Minkä ikäisenä sait ensimmäisen lapsesi?
Itse odotan lasta. Laskettu aika on 17.5. Olen lapsen synnyttyä siis 20-vuotias.
Kommentit (95)
Kuukauden päästä täytin 21 pojan syntymästä
19 vuotiaana. Nyt olen 35 ja odotan kymmenettä :-)
28v, mutta vauvaa oltiin yritetty edeltävästi neljä vuotta.
Yli 25 vuotiaille yläpeukkuja ja alle alapeukkuja ;)
Onneksi omassa olomuodossa/perhe-elämäntyylissä ei ole mikään paljastanut minun saaneen esikoisen nuorena. Parikymppisenä näytin 25 vuotiaalta. Nyt kun olen 25v 4v lapsen äiti ja näytän edelleen 25 vuotiaalta ovat muut tajunneet minun saaneen lapseni nuorena!
18vuotias olen ja la on myös toukokuussa. Juuri 3viikkoa ennen syntymäpäivääni. Eli siis 19vuotias olen kun ensimmäisen lapseni saan :)
[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 19:29"]Yli 25 vuotiaille yläpeukkuja ja alle alapeukkuja ;)
Onneksi omassa olomuodossa/perhe-elämäntyylissä ei ole mikään paljastanut minun saaneen esikoisen nuorena. Parikymppisenä näytin 25 vuotiaalta. Nyt kun olen 25v 4v lapsen äiti ja näytän edelleen 25 vuotiaalta ovat muut tajunneet minun saaneen lapseni nuorena!
[/quote]
Onko sulla kenties jotain käsittelemättömiä ongelmia?
Olin 30v ja harmittaa kun en nuorempana lasta saanut.
[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 19:31"][quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 19:29"]Yli 25 vuotiaille yläpeukkuja ja alle alapeukkuja ;)
[/quote]
Onko sulla kenties jotain käsittelemättömiä ongelmia?
[/quote]
Miksi niin ajattelet? Kunhan huomioin että 'oikean ikäiset' ovat saaneet yläpeukkuja ja nuiret ei. Jälkimmäisen toin ilmi vain siksi että on säästynyt ihmettelyiltä kun on näyttänyt ikäistään vanhemmalta vaikka olen ollut 21v vauvan äiyi. Nyt ei kukaan jaksa enää kommentoida kun lapsi on iso, nimittäin ikääni vaikka nyt voi ehkä pärstästä arvioida että onpas ollut nuori synnyttäjä.
22. Ehkäisy jätettiin kun olin 19 mutta kolme vuotta meni ennen kun saatiin plussa testiin. Toinen saatiinkin sitten onneksi nopeammin, hieman yli vuoden ikäerolla, vähän ennen kun täytin 24.
Onnea :)
33 v. Ei ollut raskautumisessa ongelmia esikoisen kanssa, eikä kakkosenkaan kanssa, joten ei haitannut, vaikka vanha ensisynnyttäjä olinkin. Ehdin kaksi lasta tehdä, enkä enempää ole halunnutkaan.
Olin juuri täyttänyt 31v., kun meidän kaksoset syntyi.
Onnellista odotusaikaa sinulle. :)