Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jaksaako Big Brother kiinnostaa vielä?

Vierailija
21.10.2014 |

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnostanut ekan jakson jälkeen, pääasiassa epäonnistuneen asukasvalinnan takia. Typeriä teinejä, tylsiä ikäloppuja, juntteja maalaisia. Siinä tämän kauden asukastarjonta. Sinänsä harmi koska mtv max - paketissa on bb 24/7 ilmaisena koko kauden.

Vierailija
2/12 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verran, että muutama jakso viikossa tulee katsottua, plus sunnuntain suoran lähetyksen loppu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhä vaan vähemmän. En tykkää yhdestäkään asukkaasta enää. Tuotannon moka, aitaleikki ja virikkeettömyys menivät liian pitkälle.

Vierailija
4/12 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä?

Vierailija
5/12 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksaa kiinnostaa, MUTTA en enää paljoa katso näistä syistä:

-Tekee pahaa katsoa Danin mustasukkaisuutta --> olisi pitänyt häätää talosta käytöksensä takia.

-Vihaan Jennan kirkumista.

-Jonathania suositaan koko ajan, ei esim. saa rangaistuksia rikkeistään, ja äärettömän nhottava tyyppi (pelkään että voittoa pedataan hänelle...)

Noita näytetään eniten, siksi ei jaksa kiinnostaa. Äärettömän HYVÄ asia on se, että talossa ns. taviksia, en jaksanut silikonibmboja ja hunkseja katsella tämänkään vertaa, alkupään kaudet parhaita, nyt tämä kausi em. poislukien ihan hyvä kausi.

Vierailija
6/12 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua alkoi kyllästyttää, mutta ehkä syysmyrsky tuo jotakin uutta. Ilman sitä olisin lopettanut jo katsomisen viime viikolla.

Vierailija
7/12 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kaikki kaudet katsonut, mutta nyt en 24/7 viitsi katsoa, koska niin tylsää.

Toivottavasti Andte voittaa.

Vierailija
8/12 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan.

Vierailija
9/12 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Big Brotherissa ikärajaa? Kun ilmaantuu aika usein kirosanoja ja seksiäkin on. Niin onko ikärajaa?

Vierailija
10/12 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Kiinnosti paljonkin silloin, kun Subilla näytettiin pari brittikautta ja ensimmäisten kolmen suomikauden ajan. (Johtuu varmaan myös siitä, että silloin olin nuori.)

Vierailija
11/12 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ulkomailla ja viralliset nettisivut ovat huonot. Just sen verran jaksaa kiinnostaa että käyn lukemssa av bb ketjua. Ensiviikolla kun olen kotona
, niin saapa nähdä jaksaako vielä kiinnostua.

Vierailija
12/12 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas tykkään. Kerrankin on talo täynnä tavallisia ihmisiä eikä kuvankauniita pilallehemmoiteltuja hädin tuskin aikuiseksi ehtineitä. Valitettavasti en ehdi katsoa riittävästi, jotta pääsisin ymmärtämään kaikkia psykologisia vivahteita (joista tykkään etenkin BB:ssä). Viime päivien muutokset ovat erityisen kiinnostavia (syysmyrsky, kaltereiden poistaminen, kunnon rangaistukset sääntöjen rikkomisesta). Tuo syysmyrskykin näyttää oikeasti haastavalta paikalta eikä miltään sellaiselta, että ilmaiseksi se 100 000 euroa olis kellekään menossa. Tämän illan bileistä ei kyllä viinaa puutu (oisko 15 annosta per nokka?), joten toivoa sopii, että kukaan ei sääntöriko itseään sitten ulos talosta, koska tässä vaiheessa tuskin kovin paljon enää tulee taloon lisää porukkaa.