Vastaa rehellisesti, missä iässä on mielestäsi jo myöhäistä olla tilanteessa, jossa ei ole ikinä pussannut eikä säätänyt mitään kenenkään kanssa?
Kommentit (87)
Miten niin myöhäistä? Kyllähän siinä tilanteessa voi olla missä iässä vaan.
No kyllä pitäisin outona jos on jo yli 20 eikä ole pussannut ja muuten elänyt ns normaalin elämän.
Kuoleman jälkeen. Hyvin epätodennäköistä myös, kun on hoivakodin vuodeosastolla tai neliraajahalvaantunut. Muuten mahdollista. (Itse suutelin ekaa kertaa 48-vuotiaana)
Vierailija kirjoitti:
Miten niin myöhäistä? Kyllähän siinä tilanteessa voi olla missä iässä vaan.
Myöhäistä siinä mielessä, että ajattelet henkilössä olevan jotain outoa sen takia tai että et pidä häntä ihan tavallisena.
Vierailija kirjoitti:
Kuoleman jälkeen. Hyvin epätodennäköistä myös, kun on hoivakodin vuodeosastolla tai neliraajahalvaantunut. Muuten mahdollista. (Itse suutelin ekaa kertaa 48-vuotiaana)
Ghostasiko vastapuoli heti, koska olit niin huono suutelija?
Olen ymmärtänyt, että ainakin ennen vanhaan kun vanhainkoteihin vielä päästiin, sielläkin saattoi olla sutinaa. Itse aion panostaa näihin juttuihin sitten eläkeläisenä, sillä nyt just ei oikein ehdi.
Mitä tarkoitat säätämisellä? Millään säätämisellä ei ole mitään tekemistä ihmissuhteitten kanssa.
Jos puhut "säätämisestä" olet täysin vekara. Parikymppiset ovat vekaroita.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoitat säätämisellä? Millään säätämisellä ei ole mitään tekemistä ihmissuhteitten kanssa.
Esim. tilannetta, jossa mietitään tuleeko tästä parisuhde vai jotain muuta esim. kaveruus vai fwb.
Ei ollut myöhästä melkein sata vuotiaalle poikamiehelle, joka ihmetteli, että onko hän tullut taivaaseen, kun nuoret naiset ovat niin ystävällisiä, joku pitää kädestä ja toinen juttelee.
Vierailija kirjoitti:
Olen kyllä säätänyt termostaattia koko työporukan kanssa.
Ette pussailleet kuitenkaan keskenänne?
140, koska olet jo varmasti kuollut silloin.