöjen huuhaata.
Ihan ilman sarvia ja hampaita, olen jopa vähän kateellinen tuosta lapsenuskosta ja vilpittömästä luottavaisuudesta, mitä sinulla on.
Mistä vıtun "lapsenuskosta?" Kyse on varsin yksinkertaisesta fysiikasta.