Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hienoa. Törkeä kakanhaju leijuu kyläilyn jäljiltä.

Vierailija
25.09.2014 |

Asun yksiössä. Läpivetoa ei saa aikaiseksi muuten kuin rappukäytävään tuulettamalla. Täällä kävi kaveri 2v lapsen kanssa kylässä. No se veti aivan törkeät kakat vaippaan. Kakat väännettiin noin kymmeneltä. Lähtivät vasta äsken. Sen lisäksi, että vessassa haisee kakka, koko pieni yksiöni haisee. En voinut tuulettaa vierailun aikana, koska 2v ei voi kuulemma olla viimassa. Minulla ei ole mitään vaipparoskista, joten kakkavaippa tungettiin vessan pieneen roskikseen. 

Tämä haju ei lähde millään pois. YÖK!

Voitteko kakattaa ne kakaranne jossain muualla TAI jos ne vetää kunnon jöötit jossain vieraassa paikassa, voisitteko ystävällisesti edes tarjoutua viemään sen vaipan heti ulos. 

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polta ap tulitikkuja ja laita kynttilä palamaan, paskan haju lähtee...tai peittyy.

Vierailija
42/50 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 18:22"]

Olen itse kasvissyöjä ja siinä on se hyvä puoli että kakka ei juuri haise tai ainakaan pahalta.

[/quote]

Just, eihän se hevosen tai lehmänpaskakaan haise....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 18:54"]

Vähän vaikea uskoa etteikö se haju lähtisi, jos kakkavaippa on toisessa huoneessa roskiksessa...

Ja mikä kuningasidea tuo roskiksen vieminen kesken kyläilyä oikein on? Olisiko se muksu pitänyt pukea jne. ja lähteä viemään roskista, vai jättää se sun hoiviisi siksi aikaa? Ei kauhean vieraanvaraista.

[/quote]

No voi valita kahdesta pahasta sen pienemmän -> jättää lapsen ap:n hoteisiin siksi pariksi minuutiksi.

Vierailija
44/50 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mua haju vaivaisi, olisin vienyt sen vaipan itse ulos, ilman sen äidin suostumustsa. Eihän siihen nyt lupaa tarvita, kun omasta kodista kuskaa paskavaipan ulos!!

Vierailija
45/50 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 15:06"]

Meillä ei ole enää vaippaikäisiä mutta kun vieras vaihtaa paskavaipan niin annan hänelle tyhjän leipäpussin. Pysyy haju edes hetken pois.

[/quote]

Näin meilläkin. Kun ei ole enää omassa kodissa vaippaikäistä, haisee ne muiden lasten kakkavaipat omaan nenään varsin pahalta. Yleensä haju kyllä hälvenee, kun suihkuttaa raikastetta ja tuulettaa, kunhan tosiaan siitä vaipasta pääsee ensin nopeasti eroon. 

Vierailija
46/50 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö ite voinu viiä sitä roskista jos se kerran vaan sua häiritsi? Oisitko tarttenu sen kaveris pitelemään kädestä kun viet omaa roskapussias roskikseen? :D

Vierailija
47/50 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän ole AP parempi, että vedät samantien piuhat solmuun. Vitun nyky-sokerikanelihunajamurmelihuorat...

Vierailija
48/50 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

-

Vierailija
49/50 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä vaan haisee kasvissyöjänkin paska ihan ehdalle paskalle. T. kasvissyöjä

Vierailija
50/50 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen on sitä mitä syö :D ei meillä ole paskat haisseet niin, että laatta lentää. Ja olen itsekkin hajuherkkä. Mutta meillä ei olekaan mitään 3v vaippa pyllyjä. 2v käy jo itsenäisesti vessassa :D

Miehen jäljiltä kyllä saa pitää nenästä kuu, mut meillä harrastetaankin hajusteita ja hajukynttilöitä :) miehen ruokavalio on mielestäni sontaa itsessään. Lapset syö terveellisesti eikä kakat haise järkylle :P

T:kuuden äiti

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme seitsemän